עסקי ספורט

רונאלדו ומסי בחוץ: הפתעות ברשימת הכדורגלנים היקרים ביותר בעולם

בזמן שליאו מסי וכריסטיאנו רונאלדו הרבה מעבר לשיאם, באתר "טרנספרמרקט" פרסמו את רשימת 10 הכדורגלנים בעלי השווי הגבוה ביותר בעולם, ויש לא מעט הפתעות בצמרת
רעי שני | 
כריסטיאנו רונאלדו וליאו מסי (צילום אינסטגרם/ כריסטיאנו רונאלדו, ליאו מסי)
בזמן שכריסטיאנו רונאלדו וליאו מסי, שני השחקנים הפעילים הגדולים בעולם, ויש שיגידו הגדולים בהיסטוריה של משחק הכדורגל, כבר נמצאים הרבה מעבר לשיאם, באתר "טרנספרמרקט" פרסמו את רשימת עשרת השחקנים היקרים ביותר בעולם, כאשר השניים נעדרים ממנה.
את ראש הרשימה תופסים קיליאן אמבפה מפאריס סן ז'רמן וארלינג הולאנד ממנצ'סטר סיטי, עם שווי שוק שמוערך ב-180 מיליון אירו. את המקום השלישי ברשימה תופס כוכבה של ריאל מדריד, ויניסיוס ג'וניור, עם שווי מוערך של 150 מיליון אירו.
את המקום החמישי והרביעי תופסים  בהתאמה בוקאיו סאקה מארסנל, וג'וד בלינגהאם מריאל מדריד, כאשר שווי השוק של השניים מוערך על ידי "טרנספרמרקט" ב-120 מיליון אירו, כמו גם ויקטור אוסימן מנאפולי.
במקום השביעי והשמיני ברשימת הכדורגלנים היקרים ביותר בעולם נמצאים ג'אמל מוסאילה מבאיירון מינכן ופיל פודן ממנצ'סטר סיטי עם שווי שוק שמוערך ב-110 מיליון אירו. במקומות התיעשי והעשירי, סוגרים את הרשימה, שני היריבים הגדולים - רודריגו מריאל מדריד ופדרי מברצלונה, ששווי השוק שלהם מוערך נכון להיום ב-100 מיליון אירו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה