עסקי ספורט

מנור סולומון תחת מתקפה? "לא אכפת לו אם מישהו יחתוך את החוזה"

הכדורגלן הישראלי כוכב טוטנהאם מתבלט בהסברה הישראלית אל מול מועדון שממשיך לשתוק. גם ליאל עבדה עושה חיל במאמץ הלאומי, נוכח גלי האנטישמיות הגוברים בקרב אוהדי סקוטלנד. המאמן אלון חזן: "הם נלחמים עבור העם ועבור המדינה, אני מאוד גאה בהם"
מערכת ice | 
מנור סולומון (צילום האתר הרשמי של שחטאר דונייצק)
ראשי קבוצות חשובות בעולם לא פצו את פיהם נגד זוועות ה-7 האוקטובר, ולא התייחסו במאום למתקפת הפתע של חמאס על ישראל. המצב הביא את הלגיונרים הישראלים למלכוד כמעט בכל מועדון שהם משחקים בו, כאשר בחלקים רבים מהם יש נטייה ברורה לתמיכה בפלסטינים ככל שהעימות מול עזה הולך וגובר.
מנור סולומון שמשחק בטוטנהאם וליאל עבדה שמשחק בסלטיק, מתבלטים בהסברה הישראלית. הראשון מול מועדון שממשיך לשתוק באופן עצוב ומביך, והשני מול גדודי אוהדים אנטישמים בסקוטלנד. השניים זכו לתמיכתו של מאמן הנבחרת, אלון חזן, שהתראיין בסוף השבוע לרשת סקיי הבריטית.

"הם נלחמים עבור העם שלהם ועבור המדינה שלהם", אמר חזן, "כי הם יודעים מהי האמת. הם ממשיכים לעשות את זה ובסופו של דבר צריך לזכור שהם עוד שני חיילים של המדינה. יש כאלו שנלחמים בעזה ויש את מנור, ליאל ואחרים שנלחמים בכל העולם כדי להראות את נקודת המבט של מדינת ישראל, עם ישראל ומה קורה לנו".
בשל פציעות, סולומון ועבדה לא ישתתפו במשחקי הנבחרת. חזן התייחס לפעילות ההסברה של שניהם: "לא אכפת להם אם מישהו יחתוך את החוזה שלהם. אני מאוד גאה בהם על מה שעושים בשביל המדינה". 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה