עסקי ספורט

האויב של רונאלדו ישחק איתו בקבוצה החדשה? הצעת הענק נחשפת

כריסטיאנו רונלאדו חתם לאחרונה באל נאסר הסעודית וירוויח 200 מיליו אירו לעונה. כעת נחשף כי הקבוצה לא מתכוונת לעצור כאן והגישה הצעה בחוזה עתק לסרחיו בוסקטס, היריב של רונאלדו ברצלונה. וגם: האם סרחיו ראמוס יחבור לפורטוגלי בסעודיה?
רעי שני |  1
כריסטיאנו רונאלדו מאוכזב (צילום אינסטגרם)
יממה אחרי שחתם כריסטיאנו רונאלדו, אחד משחקני הכדורגל הגדולים בהיסטוריה, בקבוצת אל נאסר הסעודית עד 2025 תמורה כ-200 מיליון יורו לעונה, ולמרות התגובות המלגלגות בעולם, אוהדי הקבוצה כבר לא יכולים לחכות.
אמש (שבת) קבוצתו החדשה שיחקה במסגרת הליגה הסעודית נגד אל חאליג' (ניצחה 0:1) ובדקה השביעית זה קרה. הקהל החל לשיר לכבודו של רונאלדו ושר "רונאלדו, רונאלדו, סיוווווו", קראו "אני אוהב אותך רונאלדו" ואף הניפו דגלי פורטוגל ואף הצדיעו.
כעת, על פי דיווחים מעבר לים, נודע כי קבוצתו החדשה של רונאלדו, אל נאסר, ממש לא מתכוונת לעצור כאן ורוצה לצרף עוד מספר כוכבי על. אחד מהם הוא סרחיו ראמוס, חברו הטוב של רונאלדו, ששיתף איתו פעולה בריאל מדריד ומשחק כיום בפאריס סן ז'רמן. עם זאת, נראה כי עסקה אפשרית לא תצא בסופו של דבר לפועל שראמוס מעוניין להאריך חוזה בפ.ס.ז' שמעוניינת גם היא בכך.
בנוסף, נודע כי ריאל גם מעוניינת באויב הגדול של רונאלדו, סרחיו בוסקטס מברצלונה, שאף קיבל הצעה עצומה מהקבוצה ומעניין יהיה לראות אם אכן יחבור לרונאלדו. חשוב לזכור כי כבר היום משחקים בקבוצה שחקנים בפרופיל גבוה אליהם יחבור רונאלדו -   כמו דוד אוספינה (לשעבר בארסנל) ולואיס גוסטבו (לשעבר בבאיירן מינכן).
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    קורא
    קורא 01/2023/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בוסטקטס הוא מהשחקני נשמה האלה שאי אפשר לשנוא ושיהיה אויב של מישהו
    סגור