עסקי ספורט

אחרי הדיווחים השגויים: הסוכן מינו ראיולה מת בגיל 54

אחרי סערת הדיווחים השגויים בדבר מותו של סוכן שחקני הכדורגל הבכיר ביום חמישי האחרון, משפחתו של מינו ראיולה אישרה כי הלך לעולמו בגיל 54 לאחר מאבק במחלה קשה

מערכת ice | 
מינו ראיולה (צילום אינסטגרם)
לאחר ה​מבוכה הגדולה שנרשמה ביום חמישי האחרון בתקשורת הספורט העולמית עם הדיווחים הגורפים והשגויים על מותו של סוכן העל מינו ראיולה, שנענו בהכחשה זועמת מטעמו של הסוכן האיטלקי-הולנדי, הסוף הבלתי נמנע הגיע וראיולה, שסבל ממחלה קשה, הלך אמש (שבת) לעולמו אחרי מאבק במחלה קשה. 
​ראיולה, שהיה מאושפז במצב קשה בבית החולים במילאנו ונאבק על חייו במהלך החודשים האחרונים, מת בגיל 54 לאחר שמשפחתו אישרה את הידיעה הכואבת ברשתות החברתיות, זאת לאחר שבעקבות הדיווח הראשוני והשגוי על מותו יצאה הודעת הכחשה מטעם מקורביו של הסוכן ובשמו.

"הוא במצב קשה, אבל לא מת. הוא נאבק על חייו" אמר חוסה פורטה רודריגס. רופאו של ראיולה בבית החולים סן רפאלה, ד"ר אלברטו זנגרילו, סיפר: "אני זועם על שיחות הטלפון של העיתונאים המשערים על חייו של אדם שנלחם כדי לשרוד. הוא במצב קשה, נאבק על חייו".


בהמשך, הגיעה ההודעה שצויצה מחשבון הטוויטר הרשמי של ראיולה, שכנראה נכתבה על ידי אחד האנשים מטעמו: "מצבי הבריאותי, למי שתוהה: מתעצבן שבפעם השנייה בתוך ארבעה חודשים התקשורת הורגת אותי. הם כנראה גם מסוגלים לבצע החייאה".

 



ראיולה נחשב לאחד הסוכנים הבכירים בכדורגל העולמי, וגם כמי שלא אהוב במיוחד על מאמני ובעלי הקבוצות, שכן הוא מוכר כמי שדואג בראש ובראשונה לאינטרסים של הקלייטנים שלו, מה שבא לידי ביטוי לעתים רבות בדרישות "מוגזמות" ו"חצופות". בין לקחותיו ניתן למצוא שמות גדולים כמו: ארלינג הולאנד, מתייס דה ליכט, מויסה קן, מריו באלוטלי, מרקו וראטי, רומלו לוקאקו, ג'אנלואיג'י דונארומה, פול פוגבה, מויסה קן, זלאטן איברהימוביץ', הנריק מחיטריאן, רוביניו ועוד רבים וטובים.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה