עסקי ספורט

לקראת יורו 2024: ערוץ הספורט ישדר את המשחקים מבסיסי צה"ל

ארבעת משחקי ההכרעה של הנבחרת ישודרו מאולפן מיוחד בהשתתפות מגישים, פרשנים ואנשי ספורט בכירים. מנכ"ל הטוטו מאיר ברדוגו: "בטוח שהידיעה שחיילים צופים בהם, תעניק חיזוק והשראה לשחקני הנבחרת שיילחמו על כר הדשא כדי להשיג ניצחון"
מערכת ice | 
נבחרת ישראל במוקדמות היורו (צילום פלאש 90)
ערוץ הספורט בשיתוף הטוטו מחזקים את נבחרת ישראל: יקימו אולפן מיוחד בבסיסי צה"ל לשידור ארבעת משחקי ההכרעה של הנבחרת ליורו 2024. על רקע המלחמה החליטו הטוטו וערוץ הספורט להביא את ארבעת משחקי ההכרעה של נבחרת ישראל במסגרת מוקדמות יורו 2024 אל החיילים שנמצאים בימים אלה בחזית הלחימה.
בכל אחד מארבעת המשחקים יוקם באחד מבסיסי צה"ל אולפן שידורים מיוחד בהשתתפות מגישים, פרשנים, ואנשי ספורט בכירים, והמשחקים יוקרנו על גבי מסך גדול בפני משרתי הסדיר והמילואים.  המשחק הראשון של הנבחרת שיתקיים היום (ראשון) מול קוסובו ישודר מאולפן פתוח שיוקם בבסיס צה"ל בדרום הארץ. 
מנכ"ל הטוטו מאיר ברדוגו: "אני מודה לערוץ הספורט על היוזמה החשובה שנועדה קודם כל להביע את הערכתם של כל אזרחי ישראל לחיילים שנמצאים מזה למעלה מחודש בחזית, וממוקדים בהכרעת האויב. אני בטוח שהידיעה שחיילי צה"ל צופים בהם, תעניק חיזוק והשראה מיוחדת לשחקני הנבחרת שיילחמו על כר הדשא כדי להשיג ניצחון".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה