עסקי ספורט

שיגעון הסופרבול: הערב הבלתי נשכח בווגאס הוכרע בשניות הסיום

יום הסופרבול בארצות הברית נחשב ליום חג של ממש, כאשר מדינה שלמה מתקבצת סביב אחד מאירועי הספורט המוחצנים והגדולים בעולם. השנה הגמר הגדול סיפק לנו מותחן של ממש, שהוכרע רק בשניות הסיום
מערכת ice | 
סופרבול (צילום יוטיוב/ NFL)
כל דבר קטן שקשור בסופרבול הופך בארצות הברית למוקד עניין עצום, כאשר מלבד שתי קבוצות פוטבול וגמר אחד גדול, כל מה שמתלווה לערב הזה נחשב לדרמטי עבור האמריקאים, שפוטבול הוא אחד המקורות לגאווה הלאומית שלהם. כמובן שפרסומת הזהב בערב הסופרבול היא גם אחד מנושאי השיחה המדוברים ביותר בתקופה שלפני האירוע.
הלילה (שני) נפגשו הקבוצות קנזס סיטי וסן פרנסיסקו לגמר המכריע שבסיומו נקבעה אלופת הפוטבול האמריקאי ומי שתלך בגאווה במנהרות השחקנים בשנה הקרובה. לאחר שהמשחק נשלח להארכה, ואת הצופים במגרש לנסות ולהירגע מהמותחן הגדול, מספר שניות לסיומה של ההארכה המותחת הבקיעה קנזס סיטי טאצ'דאון ובדרך הכי מתוקה שאפשר, קטפה את התואר בפעם השנייה ברציפות.
 
המשחק הגדול התקיים השנה בלאס ווגאס, אירוע יחסית חריג בנוף, אך בווגאס נלחמו זמן רב כדי להביא את המשחק הגדול אליהם, כאשר כמו בשאר אירועי הספורט והתרבות שמתקיימים במקום, גם הפעם המשחק התנהל במסגרת ערב מוחצן ומרהיב כמו שרק בלאס ווגאס יודעים לעשות.

בווגאס מתייחסים לאירועי ספורט ברצינות יתרה, מאחר ואירועים מסוג זה וככל שהם גדולים יותר, הם מוקד תיירותי עצום שמושך רבים מרחבי העולם להגיע לעיר המדהימה ולהנות מאירועים ברמה הגבוהה ביותר בעולם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה