עסקי ספורט

לקראת האולימפיאדה: הקמפיין החדש של קיליאן אמבפה

מותג משקפי הספורט והשמש המוביל בעולם אוקלי יוצא בקולקציה מיוחדת לקראת אולימפיאדת פריז 2024, עם קיליאן אמבפה כאחד מהפרזנטורים המובילים בקמפיין
 
מערכת ice | 
אולימפיאדת פריז 2024 (צילום shutterstock)

קולקציית האולימפיאדה הייחודית של מותג המשקפיים והלייף סטייל המוביל אוקלי - "הניצוץ הפנימי" – 6 דגמים מוכרים של המותג עוצבו מחדש על ידי מעצבים, בצורה חדשנית.

הטכנולוגיה הייחודית של Oakley הינה עדשות הPRIZM –  טכנולוגיה ייחודית המכוונת את הצבעים בסביבת הפעילות, מחדדת את תפיסת העומק ומשפרת את היכולת לעקוב אחרי עצמים נעים ובכך תורמת לתחושת ביטחון בעת הפעילות.

(קרדיט: יח"צ חו"ל)
המותג מציע משקפים ייעודיים לכל ענף ספורטיבי, עם המאפיינים והדרישות הספציפיות, הן במסגרות והן בעדשות. בנוסף, המגוון הרחב בדגמים, בעיצוב, בצבעים ובפתרונות האופטיים לספורטאים שמרכיבים משקפי ראיה, הופך את המותג לכזה שעושה הבדל משמעותי בעת ביצוע הפעילות הספורטיבית. 
בנוסף, אחד הספורטאים הגדולים בעולם כרגע, קיליאן אמבפה שחקנה של נבחרת צרפת וריאל מדריד, הצטלם לאותו קמפיין משקפיים. 

(קרדיט צילום: יח"צ חו"ל)

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה