תרבות ופנאי

מרגו רובי מרגשת: מה עשתה עם הכסף שהרוויחה מ"ברבי"?

הכוכבת ההוליוודית הנוצצת לא חשבה פעמיים כשהתחילה להתפרסם, והחזירה את הכסף לאמה שהשקיעה בה. "כל מה שהייתי חייב לאמא שלי, רשמתי"
מערכת ice | 
ברבי (צילום מסך מתוך הסרט)
כאשר מרגו רובי התחילה להרוויח כסף כשחקנית, היא ידעה כי עליה לתת חלק ממנו למי שאחראית על ההצלחה שלה - אמא. במהלך הקריירה המוקדמת שלה, אמה עזרה לה לשרוד בתעשייה המורכבת על ידי הלוואות כנגד הבית שלה, כך חשפה השחקנית בראיון ל-CBS Sunday Morning. "היא הייתה לוקחת כסף מהמשכנתא על הבית ומלווה לי אותו", אמרה. "אז תמיד ידעתי, 'אה, אני צריך להחזיר את זה'".
רובי אמרה שהיא עקבה בקפידה אחר כל דולר שאמא שלה נתנה לה, ורשמה הכל. "יש לי עדיין את פיסת הנייר הזו," היא אמרה. "שמרתי את זה. כל מה שהייתי חייב לאמא שלי, רשמתי".
 
על פי הדיווחים רובי הרוויחה 12.5 מיליון דולר עבור תפקידה הראשי בסרט המצליח "ברבי" ששבר את שיא ההכנסות השנתי ליום הפתיחה. אולם רובי לא הייתה שם מוכר עד הופעתה המעולה בסרט "הזאב מוול סטריט" ב-2013. "ויום אחד, כשהרווחתי מספיק כסף, פשוט שילמתי את כל המשכנתא הזו לגמרי", אמרה. "הייתי כמו, 'אמא, אל תדאגי יותר לגבי המשכנתא הזו. זה לא קיים יותר'".
השחקנית בת ה-33, שקיבלה שתי מועמדויות לפרסי אוסקר והופיעה כבר בעשרות סרטים, אמרה בראיון שההחלטה לטפל באמה הייתה קלה. "בכנות, כל מי שנמצא בעמדה שלי היה עושה את זה בשביל אמא שלו," היא אמרה.
רובי היא לא הכוכבת הראשונה שטיפלה בהוריה ברגע שהיא עשתה את זה בגדול. הכוכב ההוליוודי כריס המסוורת' שילם את החובות של אביו עם חלק מהרווחים שלו בהוליווד, בעוד שמייקל ג'ורדן קנה אחוזה לחלוק עם הוריו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה