עסקי ספורט

83% מתחילת השנה: המניה המנצחת של המיליארדר הישראלי האלמוני

שמו של המילאירדר שלום מקנזי לא כל כך מוכר בציבור, אך בעולם הימורי הספורט הוא שחקן עם ותק של יותר משני עשורים. אלו ביצועי המניה של דראפטקינגס שהולכת וצומחת, ומקנזי אחד מבכיריה
איתן לויטס |  1
draftkings (צילום shutterstock)
בעת שהלגליזציה של הימורי ספורט מתפשטת ברחבי מדינות ארה"ב, ענקית ההימורים DraftKings (DKNG) נמצאת בחזית התעשייה. מי שנהנה מהתשואה שלה בין היתר הוא איש העסקים הישראלי שלום מקנזי, בעל המניות הפרטי הגדול ביותר בדראפטקינגס ודירקטור בחברה.
מניית דראפטקינגס זינקה ביום שלישי ב-7% לאחר שמורגן סטנלי העלתה את יעד המחיר שלה מ-22 ל-23, תוך שמירה על דירוג עודף משקל. בנק ההשקעות מאמין שחברת ההימורים תשיג השנה את הרבעון הראשון של EBITDA חיובי עם עלייה חדה לשנת 2024. המניות כבר עלו ב-83% מתחילת השנה עד היום ב-2023.
תוצאות הרווח לרבעון הראשון אמורות לצאת ב-4 במאי לפני פתיחת הבורסה. וול סטריט צופה שהחברה תפסיד 84 סנט למניה על מכירות של 688.8 מיליון דולר.
עתיד מזהיר
הלגליזציה המתרחבת של הימורי ספורט דיגיטליים היא מגמה מתפתחת. תוצאות הבחירות של נובמבר 2020 הראו שהבוחרים בכמה מדינות בארה"ב אישרו במידה רבה צעדים בעד הימורי הספורט וצעדי הרחבת משחקים אחרים.

דראפטקינגס, שבסיסה בבוסטון, מסצ'וסטס, מוכנה לנצל את השינוי המתפתח כלפי הימורי ספורט. דראפטקינגס היא פלטפורמת ספורט מקוונת המאפשרת למשתמשים לשחק במשחקי פנטזיה יומיים ולזכות בפרסים כספיים.
כ-20% מהמבוגרים בארה"ב אמרו שהם שמו כסף על הימורי ספורט בדרך כלשהי ב-12 החודשים האחרונים, לפי סקר של מרכז המחקר של Pew ב-2022. איגוד המשחקים האמריקאי מדווח כי תעשיית ההימורים המסחרית ראתה שיא הכנסות בשנת 2022.
צמיחה חזקה בהכנסות
ב-16 בפברואר, דראפטקינגס עלתה על ההערכות ברבעון הרביעי, ודיווחה על הפסד קטן מהצפוי. החברה הפסידה 53 סנט למניה לעומת הפסד של 80 סנט שנה קודם לכן. בינתיים, הכנסות דראפטקינגס ברבעון הרביעי צמחו ב-81% ל-855 מיליון דולר.
בשנה, דיווחה דראפטקינגס על הפסד של 3.16 דולר למניה כאשר ההכנסות צמחו ב-73% ל-2.24 מיליארד דולר. אנליסטים רואים שהצמיחה בהכנסות של דראפטקינגס נמשכת, עם עלייה שנתית בממוצע של 22% עד 2026.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מה ששכחתם לציין...
    אלי 04/2023/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    המניה היתה בשער מעל 60 היום עשרים ובמבה.... התרסקה ב22 ואפילו לא חזרה חצי מהדרך. איזה כתבה הזויה
    סגור