פרויקטים

רגע לפני תחילת הבנייה ועליית המחירים: פרויקט המשרדים במודיעין שמייצר הזדמנויות למשקיעים ולעסקים

במיקום נגיש ואסטרטגי בין תל אביב וירושלים, מרכז העסקים הראשי של מודיעין משלב בין משרדים, מגורים, בילוי וקניות – ומהווה את עורק החיים המרכזי באזור. פרויקט דוידסון בשדרה, המוקם על הקרקע האחרונה במתחם, ממקסם את היתרונות שמציעה הסביבה ומושך אליו בעלי מקצועות חופשיים ומשקיעים

מרכז העסקים הראשי במודיעין (צילום ניר כהן)
מרכז עסקים ראשי (או בקיצור מע"ר) הוא חלק בלתי נפרד כמעט מכל עיר גדולה ומודרנית, בישראל ובחו"ל – בשל העובדה שהוא מאגד במיקום מרכזי אחד משרדים, מסחר ותעסוקה, מגורים, קניות ובילוי. מרכז העסקים מהווה למעשה את עורק החיים המרכזי של העיר: הוא פועל סביב השעון ופונה לקהלים רבים ומגוונים.  
דוגמה מייצגת מספקת מודיעין, אחת הערים המתוכננות בישראל, כשמרכז העסקים הוא אחד ממיזמי הדגל של העירייה המקומית – הממחיש את תנופת הצמיחה והפיתוח שעוברת העיר. "המע"ר משקף את היתרונות הגלומים בעיר מודיעין: מיקום אסטרטגי בין תל אביב וירושלים, וקרבה לצירי תנועה ראשיים – כביש 1, כביש 431, כביש 3 וכביש 6", מנתח אוהד דנוס, הבעלים של משרד דנוס להט ומי שעמד בראש לשכת שמאי המקרקעין בישראל. "המע"ר הוא אזור שוקק חיים, המספק את כל השירותים הציבוריים".
"צריך להבין", מדגיש דנוס, "מודיעין זה גם מכבים וגם רעות ועוד יישובים בסביבה, שכולם ישתמשו בשירותים ובעסקים שיתפתחו במע"ר – מה שמלמד אותנו שהביקוש רק יגדל. במבט קדימה, אנחנו נראה אזור שהוא גם מסחרי, גם תעסוקתי וגם למגורים – אזור חזק מאוד ותוסס, שימשיך ויספק ערכים גם לבעלי הנכסים וגם למשתמשים".
"המע"ר של מודיעין משמש מוקד משיכה לקהל צעיר ולמשפחות, הוא הלב הפועם של העיר", מסביר פביאן סביר, סוכן נדל"ן מסחרי המלווה את העיר מודיעין מאז הקמתה. "יש כאן נגישות לתחנת הרכבת, ולמרכז התחבורה. המע"ר הוא למעשה שדרות רוטשילד של העיר מודיעין – עם שלל מסעדות, בתי קפה, פאבים, מוקדי תרבות וחנויות. בקיצור ולעניין, כל מה שתרצו יש במע"ר".
את היתרונות שמספקים הן מע"ר והן העיר מודיעין, השכילה מבעוד מועד להבין קבוצת דוידסון, היוזמת ומקימה מיזמי מגורים, משרדים ומסחר ברחבי הארץ, ומתמחה באיתור קרקעות בעלי פוטנציאל השבחה גבוה. במע"ר מודיעין מקדמת הקבוצה את פרויקט דוידסון בשדרה: בניין מודרני הכולל 7 קומות משרדים וקומת מסחר. "דוידסון בשדרה הוא בעצם הפרויקט שישלים את המע"ר. הוא נבנה במיקום אסטרטגי ממש במרכז המע"ר", מרחיב סביר ומוסיף: "כאיש נדל"ן המתעסק בתחום המסחרי, אני מאמין במודיעין. כל שקל שנוטעים בקרקע צומח ויש פה פוטנציאל רב להשבחת נכסים".
פרויקט דוידסון בשדרה מאופיין בעיצוב יוקרתי ובהשקעה בכל פרט, עם תמהיל משרדים בגדלים משתנים ובהתאמה אישית לכל לקוח. כל משרד בבניין יהיה בגובה תקרה של 4 מטרים, ירוק, מואר ופסטורלי. בהקשר הזה חשוב להדגיש כי למעלה מ-90% משטחי המשרדים בדוידסון בשדרה כבר נמכרו (נכון לאוגוסט 2024), כך שמדובר בהזדמנות אחרונה להיות חלק מהפרויקט המוביל של  המע"ר.
כיצד משתלב פרויקט דוידסון בשדרה בחזון להתפתחות המע"ר ולהתפתחותה של מודיעין? ולא פחות חשוב: איזו בשורה הוא מספק לבעלי מקצועות חופשיים ולמשקיעים? צפו בכתבה המלאה.   
 
רוצים לשמוע עוד פרטים על פרויקט דוידסון בשדרה >> לחצו כאן
(בשיתוף קבוצת דוידסון)