עסקי ספורט

רשמית: המדינה המפתיעה שתארח את מונדיאל 2034 נחשפת

לאחר המונדיאל האחרון שהתקיים בקטאר והיה לראשון במדינה ערבית, הודיעה הערב פיפ"א כי מונדיאל 2034 ייערך בערב הסעודית, ובכך תשלים המדינה הגדולה בחצי האי ערב את השתלטותה על הכדורגל העולמי
מערכת ice | 
ארגנטינה אלופת העולם (צילום אינסטגרם/ ליאו מסי)
המונדיאל האחרון שנערך בחודש דצמבר היה הראשון שהתקיים במדינה ערבית. אז זו הייתה קטאר שאירחה את טורניר הכדורגל הגדול בעולם בו זכתה ארגנטינה שניצחה במשחק הגמר את צרפת בפנדלים. אירוח זה של מדינה קטנה בנסיכות, הכניסה רעב בשכנתה הגדולה והעשירה יותר ערב הסעודית.
הערב פיפ"א אישרה רשמית כי המהפכה שהחלה בחורף שעבר עם מעברו הענק של כריסטיאנו רונאלדו לערב הסעודית, ומעברים גדולים נוספים שאירעו בקיץ האחרון בין היתר של בנזמה וניימאר הושלמה וסעודיה תארח את המונדיאל שייערך בשנת 2034.
נשיא פיפ"א ג'יאני אינפנטינו מסר לאחר ההכרזה: "כדורגל מאחד את העולם כמו ששום ספורט אחר לא יכול לעשות, המונדיאל הוא חלון ראווה מושלם למסר של אחדות והכלה, תרבויות שונות יכולות לעבוד ולהיות יחד".

כזכור המונדיאל הקרוב שייערך בקיץ 2026 שייערך לראשונה בשלוש מדינות: ארצות הברית, מקסיקו וקנדה יהיה גם הראשון שיתקיים במתכונת של 48 נבחרות, זאת במקום 32 שהיה נהוג עד כה. גם המונדיאל הבא שיתקיים אחריו ב-2030 ייערך בשלוש כאשר יהיו אלה ספרד, פורטוגל ומרוקו אשר ייערכו את טורניר הכדורגל היוקרתי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה