עסקי ספורט

מזל טוב: שחקן הכדורגל הישראלי התארס לבת זוגו

מנור סולומון, שמחלים בימים אלו מפציעה ונלחם לשוב לשחק במדיה של טוטנהאם, כרע ברך והתארס לבת זוגו דנה וושצינה. השניים הודיעו על מיסוד יחסיהם במהלך חופשה רומנטית משותפת ביוון. מרגש!
מערכת ice | 
מנור סולומון (צילום אינסטגרם, מנור סולומון)
מנור סולומון, שחקנה של נבחרת ישראל וטוטנהאם, כרע ברך והתארס לבת זוגו דנה וושצינה במהלך חופשה משותפת ביוון. במהלך הבילוי הרומנטי, השניים הודיעו על מיסוד היחסים ביניהם לאחר שש שנות זוגיות. בשנתיים האחרונות הזוג גר יחד בלונדון. סולומון, שהחלים מפציעה במשך תקופה ממושכת, אמור לשוב בהקדם לאימוני קדם העונה של טוטנהאם.
את הרגע המרגש שיתף סולומון בחשבון האינסטגרם הפרטי שלו, וזכה לברכות חמות מעמיתים ומידוענים רבים. בתחילת השבוע וושצינה סיפרה לספורט 1 על העונה המתאגרת שעברה על סולומון, כשאמרה שהיה "קשה לראות את מנור נלחם יום-יום לחזור לשחק כדורגל, אבל אני מאמינה שזה יקרה בקרוב".
בחודש מאי האחרון פורסמו דיווחים לפיהם בטוטנהאם החליטו להראות למנור סולומון את הדרך החוצה. על פי הכתב פול אוקיף, שמסקר את הקבוצה הלונדונית, התרנגולים ינסו למכור את קשר נבחרת ישראל בקיץ. הסיבה לכך היא הפציעה בברך אותה הוא סוחב מחודש ספטמבר ועדיין לא החלים ממנה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה