TOP 5

רבע הגמר יוצא לדרך: מי השחקן היקר בטורניר?

שלבי רבע הגמר יורו יוצאים לדרך ביום שישי והבאנו לכם את חמשת השחקנים היקרים מתוך 8 הנבחרות שנשארו בטורניר השווים סכומים עצומים, אך לא כולם עומדים בציפיות עד כה
מערכת ice | 
יורו 2024 (צילום מתוך אתר uefa)
לאחר שמינית גמר מסעירה ומלאה בשערים יפים ודרמטיים, שלב רבע הגמר יוצא לדרך ביום שישי הקרוב והוא מתחיל בסערה עם שני מפגשי ענק כאשר ב-19:00 גרמניה, מארחת הטורניר תפגוש את ספרד וב-22:00 פורטוגל ורונאלדו יפגשו את צרפת של קיליאן אמבפה. ביום שבת, אנגליה תפגוש את שוויץ ב-19:00, וב-22:00 הולנד תפגוש את טורקיה המפתיעה.
יצאנו לבדוק, מי הם חמשת השחקנים היקרים ביותר בטורניר ומה הם עשו עד כה?
5. פלוריאן וירץ - 130 מיליון יורו. הקשר הנהדר מגיע לאחר עונה נפלאה והיסטורית בבאייר לברקוזן, וחוץ משער במשחק הפתיחה, הוא מציג יכולת סבירה ביותר במדי גרמניה עגד למצב שרק עלה מהספסל בשמינית הגמר נגד דנמרק.
4. בוקאיו סאקה - 140 מיליון יורו. הכנף המוכשר של ארסנל, כמו כל נבחרת אנגליה כמעט, מציג יכולת מאוד בינונית לאורך כל הטורניר, כאשר הוא בקושי מאיים על השער ונוכח על המגרש. עם זאת הוא תמיד יכול להפתיע ולספק את הסחורה שהוא מסוגל אליה.
3. פיל פודן - 150 מיליון יורו. השחקן שנבחר למצטיין העונה בליגה האנגלית, יכול להיות מועמד גם למאכזב הטורניר אם היה כזה תואר, ביורו הנוכחי. יכולת מאוד פושרת של השחקן האנגלי שלא עומד בציפיות עד כה.

2. ג'וד בלינגהאם - 180 מיליון יורו. אפשר להגיד עליו שגם הוא לא ביכולת שיא בטורניר הזה, אבל מי יכול להתווכח עם מספרת בדקה ה-95 בשמינית גמר? על אף היכולת הפושרת של קשר ריאל מדריד, לאנגלי יש כבר שני שערים הטורניר ואם אנגליה תזכה בגביע, יזכרו שזה בזכות אותה מספרת נגד סלובקיה.
1. קיליאן אמבפה - 180 מיליון יורו. הכוכב הצרפתי מגיע ליורו זמן קצר לאחר שחתם בריאל מדריד, עד כה הוא כבש שער אחד בפנדל וגרם לשער עצמי של אוסטריה, אך הוא לא סיפק עד כה את הביצועים שאנחנו רגילים לראות ממנו, הסיבה יכולה להיות מהפציעה שספג באפו במשחק הפתיחה של צרפת.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה