עסקי ספורט

כריסטיאנו רונאלדו בהלם: מדוע חברו הטוב סירב לשחק איתו?

אחרי שכריסטיאנו רונאלדו חתם באל נאסר הסעודית, נודע כי הקבוצה הציעה לחברו של רונאלדו, לוקה מודריץ', ששיחק עמו בריאל מדריד, חוזה עתק, אך הוא סירה. מדוע בחר שלא לשתף פעולה עם חברו?
רעי שני | 
כריסטיאנו רונאלדו מאוכזב (צילום אינסטגרם)
יממה אחרי שכריסטיאנו רונאלדו, אחד משחקני הכדורגל הגדולים בהיסטוריה, חתם בקבוצת אל נאסר הסעודית עד 2025 תמורת כ-200 מיליון יורו לעונה, ולמרות התגובות המלגלגות בעולם, אוהדי הקבוצה כבר לא יכולים לחכות.
אמש (שבת) קבוצתו החדשה שיחקה במסגרת הליגה הסעודית נגד אל חאליג' (ניצחה 0:1) ובדקה השביעית זה קרה. הקהל החל לשיר לכבודו של רונאלדו ושר "רונאלדו, רונאלדו, סיוווווו", קראו "אני אוהב אותך רונאלדו" ואף הניפו דגלי פורטוגל ואף הצדיעו.
היום דווח ב"מארקה" הספרדי כי הסעודים הגישו לחברו הטוב של רונאלדו, לוקה מודריץ', עמו שיחק שנים רבות בריאל מדריד, הצעה לחתימה על חוזה עתק, אך הקרואטי סירב בנימוס ואמר שהוא מעוניין להמשיך בריאל מדריד לפחות עוד עונה אחת.
ההצעה מגיעה על רקע החשיפה כי הסעודים גם ניסו לצרף את סרחיו ראמוס, עוד כוכב ששיחק עם רונאלדו במדריד, אך הספרדי עשוי להאריך חוזה בקבוצתו הנוכחית - פאריס סן ז'רמן. עוד שחקן בו מעוניינים הסעודים הוא סרחיו בוסקטס, שחקנה של ברצלונה, לו הגישו הצעה לחוזה עתק, אך עדיין לא ידוע על התפתחות כלשהיא בנושא.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה