עסקי ספורט

בסך 250 מיליון יורו: ההצעה היקרה בהיסטוריית הכדורגל?

פריז סן ז'רמן מוכנה להציע 250 מיליון יורו תמורת לאמין ימאל, הכוכב הצעיר של ברצלונה שטרם חגג את יום הולדתו ה-17 וכבר מסעיר את עולם הכדורגל. על פי הדיווחים, ברצלונה תסרב להצעה
מערכת ice |  1
כדורגל (צילום freepik, unsplash)
כבר שנה שהשם לאמין ימאל לא זר לחובבי הכדורגל בעולם, מדובר בנער בן 16 שמשחק בהרכב הראשון של ברצלונה וכעת מככב בנבחרת ספרד ביורו בתור שחקן מוביל בקבוצה. כעת, מי שבעקבות השחקן המוכשר זו לא אחרת מפריז סן ז'רמן הגדולה, שידועה בתור אחד המועדונים העשירים באירופה אם לא העשיר ביותר.
לפי הדיווחים, הסכום שהמועדון הצרפתי מוכן לשלם לברצלונה עבור השחקן (שעדיין בן 16) הוא לא פחות מ-250 מיליון יורו! סכום שישבור את ההעברה היקרה ביותר שהייתה אי פעם בכדורגל, שדרך אגב, גם שייכת לעסקה של פריז - ברצלונה כאשר קנתה את ניימאר ב-2017 תמורת 222 מיליון יורו.
כמה ימאל מוכשר אתם שואלים? מוכשר עד כדי כך שבברצלונה אפילו לא מוכנים לשמוע על אופציה של למכור אותו ובכוונתם לסרב להצעה זו אם היא אכן תוגש על ידי פריז. ימאל יחגוג בעוד כשבועיים יום הולדת 17  ימאל כבש בעונה החולפת 7 שערים ובישל עוד 10 שערים ב-50 הופעות בברצלונה בכל המסגרות, ובמועדון בהחלט בונים עליו לטווח הארוך כאחד הכוכבים שיובילו את הקבוצה בקאמפ נואו המחודש.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    חח
    יח 06/2024/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זה המספרים שלו בברצלונה לא כולל נבחרת
    סגור