תרבות ופנאי

שלומית מלכה מתחתנת? זו הסיבה לפגישה המפתיעה עם הרב 'הרנטגן'

שלומית מלכה נפגשה עם האדמו"ר המקובל הרב יעקב ישראל איפרגן 'הרנטגן'. מלכה הגיעה לפגישה המיוחדת עם אביה מקס והשניים קיבלו שלל ברכות מהרב המקובל יעקב ישראל איפרגן 'הרנטגן'

מערכת ice | 
שלומית מלכה בפגישה (צילום איציק אוחנה 'כיכר השבת', 'הרבנית של האינסטגרם')
לאחר שנודע כי הדוגמנית המפורסמת חזרה לארץ לתקופה לא ידועה בכדי להיפגש עם אביב דניאל, בן זוגה החדש, נצפתה שלומית מלכה בפגישה מיוחדת עם האדמו"ר המקובל הרב יעקב ישראל איפרגן המכונה "הרנטגן". 
שלומית מלכה הגיעה לפגישה עם אביה מקס, והשניים זכו לשיחה מעניינת עם הרב רנטגן, אשר כללה מתן ברכות וקיום התייעצויות בנושאים שונים. כאמור, לאחרונה נודע כי מלכה חזרה ארצה בכדי ליהנות מקצת זמן איכות עם בן זוגה החדש, אביב דניאל, הידוע כנכדו של יצחק תשובה, איש העסקים הישראלי. 
כזכור, בחודש מרץ האחרון דווח כי שלומית מלכה נבחרה לתפקיד הפרזנטורית של מותג הקוסמטיקה והביוטי "ג'ייד". בעקבות כך, מלכה הוטסה במיוחד מארה"ב לישראל לטובת הצילומים.
כידוע, הדוגמנית הישראלית מתגוררת בימים אלו בניו יורק יחד עם חברתה הטובה דר  זוזובסקי. לצד הקריירה הענפה של הדוגמנית, מלכה הקפידה להירתם למאמץ המלחמתי ובחודש נובמבר בשנת 2023 היא השתתפה באירוע גאלה ענק בניו יורק אשר הוקדש לגיוס תרומות לישראל. לאירוע החשוב הגיעו לא מעט כוכבים ישראליים, ביניהם; ליאור סושרד, עומר אדם, יעל שלביה, אסי עזר ורותם סלע.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה