עסקי ספורט
מאור בוזגלו יפוטר מערוץ הספורט? זה הציוץ שעורר סערה
בוזגלו כתב: "משהו לא מסתדר כאן בשום צורה. זה לא שהם פרצו אלינו עם חלליות או מטוסים בלתי נראים. אלה עם רכבים רגילים,אופנועים רגילים,רגלית!! בלי שאף אחד יפריע להם! בלי שאף מסוק יוקפץ פשוט פתחו גדר נכנסו ויצאו זה מחדל עצום ובגידה של מישהו מבפנים!! אחרת אין הסבר לטירוף הזה. ימים יגידו". משה פרימו איחל שלא ישדר בערוץ
בלגן ענק בערוץ הספורט. האמירות הקשות אך המתקבלות על הדעת שהשמיע שחקן הכדורגל לשעבר והפרשן כיום של המשחק המרכזי, מאור בוזגלו, זכו לגינויים גם מעולם הספורט וגם מחוצה לו ואף קריאות לפטרו.
בוזגלו כתב: "משהו לא מסתדר כאן בשום צורה. זה לא שהם פרצו אלינו עם חלליות או מטוסים בלתי נראים. אלה עם רכבים רגילים,אופנועים רגילים,רגלית!! בלי שאף אחד יפריע להם! בלי שאף מסוק יוקפץ פשוט פתחו גדר נכנסו ויצאו זה מחדל עצום ובגידה של מישהו מבפנים!! אחרת אין הסבר לטירוף הזה. ימים יגידו".
מי שהגיב לו בצורה חריפה היה הפרשן משה פרימו שכתב: "אני מקווה שלא יתנו לך יותר לגעת במקרופון של ערוץ הספורט ולא בשום כלי תקשורת אחר. אתה בושה. ביום הכי קשה שידעה מדינת ישראל אתה מדבר על בגידה עם שני סימני קריאה. תתבייש לך חוצפן".
עוד ב-
עיתונאי הארץ ג'וש בריינר כתב: "אתה טיפש ומטומטם. מקווה שיעיפו אותך מהעבודה עוד הערב", יריב אופנהיימר שרשם כמה הערות חסרות רגישות במהלך המלחמה עד כה ביקר את בוזגלו: "חלאה".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(410):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
362.סתימת פיותעמי 10/2023/11הגב לתגובה זו1 0אם הוא צודק או לא זה לא העניין. העניין שרק לצד אחד מותר לחשוב ולהביע דעה . אם מישהו לא בדעתם מוכנים אפילו לקחת לו את הפרנסה. ליבליזם וחופש ביטוי של צבועים.סגור
-
361.בוזגלו אתה כל כך אפסא 10/2023/10הגב לתגובה זו0 2לקשקש במקלדת נורא קל אבל מחכים ואז רושמים ישר רשמת דברים נוראייםסגור
-
360.בדרכ מאור בוזגלו לא מדבר הרבה, עכשיו הבנתי למהרון 10/2023/10הגב לתגובה זו0 2וחבל כי אני באמ חושב שהוא אחלה בן אדם אבל אמירהה אחת ואמירה אחת יותר מדיסגור
-
359.עוד אחת מבין גדול פרימו המנייאקדודו 10/2023/10הגב לתגובה זו2 0מי אתה מי שמך אתה כלומניק 0 גדול בוזגלו אמר את האמת אמרו גדר שאין מעבר מימנה ובה טרקטור עושה ממנה משחק ומרים אותה כאילו כלום ומעיף אותה כמו טייארה היה כאן כישלון ענק זה היהירות שלנו כמו במלחמת יום כיפור.ובוזגלו אמר וכתב את האמת בפנים של כולם.ופרימו הלקקן לך אתה הבייתה ושלא תראה בחיים מיקרופון יה כלומניקסגור
-
358.אמר את אמת לערוץ ספורט פלאסטין בפנים (ל"ת)מורדכי היהודי 10/2023/10הגב לתגובה זו5 0סגור
- טען עוד
-
357.כאוס במדינהשלומי 10/2023/10הגב לתגובה זו2 0נכון שזה לא הזמן להגיב,למרות שהנשמה בוכה,לא צריך ולא נכון לרמוס על כל התבטאות,מאור טעה אבל זה לא מרוע אלא מכאב. אז לכל הכרישים שאוהבים דם,יש כאב עצום ומצב קשה שצריכים לעבור ביחד. עם ישראל חי!!!!!סגור
-
356.חובה לבדוק הכל הכל גם בגידה הכל!!!דן 10/2023/10הגב לתגובה זו4 2לבדוק הכל!!!!!סגור
-
355.הכי נכון כתבבוזגלו 10/2023/10הגב לתגובה זו1 1שמולנים בע"ה שימחקו אותכם מהעולם הזה וגם אותכם מערוץ הספורט כואב לכם הלב זה נכון מה שכתב מאור בוזגלוסגור
-
354.אתם סתם עושים עליו פוליטיקהמיקי 10/2023/10הגב לתגובה זו2 0אולי זה לא נאמר בזמן הנכון, אבל לכל המנחים בכל הערוצים היו פליטות , הם גם אנשים , רק שאת כולם מבינים אותך רוצים לפטר אז...חשבון פשוטסגור
-
353.בו (ל"ת)אא 10/2023/10הגב לתגובה זו0 0סגור
-
352.ילד טיפשד.ל 10/2023/10הגב לתגובה זו2 2לא מתאים כל הרעש סביב בוזגלו, סה"כ ילד טיפש חסר השכלה, לפטר אותו בשקט בלי כל ההתלהמות הזוסגור
-
351.קישיואב 10/2023/10הגב לתגובה זו0 0נשמע הזוי שבנאדם מביע דעה וישר מחרימים אותו משהו פה ממש מסריח יכול להיות שמנסים להסתיר משהוסגור
-
350.זילברמבומלך 10/2023/10הגב לתגובה זו0 0חופש ביטוי המדינה דמוקרטית התקשורת כנראה שלא. מי אתך בכלל שתשתיקו אדם שמביע דעהסגור
-
349.סתימת פיותנחמה 10/2023/10הגב לתגובה זו3 0לא הבנתי אסור לבן אדם להביע את תחושותיו? זה מה שהוא חושב ומאמין, הוא גם לא האשים משהו ספציפי, הוא פשוט העלה תהיה על מה שקרה ואמר את המילה בגידה ששומו שמים נאמרו דברים הרבה יותר קשים עכשיו כולם נהיו צדיקים ???סגור
-
348.נו מאמתרזיאל 10/2023/10הגב לתגובה זו0 0אז צריך לפטר יותר מחצי מדינהסגור
-
347.בוזגלו אתה מטומטםרוני 10/2023/10הגב לתגובה זו0 1אפס ומטומטם עלוב שכמוך. אתה גם עילג שצריך לעוף לכל הרוחות.סגור
-
346.תירגע ותיתבייש פרימומשה 10/2023/10הגב לתגובה זו2 0פרימו ילקקן לא הבנתי מה לא יכול להיות דבר כזה יש פה אסון נוראי ולכל מי ששירת בצבא ובגבולות מבין שמשהו פה לא מיסתדרר לא יעזור משהו פה לא מיסתדר אין סיכוי שדבר כזה קורה בחופשיות כזאת בכניסה ויציאה שנימשך שעות ואין מענה אז כל אף יכול לחשוב לכל כיוון זאת זכותו המלאה הוא לא נקב שום שם ובע"ה שהכל יהיה מאחרנו צריך פה תחקיר עמוק של גורמי חוץ לא מהצבא !!!סגור
-
345.הביביסטים עובגים עם האיראניםעודד 10/2023/10הגב לתגובה זו0 1עוד דביל בשרות איראןסגור
-
344.תגובהקובי 10/2023/10הגב לתגובה זו0 0מאור אמר בקול דבר שהרבה אנשים העלו על דעתם פשוט יש אנשים שמנסים להיתייפיף ולנצל את המצב בגדול היה מחדל רציני בהרבה מובנים ואין דבר רע בזה שמאור הביע את דעתוסגור
-
343.לסגור את ערוץ הספורט בכלל (ל"ת)מורגו 10/2023/09הגב לתגובה זו3 0סגור
-
342.להחזיר את השבויים תמורת חברי הליכוד (ל"ת)חיכ 10/2023/09הגב לתגובה זו6 1סגור
-
אולי את שלישיית מה קשורמירי 10/2023/10הגב לתגובה זו0 0שהולכים לאוייבים שלנו בוכים להם שהם משרתים בצבא לא מוסרי, אני בעד למסור אותם כי לתלות אותם אי אפשרסגור
-
תרומתךמשה 10/2023/10הגב לתגובה זו0 0תמורתך יאפססגור
-
341.מאור בוזגלו נענש על ידי שמאלנים כי הוא אמר את האמת. (ל"ת)יוני 10/2023/09הגב לתגובה זו12 7סגור
-
שניכם נענשים על מחסור חמור בשכל. (ל"ת)ביבזם , מכת מדינה 10/2023/09הגב לתגובה זו1 0סגור
-
340.אין עוד מלבדוליסי 10/2023/09הגב לתגובה זו3 1מה קרה בגלל שהוא אמר שמישהו עשה בגידה אז אתם דורשים שיפטרו אותוסגור
-
339.הוא צודק!! ברור זה הכי הגיוני שמישהו מבפנים נתן יד לזהמישהי 10/2023/09הגב לתגובה זו6 4לא מבינה למה כולם קמים עליוסגור
-
338.בגדול צודקמוטי 10/2023/09הגב לתגובה זו7 1הבעיה התחילה במתקפת זעם עלבסיס רעם שהוא העיניים והאוזניים של הרצועה ברגע שהוא הושבת הכול השתתק אין בגידה יש הרדמות של הצבאסגור
-
337.אין שכל אין דאגות בוזגלו (ל"ת)משה 10/2023/09הגב לתגובה זו2 5סגור
-
336.אם אנשי שמאל צבועים והרבה יותרא 10/2023/09הגב לתגובה זו5 3מתסיסים ובעלי מחלוקת ממאור לא אוהבים את דבריו הם יכולים לשתות מים רתוחים.הם לא קיפצצו בצביעות ממושבם כשגברת מנחה קראה ליהודים מוצצי דם .אז שידחפו את המוסר שלהםסגור
-
335.עוד ליצןמשה 10/2023/09הגב לתגובה זו2 4מאור, מה עשית בשביל מדינה. אתה יודע מה זאת בגידה במדינה. תתביישסגור
-
334.בוזגלויוסי 10/2023/09הגב לתגובה זו2 0למה מדברים על המחדל אולי אמר דבר לא נכון אבל לפטר אותו פרימו ממתייאתה מפטר מדיח עובדים בערוץ הספורט כאילו אתה הבוס שם תירגעסגור
-
333.לא שולל את שאמר....שמואל 10/2023/09הגב לתגובה זו4 1אני לא מבין היכן הבעיה. הוא העלה סברה שיכולה להיות.... הוא לא אמר/הצביע על אדם זה או אחר.סגור
-
332.בושהראןבן 10/2023/09הגב לתגובה זו3 0תתביש אדון פרימו המדינה בגדה בעוטף עזה מה לא ברורסגור
-
331.למה מי הואיוחנן 10/2023/09הגב לתגובה זו1 6מה רוצים ממישהו שכל החיים הישתמש וחשב עם ה רגלים. אנחנו התושבים אשמים שהרמנו אותו לדרגה של כוכב. ודיסגור
-
330.סתם מחדל קולוסאלימישהי 10/2023/09הגב לתגובה זו2 0באמת תופעה בלתי מובנת, בעיקר שלקח לצבא כמעט 7 שעות, להגיע לאזור האסון. אם רוצים למנוע קונספירציות, אז שמישהו יסביר את המחדל הזהסגור
-
329.הוא אמר בקול רם, מה שהרבה אנשים חושבים בראש (ל"ת)למה להשתיק 10/2023/09הגב לתגובה זו10 3סגור
-
328.מאור אתה צודק במיליון אחוז אפילו לא מסוק אחד עלה (ל"ת)אבי 10/2023/09הגב לתגובה זו11 3סגור
-
שקרן. היו מעט (מדי) חיילים. רובם נהרגו (ל"ת)יאנוש 10/2023/09הגב לתגובה זו2 1סגור
-
327.פרימו וג'וש סמרטוטי רצפהאבי 10/2023/09הגב לתגובה זו8 2בוזגלו צודק !!!סגור
-
326.צודקיובל 10/2023/09הגב לתגובה זו5 0מה אמר לא נכון אילו הרגשות שלו.מה חלוץ עדיין מפקד חיל האוויר?סגור
-
325.מטומטם קדימה תשכור פרקליט לאיזו תביעהאיציק 10/2023/09הגב לתגובה זו1 3מטומטם קדימה תשכור פרקליט לאיזו תביעה הדפוק רגיל לזהסגור
-
למה, כי הוא אומר את מה שרבים חושבים? (ל"ת)שמואל 10/2023/09הגב לתגובה זו6 1סגור
-
324.הישרדות או ריאליטידביל מצוי 10/2023/09הגב לתגובה זו1 1כשנותנים לטיפש מצוי מיקרופון למה שנופתע מאיש מטורלל.בגידה מבפנים.אין בגידה יש הפקרות צוחלטתשל ממשלת ישראלסגור
-
323.מדינהאמת 10/2023/09הגב לתגובה זו2 0כמה אתה צודק עכשיו כולם יפי נפש גאהה בך שהיה לך את האומץ שאין לאף אחד להגיד את האמת הלוואי והייתה לי את הבמה כמו שלך בשביל להגיד את זהסגור
-
322.אפשרות סבירה בהחלטאילן 10/2023/09הגב לתגובה זו4 0יכול להיות שסותמים לאנשים את הפה?? תתמודדו עם הטענה שבעיניי ובעיני רבים היא סבירה בהחלטסגור
-
321.הוא צודק! קשה לשמוע אמתיהודי גאה 10/2023/09הגב לתגובה זו5 0נורא ואיום אסור לדבר אמתסגור
-
320.מאור בוזגלוסאני 10/2023/09הגב לתגובה זו3 0משה פרימו , יריב אופנהיימר וג'וש בריינר הם החלאות . הם אלו שלא גינו את מפגיני קפלן כשהניפו דגלי פלשתין . הם אלו האחראים לחולשתנו . אנשי צבא בכירים לשעבר מהפרוגרס ועוד הם אשר הביאו לחולשתו של הצבא . נזכר באזהרותיו של האלוף בריק וכיצד אותם בכירים בצבא לשעבר הלועגים לו . אותם צריך לחקור .סגור
-
319.לא ברור למה פרימו התעצבן.דני 10/2023/09הגב לתגובה זו5 0הרי מאור לא אמר שמאלנים או ימנים. למה ישר השמאלנים נפגעים?? אמר שהיה מחדל ואולי בגידה מבפנים....למה ישר חושבים ששמאלנים בוגדים????סגור
-
318.0מאלנים בשרות החמא0שמעיה 10/2023/09הגב לתגובה זו4 0זה ידוע שה0מאלנים הם ב ו ג ד י םסגור
-
317.ערוץ ספורט? תתעסקו בספורט (ל"ת)מנשה 10/2023/09הגב לתגובה זו2 0סגור
-
316.מאור צודקאילן 10/2023/09הגב לתגובה זו3 0פרימו אתה תמשיך לשדר בלאומית מאור צודק בכל מילה עוד יבוא היום והאמת תצא לאור יגלו את המחדיםסגור
-
315.צדקצדק 10/2023/09הגב לתגובה זו3 0קשה לשמאל גם פה לשמוע את האמת המרה שהיה כאן שת"פ מבפנים. מאור אתה אומר את מה שכולנו אמרנו וכתבנו ברשתות .סגור
-
314.בו זגלויוסי 10/2023/09הגב לתגובה זו1 0אוליי טעה במשפט בוגד אבל אפה אתם בעניין המחדל שהיהסגור
-
313.משפחה של טיפשים, לא מופתע. (ל"ת)אור 10/2023/09הגב לתגובה זו1 1סגור
-
312.הוא צודק ללא צל של ספק (ל"ת)עדן 10/2023/09הגב לתגובה זו3 0סגור
-
311.הביביזים הוא מחלה ממארתאני 10/2023/09הגב לתגובה זו7 6יש באמת סימנים מחשידים מאוד לגבי מספר שרים וחברי כנסת, תחשבו מי טען שהחמאס הוא נכס? מי העביר את הילדים שלו לחו"ל? למי היה אינטרס להפסיק את המחאה? מי חימם את השטח באיו"ש ודאג לאבטח את קהל המצביעים שלו על חשבון הפקרת הקיבוצים בדרום (שלא מצביעים לו)? הילדים של מי לא בצבא? אני חלילה לא מאשימה בבגידה בלי הוכחות אבל צריך לחקור לעומק כי יש כאן תהיות כבדות משקל.סגור
-
310.בוזגלטאני 10/2023/09הגב לתגובה זו0 1עוף הביתה שב בממד ותשתוקסגור
-
309.זבל מרוקאי (ל"ת)מ 10/2023/09הגב לתגובה זו1 7סגור
-
זבלון (ל"ת)טז 10/2023/09הגב לתגובה זו0 0סגור
-
אתה בן אגם שפלגזען מסריח 10/2023/09הגב לתגובה זו1 1חבל שהחמאס לא חטף והתעלל בך חתיכת אפס גזעןסגור
-
308.בוזגלו (ל"ת)יוסי 10/2023/09הגב לתגובה זו0 1סגור
-
307.למה סותמים ת'פה (ל"ת)יוסי 10/2023/09הגב לתגובה זו2 0סגור
-
306.מאור בוזגלוקרדאי 10/2023/09הגב לתגובה זו3 0צודק אומר את מה שכולם חושבים שקרה אז מה לא בסדר נכון כל מילה ומילה שלוסגור
-
BuzagloMikel 10/2023/09הגב לתגובה זו1 0כולם חושבים כך ,צריך לבדוקסגור
-
305.פרשןאפי 10/2023/09הגב לתגובה זו1 1פרשן גרוע וחלק מדברו נכונים ממשלה הכי גרועהסגור
-
304.מעניןאפי 10/2023/09הגב לתגובה זו0 1בוזגלו פרשן גרוע לגבי האמירה שזה פשע זה נכון ומי שאחרי לכך זה הממשלה הפושעת וביבי שפשוט תופס את עם ישראל כבני ערובהסגור
-
303.מאור בוזגלופפפפ 10/2023/09הגב לתגובה זו1 0לדעתי אתה צודקסגור
-
302.נכוןמייק 10/2023/09הגב לתגובה זו2 0אתה צודקסגור
-
301.בוזגלו צודקארמונד 10/2023/09הגב לתגובה זו7 2הוא צודק אני יושב בבית רואה את כול הזוועה בטלויזיה את כול שירות המחבלים מהשעה 6.30 עד השעה 13 מסוק 1 של חיל האוויר לא היה בשטח אפוה היה מפקד חיל האווירסגור
-
300.בוזגלו חייב להיות מורחק לצמיתותשוקי 10/2023/09הגב לתגובה זו4 5לא יורחק אני הגיש בקשה למתן צו על תנאי נגד רשות הספורטסגור
-
299.מלחמהאיש 10/2023/09הגב לתגובה זו1 0גם אני חושב כך שיבואו לפטר אותי מהביתסגור
-
298.בוזגלו חלול מוח כמו כל הביביסטים הארורים (ל"ת)אמנון 10/2023/09הגב לתגובה זו6 10סגור
-
297.הציוץ של מאור בוזגלואברהם אסולין 10/2023/09הגב לתגובה זו8 2מה כבר אמר מאור בוזגלו, זו תחושה שאלפים רבים מרגישים וחושבים כך ואף התפרסמו בעשרות רבות ברשתות, אז על מה הרעש, אדיוטים.סגור
-
296.הגיבור הגדול, הלוחם המהולל...שימון שריקי 10/2023/09הגב לתגובה זו1 5קצין צהל המהולל אדון מאור בוזגלו נצר למשפחת הבבונים, קובע מניסיונו העשיר! גם כשחקן היה בינוני מינוס ורוב הזמן היה עסוק בשיקום וקבלת משכורת לחינם. אפס מאופס!! בושה לערוץ שמעסיק את האפס הזה.סגור
-
295.דפ״ר מטומטםרונן 10/2023/09הגב לתגובה זו4 2עשה בכלל צבא האפס?סגור
-
294.המציאות היא שנכשלה כאן קונספציה של נתניהוממש 10/2023/09הגב לתגובה זו2 3שהאמין שחמ"ס מוחלש טוב למדינת ישראלזה דבר שהוא אמר בקולו בניגוד לפנטזיות של בוזגלוסגור
-
293.איזה אידיוט (ל"ת)אני 10/2023/09הגב לתגובה זו1 1סגור
-
292.לפלףנחום 10/2023/09הגב לתגובה זו2 0פרימה תמיד היתה לפלא ןלקקן ...סגור
-
291.מישהו סוף סוף אומר את האמתדליץ 10/2023/09הגב לתגובה זו9 3למה לפטר?! כי מאור אומר את מה שכולם חושבים ! יש כאן מחדל עצום!!!! מדינת ישראל הפקירה אותנו!!! מכרה אותנו!!! אין מצב ששבכ/ מוסד/ תצפיתניות לא ראו זאת!!! יש כאן מחדל וברור שמישהו מבפנים שיתף פעולה עם זה!!! ישובים שלמים הופקרו. בעוטף ישובים שלמים נלחמים את מלחמתם ללא סיוע!!! במדינה דמוקרטית מותר גם להשמיע דעה כזו!!!! אהוד ברדק החצוף אמר כבר עוד נראה פה דם.... חבריה תתעוררו מישהו פה עושה דילים על גבי החיילים שלנו!סגור
-
אידיוטמרדכי 10/2023/09הגב לתגובה זו2 6האמת היחידה היא שבוזגלו מעולם לא החזיק נשק ולא עושה צבא, אלא קעקועים ותספורתסגור
-
290.מאור בוזגלויעקב 10/2023/09הגב לתגובה זו3 1אני לא מת עליו או משפחתו מאז שהיה חייל ג'ובניק שלא עשה כלום אבל מה לעשות הוא צודק זה פשוט לא מובןסגור
-
289.אם אלה מי שקפצו כנגדו, כנראה שהוא צודק (ל"ת)אחד העם 10/2023/09הגב לתגובה זו7 0סגור
-
288.צביעותיוגל 10/2023/09הגב לתגובה זו4 1מה לא בסדר בדבריו של מאור,השאלה היכן היה חיל האוויר הכי צודקת בעולם.אני מאמין שיש טייסים כוננים של מסוקים ומטוסי קרב,היכן הם היו,למה לא המריאו לנטרל את מאות המחבלים שטבחו בצעירים.זו השאלה שצריכה להישאל בקול רם ,וכל הצדקנים הצבועים עדיף שפיכם ידום ולא יטיף מוסר לאנשים ששואלים שאלות צודקות.סגור
-
287.לא בטוח שמאור לא צודקמשה 10/2023/09הגב לתגובה זו7 0אם יריב אופנהיימר תוקף אותו הספק עוד יותר גדול.סגור
-
286.בוזגלואבי 10/2023/09הגב לתגובה זו0 0מי שהצביע לימין הוא זה שבגד במדינה אז בוזגלו תחשוב טוב למי הצבעתסגור
-
285.אז מה התשובה לשאלה הזו?5זרחית 10/2023/09הגב לתגובה זו1 0גאגים גבוהים המודיעין וחיל האוויר האמינו שהמלך הסגול מסוכן למדינת ישראל יותר מהחמאס. שיחקו שח מט, מקריב כמה חיילים מחיר לטווח קצר מול הצלת המגינה לטווח ארוך. אבל האויב לא משחק לפי כללים מערביים והם שרפו את כל הלוחסגור
-
284.אבטיחיורם 10/2023/09הגב לתגובה זו1 0הוא צודקסגור
-
283.אמר את האמתעופר 10/2023/09הגב לתגובה זו8 0אמר את האמת וכל הבוגדים קפצו. על ראש הגנב בוער הכובע.סגור
-
282.ערוץ של אפסים (ל"ת)אריק הויקינג 10/2023/09הגב לתגובה זו3 0סגור
-
281.מאור אתה צודק!!!דניאל 10/2023/09הגב לתגובה זו5 0מאור אתה צודק מישהו מבפנים מכר את המדינה לא יכול להיות דבר כזה לעולם! כל מה שקרה הוא בעזרת ישראלים בכירים שבגדו במדינה משה פרימו אתה נחש שקרן ופחדן!!! מאור אתה המלך ותודה שאתה אומר את האמת הכואבת !סגור
-
280.בוזגלוMad 10/2023/09הגב לתגובה זו1 0סערה בכוס מים. אז אמר..סגור
-
279.פרימו יה זקן טרח אתה בושה לערוץ.אבי 10/2023/09הגב לתגובה זו5 0אם יפטרו את מאור אני ומשפחתי מתנתקים מהערוצים של הספורט. מאור אמר את מה שיותר מחצי עם חושב איפה הבעיה ???סגור
-
278.ואני שואליהודי 10/2023/09הגב לתגובה זו9 1היכן היו המסוקים והמטוסים והטייסים במשך 12 שעות כשהמחבלים שוחטים אזרחים הזועקים לעזרה ??????????סגור
-
277.אנימיה 10/2023/09הגב לתגובה זו7 1על מה לפטר?? על מה? על הדברים הנכונים, על האפשרות שאכן זה קרה? הוא לא היחיד שחושב ככה, אז תלכו תפטרו את כולם! איזה הזייה, יאלה דיי עם השטויות כבר מספיק מה שעובר עלינו!!!סגור
-
276.טיפשאלי וקנין 10/2023/09הגב לתגובה זו2 2בלי שום קשר למה שהוא אמר אני לא מבין לאן ערוץ הספורט הגיע עם שני העיליגים האלה בוזגלו מאור וברק יצחקי לעומת זואות תענוג לשמוע את יניב קטןסגור
-
275.מאור לא מעטים בישראל מסכימים אתךהזועם 10/2023/09הגב לתגובה זו20 2ואני שואל איך תושבי עזה נאנקים וזועקים לעזרה ושום מסוק ושום מטוס לא בא להגן עליהם ולתקוף את המחבלים,סגור
-
חחחאלי 10/2023/09הגב לתגובה זו0 0אם היה לכה ולו קצת אמונה בבורא עולם לא הייתה מגבה אותו אתה והוא שניכם טיפשיםסגור
-
מפיצים מספרים של איראןלא מעט מטומטמים 10/2023/09הגב לתגובה זו0 0אפילו עברית אתה בקושי יודעסגור
-
274.משהו שמעיוסי 10/2023/09הגב לתגובה זו1 1מאוהד ברק אולמרט ?סגור
-
מראש הממשלה ששולח סרטוני טקטוקאזרח 10/2023/09הגב לתגובה זו0 0אהוד ברק ואולמרט לא מובילים את המדינהסגור
-
273.אלה שמגנים אותך פשוט עוצמים עיניים או שמפחדים (ל"ת)2023 10/2023/09הגב לתגובה זו13 2סגור
-
272.בוזגלו צודקגייל 10/2023/09הגב לתגובה זו17 2לא נעים לשמוע, אבל הוא צודקסגור
-
271.בושה וחרפהדן 10/2023/09הגב לתגובה זו4 4איזה אנשים שילך להלחם במקום לבלבל את המוחסגור
-
270.צודק 100 אחוזעופר 10/2023/09הגב לתגובה זו13 2מה אתם רוצים ממנו הוא צודק פרימו אתה טיפש וכל מי שמגיב נגדוסגור
-
269.אמר משהו לא נכון ??למה שיפוטר 10/2023/09הגב לתגובה זו8 1אם מפטרים אותו שכל הנהלת ערוץ הספורט תלך איתוסגור
-
מדינהאמת 10/2023/09הגב לתגובה זו1 0אמר נכון מאודסגור
-
268.אמת לאמיתהנאור 10/2023/09הגב לתגובה זו10 2אל תתרגש מהערוץ השמולאני שאתה עובד בו,,צדק צדק תרדוף,,,אני הייתי לוחם בגיטרות האלה....אין שום מצב בעולם שיכנסו אלינו 200מחבלים ואף אחד לא יודע,ואף אחד לא עושה כלום 12שעות,,,אין שום מצב כזה שיכול לקרות, ,,,כל הדרג הצבאי, אמן,שבק,מוסד איך אין מדע מודיעיני ,7 חודשים הם מתאמנים,,,היה עובר חיפושית ליד הגדר היו מקפיצים 300חילים. .....כן כן כמה שזה קשה מאד לשמוע,,מישהו בגד במדינת ישראלסגור
-
267.משהו לא הגיוני קרא בגבול איפה הצבא היה (ל"ת)קובי 10/2023/09הגב לתגובה זו10 0סגור
-
הצבא היה ביוש שומר על צבי סוכות בחוארה (ל"ת)אזרח 10/2023/09הגב לתגובה זו0 1סגור
-
266.נו .. ומה לא נכון במה שאמר ? צודק בהחלט ! (ל"ת)אני 10/2023/09הגב לתגובה זו13 1סגור
-
265.לא הבנתי למה פיטרויקי 10/2023/09הגב לתגובה זו4 0זה ברור שזה משהו מבפנים .לא יתכן שהם ידעו בדיוק איפה התצפיתניות נימצאות ושתתקיים מסיבה ושרה החיילים לא מאיישים עמדות וכו .לא יתכן לבצע כזה דבר בלי מידע פנים ועל כן לא ברור לי על מה פרימו מדברסגור
-
פרימו החטייאר וה 0דודו 10/2023/10הגב לתגובה זו2 0פרימו הלקקן הכלומניק יעשה הכול בשביל ללקק לערוץ השמואל.לך יה מנייאקסגור
-
מאור אומר את מה שכולם חושבים ועוד יתברר שהבגידה הגיעה מ (ל"ת)גברי 10/2023/10הגב לתגובה זו3 0סגור
-
264.על ראש הגנב בוער הכובע!!! (ל"ת)Bc 10/2023/09הגב לתגובה זו2 1סגור
-
263.מאור בוזגלופטיש ברזל 10/2023/09הגב לתגובה זו3 0מה הבעיה של פרימו ? מה יש לו איזה קצין בחיר במודיעין ? והכן הוא קפץ ? כן יש בעייה גדולה ואף ענקית. כי הגדר הזו להוציא נפיחה ליד הגדר. הצבא קופץ. ועכשיו 5 שעות ולא מסוק מסכן לא עלה לאוויר רק כדי ליראות לא להלחם אפילו ! איפה היה ראש השב"כ ? באילת בנופש וזאת לאחר שעידכן את הקבינטבחג שהחמאס מורתע. וכל רצונם הוא להכניס פועלים מעזה לעבודה בארץ !!! אלה הם אתם האנרכסטים שהפגינו בקפלן. ואיימו ומימשו "מסתבר עכשיו" גם הטייסים הסרבנים וגם 8.200 שבמקום לשבת ולעשות עבודתם. הם הפקירו את העם והמדינה . כולל את צהל. שהשקיע הון על הטייסים המפונקים האלה. הגיע הזמן להעמידם לדין על בגידה בעם באזרח הפשוט. ואדון פרימו. גיד לדוד/אחיין/בן שמקורבים לך מאחד היחידות האנ"ל הם ילכו לכלא על הבגידה הזו !!!סגור
-
262.צודק בכל מילה (ל"ת)עופרבן עמי 10/2023/09הגב לתגובה זו7 0סגור
-
261.בוזגלואסתר 10/2023/09הגב לתגובה זו2 0כל הכבוד לבוזגלו, בושה שכאשר אומרים אמת מפטרים. מספיק לחרטט את העם.סגור
-
260.מאור בוזגלוגדי 10/2023/09הגב לתגובה זו0 2שאין שכל אין דאגות לראייה הטעות האיומה שעשה שעזב את באר שבע פציעה קשה בברך מישם ההיתדרדרות עד לפרשנותסגור
-
259.מאור בוזגלוBb 10/2023/09הגב לתגובה זו1 0אני בהחלט יכולה להבין את המילים הקשות של מאור ... התסכול של אותו הרגע ענק אין שליטה מחדל ,חובן ביתסגור
-
258.ברור שמשהו פה מסריח בטוח מאה אחוז (ל"ת)אדווה 10/2023/09הגב לתגובה זו3 0סגור
-
257.קונספירציות ככה גצחו את רבין ועכשיו את צהליוסך הגלילי 10/2023/09הגב לתגובה זו1 0מי העביר 4 גדודים מכוטף עזה לשטחים ולבקשת מי?סגור
-
256.המסקנה שלו הגיונית וזכותו להעלות אותה (ל"ת)אלון 10/2023/09הגב לתגובה זו3 0סגור
-
255.מאור צודקאיציק 10/2023/09הגב לתגובה זו5 0מאור צודקסגור
-
254.מאור צודקאהרון מנחם 10/2023/09הגב לתגובה זו5 0הצדק שלנו הוא לא הצדק שלכם .קרי בריינר ואופנהימר.לא נרקוד לפי החליל שלכם .הפוסט של מאור צודק ואמיתי לא מוצא שום רבב .אתם לא תחליטו מה טוב ומה לא טוב .נקטדהסגור
-
253.עוד בבון ביביסט מצויטל 10/2023/09הגב לתגובה זו0 7שלא עשה יום אחד קרבי בחייו מאשים את המפגינים מקפלן שרובם נמצאים עכשיו בדרום ובצפוןסגור
-
252.אמר את האמת מה אתם רוצים??? (ל"ת)אב 10/2023/09הגב לתגובה זו6 0סגור
-
251.זכותו להביע דעה, פרימו לך הביתהשגיא 10/2023/09הגב לתגובה זו6 0בוזגלו הביע דעה שלא רחוקה מהמציאות רובנו חשבנו כך פרימו יכול ללכת הביתה כי אין לו שום הבנה בכדורגלסגור
-
250.סוף כל סוף מישהו בתקשורת צודק..כל השאר חלאות. (ל"ת)עובדיה 10/2023/09הגב לתגובה זו15 0סגור
-
249.בוזגלו צודקשמואל 10/2023/09הגב לתגובה זו15 0כל האנרכיסטים הרשעים הביאו עליהם את הצרה הזוסגור
-
248.משה פרימויוסי 10/2023/09הגב לתגובה זו10 0לפעמים האמת כואבת!סגור
-
משה פרימו ה 0דודו 10/2023/10הגב לתגובה זו0 0יה לקקן מגעילסגור
-
247.לא בגידה!שלומית 10/2023/09הגב לתגובה זו0 6בגלל גודל האסון והזוועה,מאור חושב שרק בגידה אפשרה את זה. כדאי שילמד על מלחמת יום כיפור. ממשלה זחוחה, כישלון מודיעיני, חוסר מוכנות והערכות. מה שהיה היא מה שישנו! אין שום צורך בבוגדים.סגור
-
246.פרימובליטי 10/2023/09הגב לתגובה זו7 0פרימו אדם נאלח .מה שאמר בוזגלו הוא צודק ברור שקיבלו עזרה ממניהיגי בלפורסגור
-
245.תסתום את הפה אידיוטדוד 10/2023/09הגב לתגובה זו2 4לא היית לוחם לא היית מפקד לא עשית מילואים קרביים אתה לא במילואים עכשיו תסתום את הפה אידיוט לפטר אותך מידסגור
-
244.בוזגלועופרה 10/2023/09הגב לתגובה זו6 0צודק מאד מסכימה איתו אתם רוצים שכולם יהיו כמו ברקוביץ.סגור
-
243.די די נימאס ממשפחת בוזגלו המגעילה (ל"ת)יאקי 10/2023/09הגב לתגובה זו0 10סגור
-
242.זה נכוןשמואל 10/2023/09הגב לתגובה זו8 0אם יעשו סקר המון אנשים חושבים אותו דבר רק השמלאנים מגנים אותוסגור
-
241.בוזגלוציון 10/2023/09הגב לתגובה זו0 7בוזגלו ככה זה שרוב השכל נמצא ברגלים ובגרבים.סגור
-
240.מאור בוזגלויעקב .קריית חיים 10/2023/09הגב לתגובה זו6 0מאור צודק גם אם לא נאה לשמלאלן כמו יריב אופנהיימר את האמתסגור
-
239.הוא צודקאסף 10/2023/09הגב לתגובה זו8 0אם זה יוכח,פרימו ושות' אתם הראשונים שתצטרכו ללקק לו את הנעלייםסגור
-
238.מאור בוזגלו צודקטל 10/2023/09הגב לתגובה זו9 0מה קרה? כולנו בהלם איך נכנסו??? מבלי שהפריעו להם. ופרימו תמיד קופץ בראש. פרימו אתה מעיר לאנשים יותר מדי! תירגע. לא ראיתי שהערת לזהבי שדיבר על מאמן הנבחרת הצעירה שהזכיר את בנו האוטיס! ויסט. והיית איתו באותו הפאנל. פרימו אתה קנאי בצורה מגעילהסגור
-
237.הוא כתב את מה שרבים מאזרחי ישראל חושבים.המשקיף מהצד 10/2023/09הגב לתגובה זו9 0מחדל מטורף שנעשה טבח בל יתואר באזרחים חפים מפשע.סגור
-
236.צודק בכל מילהעדי 10/2023/09הגב לתגובה זו8 0מסוק קרב היה מגיע מתל נוף בעשר דקות. מחצור דקה או שתיים פחות.סגור
-
235.מזדהה אם כול מילה האמת כואבתאבי 10/2023/09הגב לתגובה זו7 0היא אפשר היום לומר את האמת זה לא תואם את המדינהסגור
-
234.מאור צודק ב100% (ל"ת)יעקב 10/2023/09הגב לתגובה זו7 0סגור
-
233.מאור בוזגלוליאורה 10/2023/09הגב לתגובה זו4 0מה ההתרגשות ממילותיו של בוזגלו מאור. פקד אותנו אסון ולאסון הזה קדם מחדל,יוהרה של מפקדים,הפגננות ודיבורים שהורידו את ההתראה לאפס. בעיקר הדיבור של אדם בזוי כאהוד ברק שהוציא דיבת הארץ סרה וחיזק בכל את שונאי ישראל. וכן ..מחדל .יוהרה ,טעות אנוש,כישלון מודיעיני,כישלון פיקודי וכן.. ואולי אף שיתוף פעולה מבפנים של עוכרי ישראל שהשמאל מבקשים לטפח במחשבה של טפשות שיש עם מי לעשות שלום. מאור הביע דעתו בשעת צער,כאב,וצרה ..תפסיקו עם הפופוליזם הזה לגנות,לפטר,מי שכך מדבר צבוע ביותר.מאור אנו איתך.סגור
-
232.בוז'גלואמסלם 10/2023/09הגב לתגובה זו1 3אולי זה אתה?באיזה גדוד מילואים אתה?סגור
-
231.בוזגלומוטי 10/2023/09הגב לתגובה זו3 0זו לא עילה לפיטורין אלא אם שמך בוזגלו קופמן אמר משפט הרבה יותר גרוע ועדיין משדרסגור
-
230.צודק מאה אחוזזזתומס 10/2023/09הגב לתגובה זו5 0סליחה צודק אלף אחוז בושה בושה של מדינה בזמן אמת לא שווים כלום ממשלה של אפסים קשה היה להגדיל ראש כמה סבל כמה כאב יכולנו לחסוך פשוט ביזיון תחשבו מה היה קורה חלילה זה היה מהצפון מיותר לרשום מספריםסגור
-
229.כתב מה שרוב של העם חושב (ל"ת)דוגו 10/2023/09הגב לתגובה זו6 0סגור
-
228.הגדררחמו איש ימיני 10/2023/09הגב לתגובה זו2 0הוא צודק יש כאן יד מכוונת מתוכנוסגור
-
227.אתם תתביישואיסי 10/2023/09הגב לתגובה זו3 0ג'וש ומשה , אם שניכם לא מתביישים לענות לו ביום כזה אז אל תדרשו ממנו משהו שאתם לא מסוגלים לעשות. זה שלא מוצא חן בעינכם התוכן לא צריך לגרום לו להתבייש. לו אתם הבייתהסגור
-
226.במה מבין הגמד הזה? איזה בחורות מסכימות להיות איתו?שילך (ל"ת)עירן 10/2023/09הגב לתגובה זו0 2סגור
-
225.בוזגלואלון 10/2023/09הגב לתגובה זו0 2לדעתי בלבד. אפילו יום אחד לא לבש את בגדי צבא השם. פרשן של הז... שלי. אין לו מושג בכלום . רק מדבר גבבי שטויות . לזרוק אותו מכל המדרגות של שידור בטלויזיה ולהחרים את התוכנית על המשפחה המ...ינת הזאת.סגור
-
224.הבעת דעהיובל 10/2023/09הגב לתגובה זו4 0אתם לא סובלים לדעה אחרת. זו דעתו, פרימות תתבייש את למי אתה מתחנףסגור
-
223.תגובהאלי 10/2023/09הגב לתגובה זו3 0אולי אתה אדון פרימו תניח את המגרופון אני לא חסיד של מאוד אבל צודקסגור
-
222.מאור בוזגלו צדק (ל"ת)Raffi 10/2023/09הגב לתגובה זו4 0סגור
-
221.בוגדיםדניאל 10/2023/09הגב לתגובה זו3 0בוגדים הם כל אלה יפי הנפש שרוצים את המיקרופון במקום בוזגלו דבריו נכונים גם אם לא מוצא חן בעיני רבים שיודעים שזה נכוןסגור
-
220.בוזגלו כמו עוד הרבה מסרב להאמין שהצבא החזק שלנו התגלה כ (ל"ת)רז 10/2023/08הגב לתגובה זו2 0סגור
-
219.מאור צודק, ביבי 8 חודשים התעלם מציבורציפי 10/2023/08הגב לתגובה זו2 0באו הטייסים, הרופאים, 8200, ,,חיילי מילואים של כל חייל בצה"ל. אבל כבודו הלך לצימרים, וחו"ל.... עכשיו שיעשה חשבון נפשסגור
-
218.לצערי הוא צודקרמי 10/2023/08הגב לתגובה זו3 0פשוט לא עטף את זה בעטיפה יפה כמו המתייפייפים...... ... פרימוסגור
-
217.מה קרהאני 10/2023/08הגב לתגובה זו2 0האמת הרגיזה מישהו. עוד כמה שנים טובות האמת תצא לאור.תפסיקו לפרסם את דעותו של הפסיכופט יריב אופנהיימרסגור
-
216.פרימו זה הפרשן הכי אידיוט שקם אי פעםמשה ב 10/2023/08הגב לתגובה זו4 0חסר מוח, חסר עניין, מדבר שעה ואף אחד לא מבין מה הוא רוצה ולאן הוא חותר, בקיצור סתום מארץ הסתומים אז אין בכלל מה להתייחס אליו. בוזגלו אמר ובצדק את מה שכולם אומרים וחושבים לא שייך לפטרסגור
-
צודקדודו 10/2023/10הגב לתגובה זו0 0אבל הכי אהבל שהיהסגור
-
215.הילד ענקאריק 10/2023/08הגב לתגובה זו2 0מה אתם מבלבלים במוח כולנו חושבים ככה שזה לא הגיוני ושיש פה מחדל ענק והוא היה מספיק אמיץ כדי לעלות את זה ולא להתייפייף כמו כל שאר ה״כוכבים״סגור
-
214.צודקאילן 10/2023/08הגב לתגובה זו1 0צודק ב 200 אחוזסגור
-
213.התתפלאתי שהעסקתם אותו הוא דביל מובנה (ל"ת)אברהמי 10/2023/08הגב לתגובה זו0 4סגור
-
212.משה פרימו יחתיכת חסר מושג תסתום את הפהאורן 10/2023/08הגב לתגובה זו1 0שלךסגור
-
211.בוז לוברקו 10/2023/08הגב לתגובה זו0 2בוזגלו יא חמאר... נהיית מומחה לביטחון... שחרר אותנו מהשטויות שלךסגור
-
הוא צודקדודו 10/2023/10הגב לתגובה זו0 0ואתה לא מבין אתה גם אהבל כמו פרימו והקוףסגור
-
210.טיפש כמו אבא שלומתניקו 10/2023/08הגב לתגובה זו0 2כאיש ציבור אסור לו להגיב .אבל מה לעשות כדורגלן טמבלסגור
-
חחחאלי 10/2023/09הגב לתגובה זו0 0אתה 10 אחיסגור
-
209.מאור בוזגלוחיים 10/2023/08הגב לתגובה זו21 2פרימו ובריינר תלכו כפרה על מאור. מה הוא אמר בסך הכל? מה שכולם חושבים ובצדק.יש מחדל עצום וימים יגידו.....סגור
-
208.הוא צודק (ל"ת)אני 10/2023/08הגב לתגובה זו26 1סגור
-
207.טמבל טיפש חסר מוחאזרח 10/2023/08הגב לתגובה זו6 21לפטר לאלתרסגור
-
אתה אידיוטתומס 10/2023/09הגב לתגובה זו1 0למה כי אתה כזה הוא צודק מיליון אחוז היה פה כישלון ולא ניצחון של בני הבלותכישלון ענק אידיוט ואני בחרתי בביבי אפס מאופס הוא וכל הממשלה הזאתסגור
-
206.משה פרימומוריס 10/2023/08הגב לתגובה זו13 1לפרימו ושותפיו תתביישו לכם האמת כואבת ועוד יותר שזה יצא מבוזגלו ימותו הקנאיםסגור
-
205.בוגדים אלה שהצביעו לממשלה הזו!!! (ל"ת)מוריאל 10/2023/08הגב לתגובה זו8 13סגור
-
הזייה ענקיתגולן 10/2023/09הגב לתגובה זו1 0אולי שדר בעל תפקיד לא צריך לצייץ ככה בישירות אבל אם אחרי שעות מאוד מאוד ארוכות לא הגיע שום סיוע שום מטוס לא עלה לאוויר לחפות אז משהו כאן לא בסדר אני למען האמת מצביע ימין יש אשמים רבים וזה בערך כולם אבל לכנות את בוזגלו חלאה זה מוגזם. מי שאומר שהוא טועה צריך לבדוק את עצמו ולאדון פרימו היה עדיף לך לשתוק משהו כאן לא מסתדר שאנשים צריכים להגן על עצמם 27 שעות בלי נשק זה לא הגיוניסגור
-
המצביעים בסדר. הממשלה היא הבוגדת. (ל"ת)Raffi 10/2023/09הגב לתגובה זו1 0סגור
-
טמבלמשה ב 10/2023/08הגב לתגובה זו0 0טמבל, טמבל, טמבל, טמבל, טמבל........סגור
-
204.סתם אדם טיפש ממילא לא לוקח ברצינות את הפרשנות שלו הוא מ (ל"ת)דניאל 10/2023/08הגב לתגובה זו7 12סגור
-
לרוב היתי מסכים, הפעם דיבר לענייןרמי 10/2023/08הגב לתגובה זו4 0פשוט בלי פילטריםסגור
-
203.איש טיפשיוני מגל 10/2023/08הגב לתגובה זו6 12השכל של מאור בוזגלו נמצא בתחתית הרגלסגור
-
השכל שלך בגרביםדודו 10/2023/10הגב לתגובה זו0 0המסריחות שלך יה 0 כלומניקסגור
-
202.בואו נירגעאבירן 10/2023/08הגב לתגובה זו5 4אומר מה שכולנו חושבים. אנחנו לא בולשביקים.סגור
-
אפס להאשים את הלוחמים בבגידה?! הבאתם עלינו את המצב הזה (ל"ת)רונן 10/2023/08הגב לתגובה זו1 7סגור
-
ערב רבשמואל 10/2023/09הגב לתגובה זו0 0כל הצרות בגלל האנרכיסטים הרשעים ערב רבסגור
-
201.צודק במיליון אחוזכפיר 10/2023/08הגב לתגובה זו14 3מאור העם איתך אתה אמרתה מה שהרוב הגדול חושבסגור
-
200.בוזגלו כתב מדם ליבו ללא שום כוונה זדוניתשמעון 10/2023/08הגב לתגובה זו23 4אלא מה ? פרימו לא כל כך אוהב אותו ומתחשבן איתו על אימרה אומללה ככל שתיהיה... אבל לא שמענו אותו מגיב על הפוסט של דבור כמו שהגיב לפוסט של בוזי...סגור
-
אדיוט לך לבדיקת מוח (ל"ת)אזרח 10/2023/08הגב לתגובה זו1 8סגור
-
199.ערוץ פחאלי 10/2023/08הגב לתגובה זו5 2צודק וגם אם לא צריך לשאול שאלות .לא יכול להיות שחיל האוויר לא מעלה מסוק 10 שעות מתחילת הרוע. משהו לא תקיןסגור
-
198.בוזגלואיש 10/2023/08הגב לתגובה זו5 6לא להאשים אותו לשחק ידע אבל שכל אין לו ולא היה לו טיפשסגור
-
197.מללך...סוף סוף מישהו מדבר (ל"ת)אפרת 10/2023/08הגב לתגובה זו14 2סגור
-
196.רק את האמתא.א 10/2023/08הגב לתגובה זו14 2שאדם מדבר מהלב ואומר אמת מנסים לסתום לא את הפהסגור
-
זה שהוא מאמין בזה, לא הופך זאת לנכון (ל"ת)נטע 10/2023/08הגב לתגובה זו1 4סגור
-
195.ברור אחרת אין הסברנדב 10/2023/08הגב לתגובה זו9 2אין הסבר אחר שמטוסים 7 שעות התעכבוסגור
-
194.מה רוצים ממנו? לא האשים אף אחד ....יעל 10/2023/08הגב לתגובה זו12 2שיער השערות מתוך כאב ואולי גם צודק.ימים יגידו.סגור
-
193.בוזגלוש. 10/2023/08הגב לתגובה זו3 5איך בכלל אפשר לדרוש מבור ועם הארץ לכתוב מילים של טעם ! האם אין למנהל הערוץ הטלביזיה אחריות לבחור פרשן איכותי?סגור
-
192.צודק בכול מילה ויותרארמון 10/2023/08הגב לתגובה זו15 1צודק בכול מילה ויותר אנשים לא מתומתמיםסגור
-
191.אז איך פרימו מסביר את זה ? (ל"ת)Mi no 10/2023/08הגב לתגובה זו8 0סגור
-
190.משה פרימואיציק 10/2023/08הגב לתגובה זו8 1הגיע הזמן לפטר אותך נימאס לשמוע את השטויות שלך בוזגלו אמר את האמת ולך קשה לשמוע אותה כמו תמיד.סגור
-
189.שלושת החשודים העיקריים הגיבו.שלום הירוק 10/2023/08הגב לתגובה זו10 1שלושתכם ועוד כמה ממובילי המחאה תועמדו לדין בקרובסגור
-
188.אחלה בוזגלו אומר את האמת לא כמו כל הצבועים (ל"ת)אבי 10/2023/08הגב לתגובה זו13 1סגור
-
187.תודה (ל"ת)אבי 10/2023/08הגב לתגובה זו0 0סגור
-
186.בזולו ותגובתוקעטבי דליה 10/2023/08הגב לתגובה זו6 0מה קרה?? בגלל שכתב מה הוא חושב?? אל תהיו צבועים..זה לא זמן לחיסול חשבונות..זה זמן לחשבון נפש..סגור
-
185.משטרת המחשבות לא נחה לרגע, ופרימו המנהיג...בדיחה (ל"ת)בוננזה 10/2023/08הגב לתגובה זו8 0סגור
-
184.כל הכבודתהל 10/2023/08הגב לתגובה זו5 3מה קרה חברים, האמת כואבת? רק בדמאל מוכן להגיב ככה למילים אמיתיות שייצאות מהלב והוא לא היחיד שחושב כך.סגור
-
183.בוזגלו צודקדוד 10/2023/08הגב לתגובה זו9 1קודם תפטרו את קויפמן שונא ישראל .בוזגלו לא אמר רבע ממה שאמר קויפמן ואחריםסגור
-
182.כנראה שיש משהו מוזר כאןחיימון 10/2023/08הגב לתגובה זו10 1סלחו לי כולם אבל מאור די צודק משהו מוזר התרחש כאן הגדר נפרצה שואל בגדר וכולם נכנסים בצורה חופשית מה? לא מפתיע אותכם.סגור
-
181.זכותו לאמר את מה שאמר. האירוע עדיין מעורפל. (ל"ת)נורמן 10/2023/08הגב לתגובה זו8 2סגור
-
180.לא בשל דעותיומשה 10/2023/08הגב לתגובה זו1 2מאור לא מתאים לערוץ הספורט בגלל צורת ההגשה ולא בשל דעותיוסגור
-
179.ביזיוןהילל פרץ 10/2023/08הגב לתגובה זו2 1ביום כזה עצוב אתה בוחר במילים בלי תוכן במילים קשות כמו בגידה ..מה השתגעת מאור תחזור בך ...הם הפתיעו גם בצבא הכי גדול בעולם שמופיעים אותו זו התוצאה. אנחנו ננצח בעזרת השםסגור
-
בוזגלו אמר את האמתדודו 10/2023/10הגב לתגובה זו0 0האמיתית רק זהסגור
-
178.הוא צודק בכל מילהרק הפועל 10/2023/08הגב לתגובה זו9 0מישהו הוריד את השלטר . בגידה זו מילה עדינה .סגור
-
177.צודקרוי קין 10/2023/08הגב לתגובה זו9 0אין לי מה להוסיף . כל מי שאומר שהוא טיפש שחצן וכו.. כנראה צריך להסתכל במראה כל הכבודסגור
-
176.בוזגלויוני 10/2023/08הגב לתגובה זו0 1קודם כל לשמוע אותו מפרשן משחק זה פשוט בושה וחרפה איו לו מושג בפרשנות ואוצר המילים שלו פשוט זוועה לא סתם כולם צוחקים עליו שהוא באולפן לרוב הוא שותק וגוטמן מדבר בערוץ הספורט חייבים להחליף אותו ולהתייעל בנושא הזה הוא משעמם עם מעט שכל בראש ומה שאמר לגביי המלחמה לא ראוי לתגובה אני מהמר שבחיים הוא לא עשה מילואים ובספק לגביי השירות המצחיק שעשה אז עדיף להעיף אותו משם דחוף אתם מביישים את הערוץסגור
-
175.יפי נפשמיטל 10/2023/08הגב לתגובה זו5 0למה אסור לו לחשוב שאולי היה פה משהו או מישהו שעשה תרגיל מלוכלך זה יכול להיות מבפנים וזה יכול להיות איזה האקר איראניסגור
-
174.לא יודע אם אמר נכון או לא מה שבטוח ברור שזה מחדל והכל יYaakov 10/2023/08הגב לתגובה זו6 0לפטר אותו זה בכלל לא אופציה אמר שצריך לבדוק וצודק יש מצב גם לבגידה כי באמת משהו םה ממש אבל ממש לא הגיוני בכלללל חטפו נשים זקנות ילדים וטף זה הזוי לא הגיוני בכלל אף מודעין לא ידע שזה גם לא הגיוני אז לפני שאתם קוטלים אותו תבינו על מה מדובר ואז רק תדברו עליו. ברור שצריל בזמן הזה אחדות אבל זה לא קשור אם מישהו בגד הוא צריך עונש מוות על דבר כזה ואם זה באמת היה מחדל צריך להחליף את הפיקוד בשבכ ובצהל כי אם פשוט הרסו את כל הביטחון שהיה פה בכמה שעותסגור
-
173.צודק !!!!!! יש בוגדיםעמי 10/2023/08הגב לתגובה זו10 0באו תסבירו איך הספיקו לחזור לרצועה באיו מפריע ? איפה שב"כ ? מודעין ? איך מ6 עד 11 חיל האוויר לא מגיב ? למה חיל האוויר ממשיך הקש בגג ??סגור
-
172.בוזגלו צדק ופרימו ומיוחד הארץ בכלל אין להם זכות לומר . (ל"ת)דניאל 10/2023/08הגב לתגובה זו5 0סגור
-
171.גם אני לא שולל ,שווה בדיקה (ל"ת)מאיר 10/2023/08הגב לתגובה זו5 0סגור
-
170.בושהאיריס 10/2023/08הגב לתגובה זו3 0אירוע מביש שייזכר דורות קדימה!!! מדינת ישראל עם כל הצבא הגדול שלה נכבשת על ידי גוף טרור ארגון פשע!!! ואם זה לא מוזר אז מה כן,,?? אשרייך מאור!סגור
-
169.דמוקרטיהאיריס 10/2023/08הגב לתגובה זו2 0מאור הבעת את מה שהעם חש בשעה קשה זו! ????צודק!סגור
-
168.מחדלמיכלי 10/2023/08הגב לתגובה זו2 0תגידו אתם שפויים??? ברור שמאור צודק!!!משהו כאן מסריח זהו יום שחור לעם ישראל!!!זכותו לומר את אשר על ליבו רוב המדינה חושבת כך!!!!סגור
-
167.בגידה של הממשלה שזרקה אותנו לחרדים ולמשיחיים (ל"ת)יהודית 10/2023/08הגב לתגובה זו2 3סגור
-
166.בוזגלו מאוררחל 10/2023/08הגב לתגובה זו3 5צריך לבקש סליחה מעם ישראל בושה בתקופה ששיחק בבאר שבע היה מלך אחר כך קפץ קבוצה לקבוצה כמו פרפר לא הצליח גם כפרשן ספורט רחוק מאוד מהצלחהסגור
-
165.מאוררחל 10/2023/08הגב לתגובה זו1 3שהאוויר ירד קצת למשפחה השחצניתסגור
-
164.אחים לנשק בגדואחים לנשק בגדו. צודק 10/2023/08הגב לתגובה זו14 3למה לא נותנים לו להתבטא. הוא צודק אחים לנשק בגדוסגור
-
163.טיפשעמי 10/2023/08הגב לתגובה זו1 4השכל ברגליים שלו . לא בראש וזו התוצאה .סגור
-
162.מה ?אורן 10/2023/08הגב לתגובה זו8 1אמרת דברים נכונים.שווה בדיקה.לכל המלעיגיםלא רואה שום בעיה .סגור
-
161.רק מי שלא עשה כלום מחייו מדבר ככהערן 10/2023/08הגב לתגובה זו1 12טיפשסגור
-
160.תגובהאורחת 10/2023/08הגב לתגובה זו5 1צודק בכל מילה. כל מילה בסלע. יישר כח.סגור
-
159.יבוא היום...אבי 10/2023/08הגב לתגובה זו6 0בוא נדע למה השאירו חייל וג'יפ לשמור על כל הרצועה...אבל לא היוםסגור
-
158.מאור בוזגלו צודקויצמן 10/2023/08הגב לתגובה זו12 2מה הבעיה? מה הוא אמר שלא נכון פה? יש פה בגידה מבפנים!!!! משחקים אותה יפיי נפש!!!סגור
-
157.הבוגד בערכים הוא ״מר בטחון״הנשחט 10/2023/08הגב לתגובה זו5 010 חודשים עסוק ההפיכה המשטרית, לא רוצה להיפגש עם בכירי הצבא ושולח את קרעי, גוטליב ויתר השרים ההזוים להשמיץ ולקלל את הצבא, השב״כ והמוסד.סגור
-
156.בוסגלו בגידה במוח האנושי (ל"ת)ציון 10/2023/08הגב לתגובה זו2 2סגור
-
155.צודק מי אתם שתפטרו אותו ומי זה פרימו (ל"ת)גועל נפש 10/2023/08הגב לתגובה זו9 1סגור
-
154.תגובהאנונימי 10/2023/08הגב לתגובה זו1 2פרימו ואדון בריינר ובכלל כרגע זה לא הזמן לחיסול חשבונות אך מה שאמר בוזגלו אכי אמת זה בגידה שכן אדם אחד שבמשך חצי שנה ואף יותר התעסק באיך להפיל ראש ממשלה נתן אינפורמציה שיקרית אגב יש עוד אנשים וגורמים שהביאו למצב הזה תבדקוסגור
-
153.שער הרחמיםשער רחמיים 10/2023/08הגב לתגובה זו1 1למה אף אחד לא אמר על זהבי כלום ורק על בוזגלו יוציםסגור
-
152.צודק בכל מילהינאי 10/2023/08הגב לתגובה זו12 3מה הבעיה של פרימו האפס הזה חולה הערבים.. צודק בכל מילה. איך שהדרך היתה להם פתוחה הלוך ושוב - זה משהו שכאילו מישהו סידר להם.. לפטר את פרימו מערוץ הספורט ודחוףסגור
-
151.חמור. (ל"ת)א.צ. 10/2023/08הגב לתגובה זו1 1סגור
-
150.פרימו הדבילרמבו 10/2023/08הגב לתגובה זו7 3קשה לשמוע את האמת. ככה העם חושב שהיתה בו עזרה מבפניםסגור
-
149.חסר להם שלא ביזיון כזה טיפש ובור נבער (ל"ת)צדק 10/2023/08הגב לתגובה זו1 2סגור
-
148.למה הוא מאשים את ביבי במחדל? (ל"ת)שכל כדור יד 10/2023/08הגב לתגובה זו0 1סגור
-
147.צודקמוטי 10/2023/08הגב לתגובה זו5 2מעניין שרק אנשי שמאל קופצים על ראש הגנב בוער הכובע....שמאל בזוי ושפלסגור
-
146.האמת צודק לחלוטיןאלי 10/2023/08הגב לתגובה זו11 1פרימו עם כל הכבוד אן מצב שיכנסו כמו תיירים ואן צבא מאור לא טיפש כל אדם עם ראש על הכתפיים ישאל שאלות קשות מצב מטורף כל הכבוד מאור יש ראש על הכתפייםסגור
-
145.בגידהמודאג 10/2023/08הגב לתגובה זו3 2בגידה זה לא אבל הפקרות וביזיון זה כן לא ייתכן 10 שעות אנשים נצורים בעוטף ואין תגובה מיידית. גדר פרוץ,טיילת,דחפור ואף אחד לא מוריד אותם חטופים שמצעידים אותם קילומטרים ואף אחד לא עוצר אותם. כריזה בכל היישובים שלא הודיעו להם להיות סגורים בבית עקב חדירת מחבלים. הוראות פתיחה באש על הגדר שלא מורידים את המתפרעים רק באמצעות אמצעים לפיזור הפגנות. זה ביזיון אבל לא בגידה אבל את הלקחים יעשו אחרי שיהרגו את כל החמאס. אין דרך אחרת. בהצלחה אנחנו ננצח!סגור
-
144.צבועיםמשה 10/2023/08הגב לתגובה זו5 2בריינר והופנהיימר מגנים על הצבא??? טינופות וצבועים!!!סגור
-
143.אם חושבים שאנחנו דפוקיםדפוקים 10/2023/08הגב לתגובה זו3 0מאור צודק כל מן אדם רגיל שמישהו מישראל תמח,רואים את הכל זה לא מטוס חמקןסגור
-
142.תכלס הוא צודק (ל"ת)עידן 10/2023/08הגב לתגובה זו7 1סגור
-
141.אי אפשר שלא להגיע למסקנה כזו! (ל"ת)אילן 10/2023/08הגב לתגובה זו6 0סגור
-
140.בגידהעזרן 10/2023/08הגב לתגובה זו8 5במדינה אסור לך להגיד את האמת זה נכון הוא פשוט תיאר את זה כמו שזה ניראה בדיוק וכמו שכל ישראל רואה המדיהסגור
-
139.אליהויוסי 10/2023/08הגב לתגובה זו5 2מי זה הכלומניק הזה שקוראים לו בוזגלו,משפחה שלא תרמה דבר למדינה,אוכלי חינם,אנשים פרימיטיביים שלא יודעים היכן הם חיים.סגור
-
138.מה הבעייה??יעל 10/2023/08הגב לתגובה זו6 3אמר את מה שהרבה חושבים. התכוון לכך שהם קיבלו סיוע מבפנים. הרי יש ערבים בתוכנו שהם שונאי ישראל ודי ברור שהמחבלים קיבלו סיוע מתוך הארץ. לא הבנתי את אלה שמגנים אותו. מה אתם חושבים שאנחנו גרים בשוויץ? בלי להכליל את כולם הגיע הזמן שתבינו עם מי יש לנו עסק. האירוע הזה הוכיח זאתסגור
-
137.מאור צודק במיליוןאתי 10/2023/08הגב לתגובה זו22 1למה שיפוטר איפה חופש הביטוי ערב רב יפים מה הוא אמר מי ישמע אפסים שכמוכך אמרתם דברים נוראים ואתם עוד שם בכל הערוציםסגור
-
136.שמישהו יסביר (ל"ת)אליהו שטרית 10/2023/08הגב לתגובה זו1 0סגור
-
135.מרכזאא 10/2023/08הגב לתגובה זו2 1פרימו ואופנהיימר שתי חלאות בוזגלו צודק אין הסבר הגיוני אחר ערוץ עוכר ישראלסגור
-
134.בוזגלושימןן 10/2023/08הגב לתגובה זו2 1למה ציפתם מאחד עם איי קיו של יתוש?? מה אתם מתפלאים כל כך???!!!סגור
-
133.פרימו מי את. בכלל פרשן בשקלמוטי 10/2023/08הגב לתגובה זו7 0בוזגלו אתה צודק הם משחקים אותה יפי נפשסגור
-
132.ערוץ הספורטאיתן גרין 10/2023/08הגב לתגובה זו0 0התקשרתי ליס וביקשתי להפסיק את התשלום לערוצי הספורט. המוקדנית הודיע לי שעשרות אנשים התקשרו. ביקשה להמתין עד סוף השבוע זה הטלך לכיוון הדחתו מעדוץ הספורטסגור
-
131.כן כן הוא מחובר יותר לעם ישראל ולא לחברים שלו התקשורתחחח 10/2023/08הגב לתגובה זו7 1כולנו איתו זה האמתסגור
-
???????? 10/2023/08הגב לתגובה זו0 0????????????????סגור
-
130.מחדלתשמעו את בריק 10/2023/08הגב לתגובה זו3 0אפשר לחשוב על קונספירציה אבל זה מטורף לחשוב על זה , לוחמים מיומנים שילמו בחייהם כדי לסגור את הלחימה הזאת לחשוב שמישהו ממערכת הביטחון הקריב את הלוחמים ככה זה לא הגיוני בכלל בריק מסביר מה הולךסגור
-
129.לכבוש את עזהיוסי 10/2023/08הגב לתגובה זו4 0לא ברור לי, למה הוא דיבר על מישהו שלנו שעזר , זה יכול להיות הבדויים בדרום או שבחים שנכנסים ויוצאים בכיף שלהם והעבירו מידע.סגור
-
128.בושה בושהשוששש 10/2023/08הגב לתגובה זו4 0מאור צודקקקקק מכרו אותנוסגור
-
127.בוזגלו צודקאורה מאיר 10/2023/08הגב לתגובה זו7 0מקווה שגם ערוץ הספורט לא חלק מהקפלניסטים, שהביאונו עד הלוםסגור
-
126.בוזגלולולו 10/2023/08הגב לתגובה זו4 1איזה צבועים יפה נפש. הוא כתב מה שכולם חושבים.סגור
-
125.אין שום ספק במה שהוא אמר.אמרו את זה לפניו. (ל"ת)יצחק 10/2023/08הגב לתגובה זו8 0סגור
-
124.בוזגלו צודק (ל"ת)משה 10/2023/08הגב לתגובה זו7 1סגור
-
123.ישראלבורקיטוס 10/2023/08הגב לתגובה זו1 0מה שקרה זה דבר ידוע שנים היהירות הבטחון העצמי הגבוה,הזילזול באויב,זה לאורך שנים,והכי עצוב לא למדוע מאומה מכיפורסגור
-
122.בוזגלואילן 10/2023/08הגב לתגובה זו3 1פרימות אתה סמרטוט ריצפה משהו מסריח כאן מענין אף אחד לא התריע לא שמע יריות משהו באמת מסריח פהסגור
-
121.פרימו אתה מחפש כותרותקובי 10/2023/08הגב לתגובה זו7 0פרימו אתה אדם קטן ועלוב,אתה רואה שמאור מצליח אז הקנאה אוכלת אותך?מה שמאור כתב זה מה שהוא חושב וגם עוד אנשים כנראה חושבים,אבל אצלך זה נובע ממניעים אישיים כנראה!!סגור
-
120.בוזגלורוני 10/2023/08הגב לתגובה זו0 0הפכנו משפחה שאין בה דבר.לא דוגמה לאיכות. לאורים ותומים. עצובסגור
-
119.גם לי נשמע מוזר ?חנה 10/2023/08הגב לתגובה זו13 2משהוא לא מסתדר פהסגור
-
בוזגלו (ל"ת)לילי 10/2023/08הגב לתגובה זו0 0סגור
-
118.בוזגלו ערוץ הספורטאריה ו. 10/2023/08הגב לתגובה זו2 10פרימו אל תתפלא ככה זה שנותנים מיקרופון לאדם עם צורת חשיבה מעוותתסגור
-
117.מאוריונתני 10/2023/08הגב לתגובה זו6 0גם אם התיאוריה שלו על "בוגד בפנים" מופרכת הרי שחייבים למצוא סיבות אחרות להפתעה שתפסה אותנו עם המכנסיים למטה.סגור
-
116.גם אני חשבתי על זההמלך 10/2023/08הגב לתגובה זו16 0גם אני חשבתי על זה. משהו לא מסתדר. בטוח שהיה להם מודיעין מבפנים.סגור
-
115.הזוייםאריק 10/2023/08הגב לתגובה זו15 0מה הבעיה עם מה שאמר? הכל נכון!!!! לא ידעתי שאנחנו גרים בדיקטטורה!סגור
-
114.צודקמיכה 10/2023/08הגב לתגובה זו10 0בוזגלו אתה צודק במליון אחוז.סגור
-
113.הגיע זמן, לא ברור למה בכלל לקחו אותו (ל"ת)צפוני 10/2023/08הגב לתגובה זו0 0סגור
-
112.מי חוצפן?חיש גז 10/2023/08הגב לתגובה זו10 1מי סותם פיות בצורה כה נלוזה ואנטי דמוקרטית? בושה, בושה, בושה!!סגור
-
111.דנה וייסי 10/2023/08הגב לתגובה זו1 6דנה וייס ערוץ 12 כרגע מדברת על אסון הומניטרי העזה בעקבות הפסקת החשמלסגור
-
110.תתביישיוסי בוקר 10/2023/08הגב לתגובה זו1 5לתבוע את הגאון.בתביעה של לשון הרע איך אתה מעלה בדעתך דבר כזה של בגידה היכן שרתת בצבא? לפטר אותו מערוץ הספורט לא יתכן שאדם כזה יופיע בפני ציבורסגור
-
?????? 10/2023/08הגב לתגובה זו1 0תיתבישי אתסגור
-
109.מאור הגדולאין אמונה באף אחד 10/2023/08הגב לתגובה זו9 0מאור אמר את האמת אני מצדיק אותו . איפה כול הטכנולוגיה והמודיעין של צה"ל ? ברור שיש כאן בגידה מבפנים !סגור
-
108.בוזגלומיכה 10/2023/08הגב לתגובה זו2 1בא ממשפחה של פרזיטים שלא תרמו דבר למדינה,מי זה הבוזגלו הזה,כלומניק,אוכל חינם בא לי להקיא ממנו.סגור
-
107.אתם אתר איראני (ל"ת)קיבוצניק 10/2023/08הגב לתגובה זו3 0סגור
-
106.תשאלו את המסיטים ואלו שליכלכו בתקשורת איונתשירה 10/2023/08הגב לתגובה זו2 1תשאלו 2 ראשי ממשלה לשעבר ואלו שליכלכו על ישראל בתיקשורת איונת ותקשורת גם אצלנו.בטוח להם יהיו תשובות או שברחו ולא נמצאים בישראל יותר.סגור
-
105.למה מה הוא כבר אמר?רועי 10/2023/08הגב לתגובה זו7 0משהו מוזר פה .אין מישהו שזה לא עובר לו בראש.איך יכול להיות מה שקרה פה???ואתם מוצאים זמן לריב?עכשיו?סגור
-
104.יש משהוממילא 10/2023/08הגב לתגובה זו4 0מי שראה את הסרטון שפרסם הכתב יחזקאלי ממש מה שקרה אתמול אחת לאחת והוא גם שאל איפה היו האחראים על הבטחון שלנו ישנו או שקשה להגיד את זה התעלמו לזה התכוון מאור ומי הגיב כל אנשי המחאה של השמאלסגור
-
103.צודק כל מילה אמתשמוליק 10/2023/08הגב לתגובה זו5 0תהיה חזק אמת כתבתסגור
-
102.בוזגלוסמוי 10/2023/08הגב לתגובה זו2 0צודק ב100 אחוז די להתיפיףסגור
-
101.תגובהמאור בוזגלו 10/2023/08הגב לתגובה זו0 0מצד אחד צודק מצד שני במעמדו צריך לשקול מילים שישלם על הטעות , על טעות משלמיםסגור
-
100.מאור צודקח.ק 10/2023/08הגב לתגובה זו2 0בגידה צבאית אין הגדרה אחרת למה שאירע איך הצבא החזק במירכאות במזרח התיכון נתפס עם המכנסיים למטה?מתי קרה ששבכ לא יודע על אירוע ביטחוני?מתי קרה שצהל לא מגיב לאירוע טרור בזמן של שעות?סגור
-
99.צודקח.ק 10/2023/08הגב לתגובה זו3 0מאור העם השפוי איתך אל תפחד לבטא את עצמך אם אומרים שמדינת ישראל דוגלת איפה הדמוקרטיה למה צריך לפטר אדם שהביע עמדה לגיטימית כיהודי שחי במדינה כסולידריות וביטוי כאב אישי ולאומי ערוץ תומך שמאל נבזהסגור
-
98.הוא צודקח.ק 10/2023/08הגב לתגובה זו3 0כמה שאתה צודק מאור כולם רוצים לעצום עיניים כי זה הכי פופוליסטי לצד השמאל אבל זה מחדל שגרם השמאל הנבזה בגלל כל ההפגנות כל יום במשך כמעט שנה והמריד את הצבא שלא ישרתו וגרמו לכל הקצינים לפרוש מתפקידם וזו התוצאה מחדל צבאי נטו תודה לכל השרים הנבלות שיושבים בכנסת ומוכרים את המדינה לטרוריסטים אני לא סומך לא על צהל ולא על השמאלסגור
-
97.הילד ענקיהודי 10/2023/08הגב לתגובה זו5 0כואב לו כמו לכולנו פרימו סתום תפהסגור
-
96.אין מה לעשות בסוף הערס מהרי האטלס יצא החוצהמשה כף 10/2023/08הגב לתגובה זו0 2שכל ברגליים לא אומר כלוםסגור
-
קל להיות מאחורי מקלדת....תחשוב הלאה.. (ל"ת)אפרת 10/2023/08הגב לתגובה זו0 0סגור
-
????צי, 10/2023/08הגב לתגובה זו0 0הערס אמר מה שאמר הילד מבגדי המלך החדשים. ההתנשאות שלכם מסחררת אתכם וזו התוצאה. גם למי שגדל בסמתאות עזה, מתברר יש יותר שכל מפולני כמוך. חיבוק חם לחיילי צה"ל היקרים ובהצלחה.סגור
-
95.מי שמשקיע שוקע מי שטוב טובע מי שחרה צףפלקו 10/2023/08הגב לתגובה זו1 0בוזגלו צודק המפקדים חגגו את החג בבית וחיילת אחת נשארה לבדה בבסיס מבחינתי זאת בגידה והפקרות ואלו התוצאות שהם צריכים להענש במשפטסגור
-
94.צודק ב100 אחוז בגידה רק מבפניםקובי 10/2023/08הגב לתגובה זו3 0צודק ב100 אחוז בגידה מי בפניםסגור
-
93.פיטוריםדובי 10/2023/08הגב לתגובה זו0 2אם זה מה שהוא אמר.. לפטר במיידי..סגור
-
92.אפשרות אחךתיעקב 10/2023/08הגב לתגובה זו1 0אולי מי שנתן לאלפי עזתים עבודה בישראל כשהם נכנסים אם פלפונים חכמים ומצלמים כל עמדה וכל תצפית וחושב שהוא מר ביטחוןסגור
-
91.אחלה בוזגלומסתערב 10/2023/08הגב לתגובה זו2 0מה קשור אמר אמת כבשו אותנו עם רכבים למי זה לא מסתדר מי העבד הבא של הממשלה מי זה שמוריד מכנסיים ויורד על 4 ומחכה שביובי יגיע לתת בראש אמר מה שכל העם אומר ואגב גם בפאנלים כבשו את ישראל בג'יפים ובאופנועים סוג ז עתיקים יותר מהמדינה יש פה שקר כלשהו אה נכון ו1000 ברגל תתקדמו זו האמת תותח אתה בוזגלו ותפרסמו בבקשה לא רק וואלה צריכה לפרסם תגובות קשות כל עוד הן אמת לאמיתה ומי שאומר אחרת שקרן בן שקרןסגור
-
90.בוזגלואח 10/2023/08הגב לתגובה זו1 0אתם רוצים להיות בנות יענה זאת בעיה שלכם, אבל בוזגלו אמר מה שציבור גדול חושב אחרת אין הסבר הגיוני למחדל הזה אלא אם כן היה מתקפת סייבר אירניתסגור
-
89.בוזגלו צודקהרועצת המשפטית 10/2023/08הגב לתגובה זו1 0בוזגלו צודקסגור
-
88.מאור העלה טיעון אפשרי מאודיצחק 10/2023/08הגב לתגובה זו2 0שצריך להיבדק לעומק, כנראה שזכויות האדם שעליהם הם צועקים מבוקר עד ליל קייימות רק כשמדובר בהםסגור
-
87.איפה התצפיתניות?oded 10/2023/08הגב לתגובה זו4 0כשתצפיתנית מזהה מחבל זוחל ממרחק של למעלה מ 50 מטר, בלילה. איל לא זיהו התצפיתניות,המצלמות,וכל האמצעים החסויים אלף מחבלים עם עשרות טויוטות חודרים לישראל???סגור
-
86.אין מחדל יש זלזולאהרון 10/2023/08הגב לתגובה זו1 0לכו תדעו אולי בוזגלו לא טועה ו אולי כן אבל גדר ש יכולה להרגיש גיוק מה לא התריעה על רכבים מוזר ו עוד יותר מוזר לא היו חיילים ש שמרו על ה גדר לי אין הסבר פרט ל אחד ה אלוף בריק צדק ה זלזול וכל מה מסביב עם ה מריבה של אבישי בן חיים עם ישראל ה ראשונה ו ישראל ה שניה ו ה רפורמה של נתניהו ו רוטמן ו יריב לוין הם הביאו ו הובילו ל מצב ו ײַצרו מצב של חולשה הם צריכים ללכת הביתה ו לקחת את מטומטם אמסלם איתם הוא יראה מה זה ל כולם כן כל ה ביטויים ה אלה ייצרו ראשם של חולשה ו הוביל ל אסון ה זהאין שמאל אין ימין אין ישראל ה ראשונה לא ישראל ה שניה אין שבטים יש יהודים אין אשכנזים אין ספרדים יש יהודים זה הכלסגור
-
85.טטטאאא 10/2023/08הגב לתגובה זו0 0עעעעעסגור
-
84.מוזראליניב ברדה 10/2023/08הגב לתגובה זו0 0מוזר שעוד לא למד לכתוב בלי שגיאותסגור
-
83.זה מה שקורה שהשכל ברגליים (ל"ת)א.ע 10/2023/08הגב לתגובה זו0 1סגור
-
82.למה אתם כועסים? אולי הוא צודק? .... (ל"ת)א 10/2023/08הגב לתגובה זו3 0סגור
-
81.לא חכם עכשיו להעלות את זהיוסי 10/2023/08הגב לתגובה זו1 0תנו לצהל לנצח קודם. יתכן שאכן יש משהו בדבריו כמו ביום כיפור.סגור
-
80.השאלה שכולם שאלו אתמול בבוקר, יא צבועים נמושות (ל"ת)יאיר רחבי 10/2023/08הגב לתגובה זו3 0סגור
-
79.אומר את הדברים כפי שהם!ליאור 10/2023/08הגב לתגובה זו3 0דברים נכונים, ימים יגידו אם צדקסגור
-
78.תצפיתניותמאיר 10/2023/08הגב לתגובה זו0 0עושות עבודת קודש המחבלים ניטרלו את המצלמות לן יכלו לראות מה קורה על הגדרסגור
-
קודם כל הם כן ראו אבל סבבה אין בעיה אבל אחרימוטי 10/2023/08הגב לתגובה זו0 0שאזרחים הודיעו למה לא שלחו מסוקי קרב גם לחסל וגם לסגור את הפרצהסגור
-
77.חנפניםעופר 10/2023/08הגב לתגובה זו1 0אתם חלאות , חלולוי מוח. ראש ארגון הפשע וכנופיתו המתקראים ממשלה, הפקירו את מדינת ישראל. זו בגידה. מאור בוזגלו דיבר אמת, ולא תעזור לכם לקקנות וחנפנות.סגור
-
76.איפה הבעייה ?רם מ.ז 10/2023/08הגב לתגובה זו1 0אולי זה פרימו הבוגד! למה מה הוא אמר?סגור
-
75.שמאלניםתרצה 10/2023/08הגב לתגובה זו3 0ערוץ שמאל עם יצורים שמאלנים . צריך לשלוח אותם לעזה !סגור
-
74.מה הוא אמרגלעד 10/2023/08הגב לתגובה זו2 0אמר דבר הגיוני לגמריסגור
-
73.מה קרהחיים 10/2023/08הגב לתגובה זו2 0הביעה דעה לגיטימית מה נהיה במדינה הזאת מה הוא כבר חידש או כתב משהו שפרימו לא ראהסגור
-
72.מי שאומר את האמת מפוטרמביט מהצד 10/2023/08הגב לתגובה זו3 0בושה לתקשורת בושה לערוץ והכי בושה לממשלת החידלון שבתמורה לכיסא העלוב שלהם מוכנים להקריב אנשים רבים הזוי מעצבן ותחילת מותה של הדמוקרטיהסגור
-
71.בגידה?!רואי 10/2023/08הגב לתגובה זו0 0נניח שהייתה בגידה. כולם בגדו? איך בגדו? נתנו הוראה לאפשר מעבר חופשי ואף אחד לא התריע? הרי לא יושבים שם רק אדם 1 או 2. ושוב, נניח שהייתה בגידה. למה זמן התגובה היה ארוך? בעצם, לא הייתה תגובה בכלל. "יש דברים נסתרים"סגור
-
70.ועוד משהו פרט לתצפיתניות-ולא מאמין בקונסירציותאבי סבג 10/2023/08הגב לתגובה זו2 0היכן היה ראש השבכ, אלוף הפיקוד,רמטכל,אמן ,מוסד הותקפנו בבית מחדל פי 10 מיום הכיפורים בלשון המעטה..סגור
-
69.הרבה בעם חושבים שיש/שקרה פה משהו מוזר....ולא יאמן (ל"ת)רפי 10/2023/08הגב לתגובה זו2 0סגור
-
68.ברור כשמשאבי ס 10/2023/08הגב לתגובה זו1 0בנוסף מחדל של אותם אלא שהיו אמורים לפקח על המתרחש ןכלום וכן מהריסייך ומחריבייך מימך ייצאו אותם אנרכיסטים עשו נזק למדינה גדול בהרבה עוד לפני ...וכן מהלך מתוזמר שהפקתו ע'י המתזמרים וכפי שאמר הלכם באדם כי עןף השמיים יוליך את הקול ובעל כנפיים יגיד דבר .........סגור
-
67.קשה לכם לשמוע אמתא 10/2023/08הגב לתגובה זו1 0לא יעזור לכם רואים את המציאות של הממשלהסגור
-
66.על התגובה לאוהדאליה 10/2023/08הגב לתגובה זו0 0הרבה מאיתנו שואלים שאלות זהות. גם תצפיתניות וגם חיילים בדרגות שונות לא מבינים את העלטה על המסכים ועל שתיקת מקורות המידע. המנסה להדיח את אוהד ישב בפינה ויהרהר. זכותו של אדם לשאול לתמוה ולהרהר ולפקפק בקול רם. בינתיים אנחנו ממשיכים לחיות בדמוקרטיסגור
-
65.המאור הגדולישי 10/2023/08הגב לתגובה זו1 0חייב לשאול? חייב לבקר? השאלות זועקות מדם הנרצחים! הניסיון הפשיסטי שלכם לסתום פיות לא יעזור. מאור חזק ואמץ. אם אופנהיימר ובריינר תוקפים אותך אתה בכיוון הנכון!סגור
-
64.צודק ב1000 אחוז בושה למדינהכל הכבוד לו 10/2023/08הגב לתגובה זו1 0הוא צודק ב1000 אחוז למרות הצער זה מה שכולנו האזרחים חושבים ואומרים בלי קשר לסבל שהעם עובר וכל זה בגלל השמאל היפה שאומר לא נתגייס והצבא חלש רק השמאל השםסגור
-
63.הוא צודקנחמוני 10/2023/08הגב לתגובה זו1 0אני לא קורא בדבריו על בגידה... ואם כן אז אולי?סגור
-
62.לא מובן, בוזגלו לא השמיץחבקוק 10/2023/08הגב לתגובה זו1 0בוזגלו אמר דברים שרבים תוהים, כי מאד קשה להבין אירוע כזה, והצנזורה השמאלנית מחליטה מה ישמע בערוצי הבגידהסגור
-
61.מאורדוד 10/2023/08הגב לתגובה זו0 0אמת אמרת מאור זאת התחושה בעםסגור
-
60.מוזראודי 10/2023/08הגב לתגובה זו0 0בוזגלו אמר את מה שכולנו שואלים איך קרה האסון המטורף הזה מבלי שנגיב בזמן אמת. בוזגלו פשוט אמר המלך ערום והרבה יבינו את דבריוסגור
-
59.המחדלמ,פ 10/2023/08הגב לתגובה זו0 0זה ביזיון שאין לו אח וריע בוזגלו צודק ועוד איך תפתחו את העינייםסגור
-
58.אכן מוזראביתר 10/2023/08הגב לתגובה זו0 0לא היתה בגידה..אבל עניינית הוא צודקסגור
-
57.בוזגלומישהי 10/2023/08הגב לתגובה זו0 0למה הכעס עליו...** הוא צודק**!!!! הפשלות זה אנחנו. יש כאן מספיק יהודים שהם * פשיסטים* הרי חודשים כול ההפגנות ההשמצות הקללות של כול חבורת-- האנטי אנטי הזאת. למה לעצום עינים. הגזענות הפסיכופטית (( בחלקה האשכנזית)) היא הביאה את המדינה לאברי-- פי-- הפחת!!!! למה לשקר בלי סוף...כי ,,** השקרן הוא הפחדן** הגיע הזמן שנסתכל על עצמינו במשקפיים * מוגדלות* של מי אנחנו בתוך עצמינו!!????סגור
-
56.צודק! משהו מסריח! עשו לנו בית ספר (ל"ת)איריס 10/2023/08הגב לתגובה זו1 0סגור
-
55.הוא רק טיפש שכפי הנראה מצביע לסגול שכשל (ל"ת)יואב 10/2023/08הגב לתגובה זו0 0סגור
-
54.מאוראשר 10/2023/08הגב לתגובה זו0 0בוזגלו צודק במליון אחוז שמאלנים מהצבא בגדוסגור
-
53.כל החיילים היו במסיבה ולא בעמדותחייל 10/2023/08הגב לתגובה זו0 0אפילו פגז אחד לא השיבו אש.סגור
-
52.הוא כנראה צודקשיעיפו את פרימו הדבי 10/2023/08הגב לתגובה זו1 0כנראה צודק זה באמת לא הגיוני .. או שזה בגידה או שהצבא פה באמת פח אשפה רציניסגור
-
51.פרימו יודע הכלרחמים 10/2023/08הגב לתגובה זו0 1פרימו היקר את עיתונאי ותיק לגבי אמינותך יש בי ספק מה שנקרא עיתונאי מטעם.ובכל זאת אתה חולק שאזרח יביע דעתו?האם האירוע לא מעלה חשד או ספק?טוב ממך אין לי ציפיותסגור
-
50.אין הסבר אחראלון 10/2023/08הגב לתגובה זו1 0תגובה לגיטימית למצב איך זה יכול להיות שאף גורם צבאי לא הוקפץ נתנו להם לכנס ויותר גרוע נתנו להם לצאת עים אזרחים אז מה אתם רוצים שנחשוב מאור בסה"כ אמר את מה שכולנו חושבים אכשוי נראה מה הממשלה יכולה לעשות בנידון וכמה אנחנו נחושים להגן על המדינה ועד כמה בג"ץ ינסה לעצור את הצבא מלמחוק את החמ"ס בכל מחיר שידרשסגור
-
49.מוזרדני 10/2023/08הגב לתגובה זו0 0מוזר באמת.למה מגנים אותו.היכן חופש הדיבור..מותר להגיד ולחשוב מה שרוציםסגור
-
48.צודקדני 10/2023/08הגב לתגובה זו1 0צודקסגור
-
47.שמאלניםאזרח 10/2023/08הגב לתגובה זו1 0ערוץ שמאל עם כתבים שמאלנים ! צריך לזרוק את הפרימו הזה לכל הרוחות !!!סגור
-
46.אמר מה שעובר להרבה בראש (ל"ת)מורן 10/2023/08הגב לתגובה זו0 0סגור
-
45.בוזגלו הרגע, מרוקו זה כאן, חסן המלך שלך יעזור לנו היהו (ל"ת)סאלח א דין 10/2023/08הגב לתגובה זו0 0סגור
-
44.אמר בדיוק מה שאמרו לאחר כיפור ב73 (ל"ת)צוק 10/2023/08הגב לתגובה זו1 0סגור
-
43.עיתונות זבלנטראלי 10/2023/08הגב לתגובה זו1 0פרימו למי אתה מלקק מה הוא אמר רצח מישהו אמר אמת מה קרא זבלסגור
-
42.הגיוניציוני 10/2023/08הגב לתגובה זו1 0מעניין את הקוף לא פטרו שהשמיץ יהודיםסגור
-
41.פריצה לגדריהודה 10/2023/08הגב לתגובה זו0 0מאור אתה צודק לפי דעתי. לברק יש יד בזהסגור
-
40.בגידה?סולו 10/2023/08הגב לתגובה זו0 0אני לא בטוח שהוא לא צודק.....סגור
-
39.תראו מי הגיבואורלי ויצמן 10/2023/08הגב לתגובה זו1 0מי שהגיב כנראה כואב לו איפה שהוא השם ישמור עלינו אמןסגור
-
38.מאור בוזגלזריהן 10/2023/08הגב לתגובה זו0 0אמר את האמת היה מחדל רציניסגור
-
37.דייייעד 10/2023/08הגב לתגובה זו0 0הכוונה ממש אינה בהכללה , אך מישהו כבר אמור להבין ולהפנים שהבוזגלוס הינם פסה לחלוטין , מה שהיה היה , מה ששלהם ממש שלהם אבל דייייי. יחצנות וסוכן טוב אינם דרך.סגור
-
36.הייתי מת לפרק את מירן (ל"ת)שקד 10/2023/08הגב לתגובה זו0 0סגור
-
35.לצעריניקו 10/2023/08הגב לתגובה זו0 0בוזגלו צודקסגור
-
34.הרבה חושביםמשה 10/2023/08הגב לתגובה זו0 0רבה חושבים כמ ו אל תסתמו את הפה לאף אחדסגור
-
33.ותראו מי סותם לו את הפה,שני הליברלים המהולליםשובר שתיקה 10/2023/08הגב לתגובה זו0 0אופנהימר ובריינר עוכרי ישראל חלוליםסגור
-
32.מה זה עלאום הזה הבנאדם צודקרומי 10/2023/08הגב לתגובה זו1 0כל האשמה של סמוטריץ ובן גביר הטריפו את כל המדינה זבלים משיחיסטיםסגור
-
31.חופש הביטוי רק לשמאל ?ברור שיה משהו מוזראליהו 10/2023/08הגב לתגובה זו1 0פרימו שב בשקט אתה לא מבין כדורגל הכל פוליטי אצלך וגם לא מבין בביטחון,לך מותר להביע דעה על מאמנים ושחקנים ולרמוס אותם??אתה היית צריך להיות מפוטר מזמן על כל האמירות שלךסגור
-
30.צודק! מה אמר לא נכון?פרימו עוד עילג (ל"ת)זהבי 10/2023/08הגב לתגובה זו0 1סגור
-
29.צודקהמעניש 10/2023/08הגב לתגובה זו0 0עוד מעט תגלו את האמת,הוא צודק!!!סגור
-
28.אנחנו לא טיפשיםסהר 10/2023/08הגב לתגובה זו0 0אנחנו ממש לא טיפשים כמו שחושבים כן יש משהו מאוד מסריח פה לא יתכן שגדר חשמלית חיישני תנועה ותצפניות לא פעלו ממש באותו הרגע יש לכאורה לדעתי בגידה חמורה מאוד בסיפור הזה גם לא הגיוני שצה'ל לא הגיב במשך כ- 4 שעות להתקפה של המחבלים כל מי ששירת בצבא ביחדות שדה ואו תומך לחימה יודע שיש משהו מסריח שהצבא לא מספר בכירי הצבא ממודיעין השב'כ כולל שר הביטחון צריכים לתת את הדין כולל את הרמטכ'ל וצמרת צה'ל בהזדמנות זו אני מאחל רפואה שלמה לפצועים ומשתתף בצער המשפחות , לצערי הרב עדיין יש אנשים שמנסים לסתום פיות ישר כוח מאורסגור
-
27.צודק בוזגלו!!!נבו 10/2023/08הגב לתגובה זו1 0הכאב לב של בוזגלו גם של מיליונים שהצביעו ב.. 64 המנדטים!!! המגיבים שהם היו רעים לעם ורעים עכשיו ממשיכים ברע!!!סגור
-
26.מהר לנטרלמושון 10/2023/08הגב לתגובה זו0 0פרימו הדיקטטור, תהיה בשקט. זה הזמן למצוא את החפרפרות בצהל.סגור
-
25.אפרופו פרימו הגונב דעתVamos 10/2023/08הגב לתגובה זו0 0מנסים לטשטש את העובדות מחדל ענק??????סגור
-
24.מאור בוזגלוהצופה 10/2023/08הגב לתגובה זו0 0מאור כתב מה שרבים חושבים. מה הגינויים ? סתימת פיות רק ברוסיה.סגור
-
23.צודק!!!אנונימוס 10/2023/08הגב לתגובה זו0 0מאה אחוז צודק,איפה היה חיל האוויר?אנשיו אגרו כוחות לעוד לילה של מחאה? להפריע ליהודים בהקפות שניות של שמחת תורה?סגור
-
22.צבועיםאש 10/2023/08הגב לתגובה זו0 0אדון פרימו .מה אתה מבין בבטחון .האם לא היה ברור שהיה כאן מחדל ענק שאין לא הסבר .המחדל יותר גדול מיום הכיפורים.במלחמתציום כיפורים היה מדע שהממשלה אז בראשות גולדה התעלמה מהמידע .ואילו כאן לא היה מידע? איך אפשר שלא היה מידע הרי הם חתכו את הגדר לאור יום .האם התצפתניות שרואות חדירה של עכבר לא ראו עשרות רכבים ואופנועים ? היכן היו אמן שרק פני שבועיים אמרו 0ני החמס לא למלחמה .....ולכן מה שמר בוזגלו הם לא רק על דעתו אלא על דעת חלק גדול מהעם .האם גם את העם צריך לפטר ? אדון פרימו וכל הקשקשנים עדיף שמדי פעם תנצרו את לשונכם כי שכל כנראה אין הרבה בושה וחרפהסגור
-
21.לפטר אותו על שאמר את מה שכולם חושבים? (ל"ת)מה לא בסדר בדבריו? 10/2023/08הגב לתגובה זו0 0סגור
-
20.מאור צודקיוסי 10/2023/08הגב לתגובה זו2 0תראו מי מגיב יריב אופנהיימר הזבל הטינופת ימח שמו וזכרוסגור
-
19.בוזגלואשר 10/2023/08הגב לתגובה זו0 0צודק במליון אחוז מישהו עזר להם מתוך הצבא במליארד אחוזסגור
-
18.מציאותאדום 10/2023/08הגב לתגובה זו0 0הוא לא אמר משהו לא נכון זה לא משנה. מחדל גדול היה פהסגור
-
17.חייםחיי 10/2023/08הגב לתגובה זו0 0בלי ערוצי הספורט השמאלנים פרידמן וכל האשכנזים בספורט היו הומלסים 95 אחוז אשכנזייםסגור
-
16.צודקמשה 10/2023/08הגב לתגובה זו0 0משום מה נראה לי שהוא צודק ש פה יד מבפנים שכיוונה לכל המקומות עם אסטרטגיה וכשלים שרק עם עבודה מבפנים יכולה להתקייםסגור
-
15.האידיוטים ירדו מהפסים?!סשא 10/2023/08הגב לתגובה זו0 0איזה טרוף קורה פה? אסור לבקר את צה"ל הגיבור? שיהייה ברור הביקורת היא כלפי הפיקוד הבכיר, הרמטכ"ל והמטכ"ל בעיקר שאחראים לטבח שהתרחש בעוטף עזה. שילכו הביתה!סגור
-
14.כמה שנים נתתי לצהל" אלמוג?אבי תמם 10/2023/08הגב לתגובה זו0 0את הפציעות שלך ספגה במגרשי הכדורגל, כשאנים אחרים נהרגו בקרב על הבית שלהם, ונפצעו בהגנה על המדינה, מי האנשים כמוך שמטילים האשמות, הפוסל במומו פוסל, רק מי שמעלה בדעתו לבגוד במדינה חושב שאחרים מסוגלים גם, תתבייש,סגור
-
13.אם אין אני לי ..גלית 10/2023/08הגב לתגובה זו1 0צודק. ומישהו מנסה להשתיק את האמת ! המדינה נמכרה אתמול ואין שום סיכוי שנכנסו בלי שום התראה או הרתעה. מכרו אותנו תתעוררו.סגור
-
12.ערוץ דיקטטוריתימני ימני 10/2023/08הגב לתגובה זו1 0מאור בוזגלו צודק!!! יש בוגדים בתוכנו!!! אדון משה פרימו אתה בושה ואינך ראוי לשדר!!! ללא סיוע מבפנים זה לא היה קורה!!! מי שמכיר את המערכות ההתראה היה מבין כמה מאור צודק!!!סגור
-
11.אופנהיימר יותר מסוכן מכולם שונא ישראליחיאל 10/2023/08הגב לתגובה זו1 0האפס הזהסגור
-
10.דיי לצביעות בסוף כולם חושבים ככה...לוני 10/2023/08הגב לתגובה זו0 0המודעין כשל בצורה הכי מטורפת שיש צריכים לתת תשובות הגיוניות ומהר במיוחד להורים המודאגים שלא יודעים איפה הילדים שלהם ולתושבים בדרום שחיים בסיוט.סגור
-
9.תגובה על דיברי בוזגלואורינה 10/2023/08הגב לתגובה זו55 5חופש הדיבור שמעתם על זה? אתם יודעים ששמעתי ממיספר לא מבוטל של אנשים סביבי ששאלו את מהששאל מאור.איך אף אחד לא ראה ? איפההיו התצפיתניות שלא ראו את אלה שחדרו דרך הים? משהו באמת לא מיסתדר!! לא מספיק להגיד שהיה מחדל!! מבינה לליבו של מאור ומבינה את כאבו וזעקתו למצב.הוא דיבר מדם ליבוסגור
-
בוזגלומרדכי 10/2023/08הגב לתגובה זו0 1צודק. מאה אחוז,הוא לא היחידי שמדבר כך.למה לימין יש מעקב על כל מילה.כאשר לשמאל מותר לדבר הכל?צביעותסגור
-
שמאלניםתרצה 10/2023/08הגב לתגובה זו1 0לשלוח אותם לעזה .סגור
-
בוזגלו, הרגע. מרוקו זה כאן, חסן השני ישלח קומנדו (ל"ת)חוטאי בומדיין 10/2023/08הגב לתגובה זו0 0סגור
-
8.הבעת דעהאהרון 10/2023/08הגב לתגובה זו49 7כל אדם מותר לו להביע את דעתו גם לבוזגלו , בלי שיעותו עליו השולטים בתיקשורת.סגור
-
בוזגלוחני 10/2023/08הגב לתגובה זו0 0כשהדת נכנסת לצבא ככה זה נראה אסור להדליק אסור ואסורסגור
-
7.המאור הגדולzev 10/2023/08הגב לתגובה זו13 29אלו הפנים שלנו הבוזגלוס..משפחה לתפארתסגור
-
6.לא אמר משהו שאיננו הסבר אפשריא 10/2023/08הגב לתגובה זו66 4תפסיקו להשתיק מי שמנסה קצת לחשוף מה שקורה פה -- לא אמר משהו שאיננו הסבר אפשריסגור
-
פרימו וקופמןדוד 10/2023/08הגב לתגובה זו1 0להעיף מהערוץ את שני הנבלות הללוסגור
-
5.צריך להתמקד בהמשךלא הזמן 10/2023/08הגב לתגובה זו13 2הם כל כך עשו תחבולות והצליחו שעלתה המחשבה שהיה יועץ בדומה ליועץ המוצלח של המחאה אך אין לעסוק בזה עכשיו.עכשיו צריך לשתוק ולהתמקד יחד בהמשך.סגור
-
4.משהו מוזר זה בטוחיהושע 10/2023/08הגב לתגובה זו46 1בוזגלו כנראה צודק משהו לא מסתדר ידעו המחבלים הכול על השטח נוטרלו התצפיתניות והכי חשוב כנסו ויצאו כארבע שעות מעזה לישראל ללא הפרעה משהו הזויסגור
-
3.הדרך הישראליתתמיר 10/2023/08הגב לתגובה זו26 1נכון שכואב -מאוד- נכון שיש חטופים , כואב מאוד מאוד על המתים ועל החטופים שכבר נחשבים מתים ..(הרי ברור מה יקרה) אבל שיטת בת היענה עדיפה.... ולדרוס כל מי שאומר אמת- מאוד מאוד ישראליסגור
-
2.בוזגלוירון 10/2023/08הגב לתגובה זו44 1לצערי הרב, הוא צודק!!!!סגור
-
1.טיפש חסר מחאוהד מהעוטף 10/2023/08הגב לתגובה זו6 50עכבר מקלדת . בא תיהיה פה דקה נראה אותךסגור
-
כול מילה סלע (ל"ת)א 10/2023/08הגב לתגובה זו2 0סגור
-
מלחמה אדומהדיי לצביעות 10/2023/08הגב לתגובה זו1 0קושמרו השפיל אדם בשידור לא מפטרים אותו אבל שספרדי אמר דבר שלא תלוש מהמציאות בבירת הרגע מפטרים אותוסגור
-
מישהו נירדם בשמירהצוק 10/2023/08הגב לתגובה זו2 0איך יתכן רואים ואינם ניראים ואינם נשמעיםסגור
-
מה פסול במה בשאלה שמאור העלה?אלמוני 10/2023/08הגב לתגובה זו3 0עם ישראל עם תושבי עוטף עזה אתם בשר מבשרנו וכך גם זעק מאור בוזגלו בכאבו כמו רוב עם ישראל.הוא לא פסל את כאבכם הוא כאב את כאבכם.מה פסול במה שכתב? השאלה הזו עולה בראשם של הרבה מאזרחי ישראל,האם משהו מתוכנו בגד בעמנו ועל כך שילמנו מחיר כל כך גבוהה אתמול .אז לכתוב עליו ולהשמיץ זה לא ממש במקום.הוא זעק את כאבו והזדהותו איתכם כמו רוב עם ישראל."ה' עוז לעמו יתן ,ה' יברך את עמו בשלום"סגור
-
צודקאורן 10/2023/09הגב לתגובה זו3 0אדון פרימו ! זה לא אתה שזעקת לחילוץ 7 שעות כשמחבלים ישבים לך על הזנב , לא בכית לערוץ 12 כשכל מדינת ישראל שמעה ושאלה היכן העזרה !!! אז רד ממאור כיוון שדעתו עומדת איתנה לנוכח סיטואצית ההתחלה הנוראית .סגור
-
צודק בכל מילהרמי 10/2023/09הגב לתגובה זו1 0מאור צודק בכל מילה קשה לשמוע את האמת בפרצוף גם אם החמס היו מגיעים עם מקלות היו הורגים בנו אין נתנו להם להכנס ככה חופשי חופשי ובמשך 13 שעות לא היתה שום תגובה אז משה פרימו תתבייש לך עד היום החזקתי ממך רק עד היוםסגור