עסקי ספורט

מערן זהבי עד דני אבדיה: 100 ספורטאים ישראלים בקמפיין למען החטופים

המכביה, בתיאום עם מטה משפחות החטופים והנעדרים ובסיוע התאחדויות הספורט השונות, ספורטאים וקבוצות ספורט פתחה בקמפיין עולמי למען שלומם וביטחונם של החטופים שבידי ארגון הטרור יחד עם 100 ספורטאים ביניהם גם דני אבדיה, ערן זהבי, עומרי כספי וירדן ג'רבי
מערכת ice | 
ערן זהבי בקמפיין (צילום המכביה)
המכביה, בתיאום עם מטה משפחות החטופים והנעדרים ובסיוע התאחדויות הספורט השונות, ספורטאים וקבוצות ספורט פתחה בקמפיין עולמי למען שלומם וביטחונם של החטופים שבידי ארגון הטרור.
כל ספורטאי שמתגייס לפרויקט "מאמץ" את אחד החטופים ודואג לחשיפת סיפורו והיותו חטוף בידי חמאס, לעולם ולעוקביו הרבים ברשתות החברתיות. למעלה מ-100 הספורטאים הבכירים ביותר בישראל כבר התגייסו לקמפיין.  
הנהלת המכביה פתחה בימים אלו בקמפיין עולמי לגיוס ספורטאים וקבוצות ספורט שיחשפו לעולם את סיפוריהם של החטופים שנמצאים בידי ארגון הטרור חמאס למען שמירה על ביטחונם ושלומם. המטה מתנהל בכפר המכביה ברמת גן, ביתה של מכבי תנועה עולמית שמארח בימים אלה 700 מפוני העוטף. ארגון הטרור חמאס מחזיק בידיו כ-203 חטופים ישראלים: קשישים, ילדים, תינוקות, צעירים וצעירות, משפחות שלמות שנחטפו לעזה. 
הקמפיין "משדך" בין ספורטאי לחטוף שדואג לחשוף אותו לקהל עוקביו ולחבריו הספורטאים בעולם ובכך להשפיע על דעת הקהל העולמית ועל סדר היום העולמי. התגייסות הספורטאים המרגשת חוצה את כל שדרת הספורט בישראל, גם הבכירים שבהם, לא היססו לרגע והתגייסו לקמפיין העולמי של המכביה.
רואי הסינג מנכ"ל המכביה: "אנחנו בטוחים שהספורטאים וקבוצות הספורט בעולם יכולים להשפיע על דעת הקהל בעולם ולהבטיח את שלומם של החטופים". בין הספורטאים שמשתתפים ניתן למצוא את ערן זהבי, עומרי כספי, דני אבדיה וירדן ג'רבי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה