מדדים ומחקרים

רונאלדו משאיר אבק למסי? הכדורגלנים המרוויחים ביותר בעולם נחשפים

רשימת הכדורגלנים העשירים בעולם ב-12 החודשים האחרונים נחשפת: רונאלדו בפסגה מעל כולם הרבה בזכות החוזה המטורף שלו עם אל נאסר, מסי שני, ומי במקום השלישי?
מערכת ice | 
כריסטיאנו רונאלדו וליאו מסי (צילום אינסטגרם/ כריסטיאנו רונאלדו, ליאו מסי)
בשנה האחרונה המשכורות של הספורטאים בעולם עלו בצורה דרסטית. מי שמתמודדים תמיד ראש בראש בכל הקשר הם ליאו מסי וכריסטיאנו רונאלדו, והפעם הם גם נלחמים על תואר הספורטאי העשיר בעולם, ורונאלדו רושם ניצחון גדול על מסי.
במגזין "פורבס" פרסמו את רשימת 10 הספורטאים העשירים בעולם ב-12 החודשים האחרונים, ואלו הכניסו בפרק זמן זה לכיסם קצת יותר מ-1.1 מיליארד דולר - מדובר בשיא של כל הזמנים, עם עלייה של 12% לעומת הסכום שגרפו במצטבר בשנה שעברה (990 מיליון דולר) ויותר מהשיא שנקבע ב-2018 – 1.06 מיליארד דולר.
התמקדנו בכדורגלנים המרוויחים ביותר בעולם מתוך הרשימה. ומי בפסגה? ובכן, כדורגלן העל כריסטיאנו רונאלדו מוביל את הרשימה אחרי שהחוזה המטורף שלו עם אל נאסר הסעודית מקפיץ את הכנסותיו ל-136 מיליון דולר - 46 מיליון דולר מקבוצתו, עוד 75 מיליון דולר, ועוד 90 מיליון דולר מחוזי פרסום, חסויות, הופעות, הכנסות מרישוי ויוזמות עסקיות וכדומה.
מיד אחריו, במקום השני, ליאו מסי, עם הכנסות של 130 מיליון דולר שבעקבות חוזהו עם פ.ס.ז', אותה ככל הנראה יעזוב בקרוב, הוא הכניס בשנה האחרונה 65 מיליון דולר, ועוד 65 מיליון דולר מהכנסות נוספות.
במקום השלישי, חברו של ליאו מסי על המגרש בפריז, קיליאן אמבפה, עם הכנסות כוללות של 120 מיליון דולר. לא פחות מ-100 מיליון דולר הגיעו מקבוצתו, ועוד 20 מיליון דולר מהכנסות אחרות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה