פרויקטים

עוצר נשימה: הצצה למגורי היוקרה באחד המגדלים הגבוהים בישראל

פרויקט EXCHANGE RAMAT GAN שמובילה חברת אזורים, מתכתב היטב עם מתיחת הפנים שעובר מתחם הבורסה, ומציב רף חדש בתחום מגורי היוקרה בישראל. בהיצע: בריכה פרטית, חדר כושר, ביזנס לאונג', ואזורי קניות ובילוי. אתר ice עושה לכם היכרות עם המגדלים שמביאים את לונדון וניו יורק למטרופולין תל אביב

בשיתוף אזורים | 
פרויקט EXCHANGE RAMAT GAN הדמיה: 3DVISION
גורדי השחקים בלב המטרופולין, המייצרים חוויית מגורים מקסימלית, הם חלק מהדנ"א של ערים כמו ניו יורק, לונדון או טוקיו. באיחור אופנתי, גם ישראל מיישרת קו עם הערים הנוצצות בעולם – כאשר הפוקוס מופנה כעת אל רמת גן, או נכון יותר אל מתחם הבורסה שבמערב העיר, המשנה את אופיו וצביונו מקצה לקצה.
במפגש הרחובות ארלוזורוב וז'בוטינסקי, בשטח בו פעל בעבר מפעל הממתקים המיתולוגי של עלית, קורם עור וגידים אחד ממיזמי היוקרה המסקרנים בישראל: EXCHANGE RAMAT GAN. הפרויקט ממזג בין מגורים, משרדים ומסחר, קניות, פנאי וריאות ירוקות – כשהרגליים נטועות במתחם הבורסה בעוד הלב והראש עמוק בתל אביב. במסגרת הפרויקט נבנים שניים מהמגדלים הגבוהים ביותר בארץ: מגדל מגורים בן 55 קומות הכולל 355 דירות, ולצידו מגדל בן 50 קומות, בייעוד לעסקים, משרדים ומסחר.
כפרויקט המבקש לספק מוצר נדל"ני שונה ואחר בנוף, תרתי משמע, ייהנו הדיירים במגדל המגורים משלל פסיליטיז מפנקים, ומכלל השירותים ממש מתחת לבית. מדובר בין היתר בבריכה פרטית עם מיטות שיזוף, חדר כושר מאובזר, ביזנס לאונג', קומת גלריה ובה חללי עבודה שיתופיים, וגם לובי עם שומר. על תכנונו של הפרויקט מופקד משרד יסקי מור סיון אדריכלים, כשדגש מיוחד הושם על תמהיל מגוון, הכולל דירות 4-3 חדרים בגדלים משתנים, כמו גם מיני פנטהאוזים ופנטהאוז מפואר.

EXCHANGE RAMAT GAN. פרימיום וחדשנות בכל פרט ופרט (הדמיה 3DVISION)
רוצים לשמוע עוד על פרויקט EXCHANGE RAMAT GAN? לחצו כאן
ההשקעה הגדולה לא מסתיימת במגדל והפסיליטיז הסובבים אותו, אלא באה לידי ביטוי גם בדירות המגורים: כולן מאופיינות במפרט עשיר ובהקפדה על פרימיום וחדשנות בכל פרט ופרט. מטבחי יוקרה, מזגני VRF מתקדמים, תריסים ונציאניים חשמליים וחימום תת רצפתי – אלו רק דוגמאות מייצגות לשורה תחתונה ברורה וחד משמעית: הצבת סטנדרט חדש של איכות בתחום מגורי היוקרה בישראל.
"EXCHANGE RAMAT GAN יהיה בחוד החנית של מגורי היוקרה באזור הבורסה, ולמעשה לא רק שם", מציין אדריכל גבי גל, שותף במשרד יסקי מור סיון וממתכנני הפרויקט. "במסגרת התכנון הקפדנו שהמתחם יוכל להיפתח לכיוון מערב, כך שמול העיניים ניתן יהיה לקבל תצוגת עוצמה שתבליט את האייקוניות של הפרויקט. מה שמיוחד בפרויקט זה שהקומות משנות את צורתן ככל שעולים לגובה – ולייצר גאומטריה כזו בגובה כה רב, בהחלט היה אתגר. מעבר לזה, ניתן לומר שהפרויקט מטמיע עירוב שימושים מושכל ומשתלב היטב עם התחדשות סביבת הבורסה – ויציע סביבה שוקקת לדיירי המגדל ולכל מי שעובד באזור".
באשר לקהלי היעד, הרי שהפרויקט של אזורים מכוון לא רק אל תושבי גוש דן וסביבתה, אלא גם למשפחות מהמעגלים המרוחקים יותר – משפחות אשר מבקשות לפתוח פרק חדש בחייהם: לעבור להתגורר בלב האקשן, ולמזג בין יוקרה ואיכות מגורים אידיאלית, לבין כל האטרקציות שעיר ללא הפסקה מסוגלת להציע.
לקראת שינוי דרמטי
לא רחוק ממגדל המגורים, כחלק מעירוב השימושים עליו דיבר האדריכל גל, מקימה כאמור אזורים מגדל נוסף. במגדל ניתן יהיה למצוא משרדים בגדלים משתנים, משרדים לצד חדרי ישיבות, חללי עבודה שיתופיים ומרפסות מרווחות. בין שני המגדלים יחבר פארק ירוק, מטופח ומושקע שישתרע על שטח של כשלושה דונם, שדרה יפהפייה ובה אזורי קניות ובילוי, מסעדות ובתי קפה. בשטח עצמו מתנהלות העבודות בהילוך גבוה, כשהאכלוס המשוער צפוי בעוד פרק זמן של כשנתיים. לפרויקט מביאה אזורים את הניסיון, המיומנות והמוניטין שצברה לאורך שישה עשורי פעילות, הממצבים את החברה כאחת משחקניות הנדל"ן הבכירות והעסוקות בישראל.
"את מקום בתי המלאכה הנמוכים והישנים תופסים בהדרגה מגדלים גבוהים ומעורבי שימושים, המשנים את אזור הבורסה באופן דרמטי", קובע שמאי המקרקעין אוהד דנוס, הבעלים של משרד דנוס להט ומי שעמד בראש לשכת שמאי המקרקעין בישראל. "מעבר לכך, חשוב להביא בחשבון עוד יתרונות ברורים שהאזור הזה מספק, ובראשם נגישות תחבורתית מיטבית. כך, עבור משתמשי התחבורה הציבורית עומדים תחנת רכבת קלה, תחנת סבידור מרכז של רכבת ישראל, ואוטובוסים עירוניים ובין עירוניים רבים. בעתיד יעבור באזור גם המטרו. לנוסעי הרכב הפרטי יש גישה לצירים ראשיים דוגמת איילון, בגין, אבא הלל, ארלוזורוב וז'בוטינסקי. לצד כל אלו, יתחברו למתחם גם שבילים ייעודיים לטובת הולכי הרגל ורוכבי האופניים".
EXCHANGE RAMAT GAN. "עירוב שימושים מושכל, שיציע סביבה שוקקת לדיירים ולעובדים באזור" (הדמיה 3DVISION)
דאון טאון כמו בערים הגדולות בעולם
פרויקט  EXCHANG RAMAT GANמשקף היטב את המהפכה שעוברת סביבת הבורסה. המתחם הוותיק עומד כעת לקראת עידן חדש: לא עוד אזור תעשייה מוזנח ומיושן, כי אם מוקד אורבני תוסס, הפעיל לכל אורך שעות היום והלילה – ומהווה את העוגן הכלכלי של רמת גן המתחדשת.
בראיון לאתר ice, סיפר עו"ד רועי ברזילי, סגן ראש עיריית רמת וגן וראש הוועדה המקומית לתכנון ובנייה, על החזון לאזור: "מתחם הבורסה הוא עורק העסקים הראשי של רמת גן, ויש לו כבר תוכנית ייעודית מאושרת. המטרה שלנו היא ליצור מתחם שנותן מענה למכלול רחב של צרכים – בדיוק כמו הדאון טאון בערים הגדולות בעולם.  בזכות התוכניות לעתיד ונגישות תחבורתית אופטימלית, אין לי ספק שעוד יזמים ומשקיעים יצטרפו לשחקנים הגדולים שכבר הבטיחו את מקומם ופועלים במתחם".
דבריו של סגן ראש העיר ברזילי, מגובים בתוכנית ייעודית למתחם שאושרה לפני כשנתיים, וקובעת מדיניות וכלים להתחדשות האזור. בין עיקרי התוכנית: הקמתן של כ-1,750 יחידות דיור וכ-400 יחידות לדיור מוגן, כמו גם בניית כ-1,500 חדרי מלון, עד 3 מיליון מ"ר שטחי תעסוקה וכ-200 אלף מ"ר למסחר, וכמובן שדרוג המרחב הציבורי – כולל  סלילת שבילי הליכה ואופניים לטובת חיבור המתחם לאזורים הסובבים אותו.
"ההשקעה הגדולה של עיריית רמת גן בפיתוח מתחם הבורסה וסביבתו, מתורגמת גם לביקוש גבוה ועלייה במחירי הנכסים באזור – ואנו רואים את העלייה הזו לאורך השנים", מסכם השמאי דנוס. "חברות נדל"ן בכירות, משקיעים, וכמובן רוכשי דירות נוהרים לאזור ולא במקרה. הם מבינים שמדובר כאן במתחם עם ערך מוסף".
רוצים לשמוע עוד על פרויקט  EXCHANGE RAMAT GAN? לחצו כאן
(בשיתוף אזורים)