עסקי ספורט

כריסטיאנו רונאלדו כמעט שיחק עם הכוכב הישראלי: ההצעה המפתיעה נחשפת

כריסטיאנו רונאלדו אומנם חתם באל נאסר הסעודית, אך היה קרוב מאוד לשתף פעולה עם כוכב הכדורגל הישראלי, גדי קינדה, שמשחק בקבוצת קנזס סיטי מה-MLS, איתה ניהל מגעים מתקדמים ואף קיבל הצעה לחוזה עתק שלא הבשילה לכדי חתימה
רעי שני | 
כריסטיאנו רונאלדו (צילום freepik, ויקיפדיה/ אנה נסי)
יממה אחרי שחתם כריסטיאנו רונאלדו, אחד משחקני הכדורגל הגדולים בהיסטוריה, בקבוצת אל נאסר הסעודית עד 2025 תמורה כ-200 מיליון יורו לעונה, ולמרות התגובות המלגלגות בעולם, אוהדי הקבוצה כבר לא יכולים לחכות.
אמש (שבת) קבוצתו החדשה שיחקה במסגרת הליגה הסעודית נגד אל חאליג' (ניצחה 0:1) ובדקה השביעית זה קרה. הקהל החל לשיר לכבודו של רונאלדו ושר "רונאלדו, רונאלדו, סיוווווו", קראו "אני אוהב אותך רונאלדו" ואף הניפו דגלי פורטוגל ואף הצדיעו.
אבל רק אחרי שרונאלדו חתם בקבוצה הסעודית נחשף כי רונאלדו היה קרוב מאוד לשתף פעולה עם שחקן הכדורגל הישראלי, גדי קינדה. זמן קצת אחרי שרונאלדו חתם כאמור בסעודיה, ב-ESPN חשפו שרונאלדו היה "קרוב מאוד" להצטרף לספורטינג קנזס סיטי: קבוצת ה-MLS האמריקאית שבמדיה מככב הישראלי גדי קינדה. 
על פי הדיווח, נציגיו של כריסטיאנו רונאלדו קיימו יותר מפגישה אחת עם המועדון האמריקאי, אחת מהן עוד לפני הריאיון המסעיר שהעניק החלוץ לפירס מורגן מה"סאן", אחריו סיים באופן סופי את דרכו במנצ'סטר יונייטד. על פי הדיווח, הצדדים אף דנו בגובה השכר של הכוכב ובפוטנציאל המסחרי שיכול היה להיות לעסקה. גם בארצות הברית הציעו לכוכב שכר עצום במיוחד, אך בסופו של דבר הוא החליט לבחור באל נאסר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה