ויראלי

שווארמת "ה-7 באוקטובר" משנה את השם? הבעלים בצעד הזוי

ח"כ אחמד טיבי שיבח את הצעד ותקף את המשמיצים: "‏בירדן הסיר בעל החנות את השלט של 7/10 שנתלה על חנות פרטית. אבל כאן עדיין יש פארק ע״ש הטרוריסט כהנא שממומן בכספי ציבור ובתוכו קברו של ברוך גולדשטיין שטבח בעשרות מתפללים פלסטינים בתוך המסגד בחברון"
מערכת ice |  13
מסעדת 7 לאוקטובר (צילום טוויטר)
אחרי שהשבוע, נפתחה במסעדת שווארמה חדשה בעמאן מסעדה בשם "ה-7 באוקטובר". זאת לאחר שב-1 בנובמבר 2023 במהלך מלחמת חרבות ברזל, החזירה ירדן את שגרירה מתל אביב לרבת עמון ובנוסף הודיעה כי השגריר הישראלי לא ישוב לירדן עד סיום הלחימה בעזה. למהלך זה קדמו הפגנות המוניות נגד ישראל ואף ניסיונות הסתערות על שגרירות ישראל בירדן, הבעלים של המסעדה החליט להתקפל.
ח"כ אחמד טיבי שיבח את הצעד ותקף את המשמיצים: "‏בירדן הסיר בעל החנות את השלט של 7 באוקטובר שנתלה על חנות פרטית. אבל כאן עדיין יש פארק ע"ש הטרוריסט כהנא שממומן בכספי ציבור ובתוכו קברו של ברוך גולדשטיין שטבח בעשרות מתפללים פלסטינים בתוך המסגד בחברון, שהוקם ביוזמת מועצה מקומית של  ההתנחלת קרית ארבע".



עוד הוא כתב על הצעד של בעלי המסעדה: "אני מעריך שכל אלה שפנו לירדן או שהוציאו הודעה לא יפעלו להסרת הפארק שממומן ע׳י כספי מדינת ישראל מזה שנים רבות. צביעות וחוצפה ישראלית".


כזכור, העיתונאי נדב בורנשטיין הגיב על ההחלטה לפתוח מסעדה עם שם שמזכיר את התאריך של הטבח הנורא וכתב: "דוחה ומחליא: בירדן נפתחה מסעדת 7.10. איזה שלום זה כשאלה התמונות מירדן, בעמאן נפתחה שווארמייה בשם ה-"07.10" ב-הוקרה לטבח בישראל״. כל הטבחים לובשים מדים שעליהם כתוב בענק ״אוקטובר 7״ ולפי הסרטון המקום הומה הילדים שזה מה שהם גדלים עליו שה7.10 זה משהו שצריך לחגוג ולהוקיר. זה מחליא וזה דוחה".
 


זאת לא הפעם הראשונה שירדן מחזירה את שגרירה מתל אביב. בפעם האחרונה זה קרה בשנת 2019, כשהיחסים בין ישראל ובין ירדן היו עכורים במיוחד. אז השגריר הוחזר במחאה נגד ההתנכלות לאזרחים הירדנים המבקרים את קרוביהם בשטחי הרשות הפלסטינית.

בשנתיים האחרונות חלה גם עלייה דרמטית בהברחות נשק מירדן ליו"ש, וההערכה בצה"ל היא שאיראן עומדת מאחורי המבצע. מדובר על יותר מ־1,000 כלי נשק מסוגים שנתפסו לאורך הגבול.

נזכיר כי בשבועות האחרונים, מדווחים תושבים ישראלים לאורכה של בקעת הירדן על קולות ירי תכופים מאזור הגבול. לרשתות החברתיות אף הועלו סרטונים המתעדים את קולות הירי הנשמעים מאשדות יעקב ומהסביבה.
תגובות לכתבה(13):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 12.
    הירדנים הפרו את הסכם השלום. לסגור להם את המים (ל"ת)
    עופר 01/2024/27
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 11.
    אינעל טיבי זיבי (ל"ת)
    דן 01/2024/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 10.
    מדינה של יפי נפש תמיד היינו ותמיד נהיה
    עידן אשדוד 01/2024/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מחבלים טרוריסטים ערבים יושבים בכנסת ישראל ואנחנו צריכים לשמוע את השיט המתייפיף הזה במקום לזרוק אותם לכל הרוחות, בנוסף המדינות שאנחנו ב"שלום" איתם, ירדן ומצרים, מצרים הספונסר הגדול של חמאס פטרון הנשק שבזכותם חמאס עשו את הטווח וירדן עוד מדינה מיותרת, במקום לכבוש שטחים אדירים מהמדינות האלה ולשלוט בהם בכוח הזרוע ובפחד אנחנו כל הזמן משחקים משחקי יפי נפש, בקצב הזה לא תישאר מדינה לאורך זמן
    סגור
  • 9.
    וואלה טיבי צודק (ל"ת)
    קוקו 01/2024/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 8.
    עזה גמורה
    ע. 01/2024/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לתושבי עזה המתבוססים בבוץ ורועדים מקור באוהלים שלהם לאחר שעזה הפכה לאיי חורבות בקושי יש מעט אוכל, ואחיהם בירדן זוללים שווארמה עם שומן כבש... ממש סולידריות בהתגשמותה..
    סגור
  • טען עוד
  • 7.
    שלום? הצחקתם ,אין דבר כזה בערבית הסכם שלום.
    איריס 01/2024/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גם עם מצרים, ברגע שיחשבו שהם ינצחו את ישראל הם יתקפו. הסכם או לא.
    סגור
  • 6.
    ביבי אשם בזה
    גדעונה 01/2024/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    צריך לתת לירדן יותר מים ויותר שטחים כי ככה השלום בינינו מתגבר. ברגע שנתנו להם את השטחים של בקעת הירדן יחד עם הגדלת המים. הירדנים במשך כמה ימים טובים לא שנאו אותנו שזה הכיוון הנכון שצריך להמשיך לתת להם עוד ועוד בתקווה שאולי יום אחד הם יהיו מרוצים
    סגור
  • 5.
    הרוע של שונאי ישראל נובע מקנאה חולנית (ל"ת)
    כדורים פסיכיאטרים הם 01/2024/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 4.
    מסעדה/פראק
    אחמד 01/2024/26
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אנחנו בדיחה
    סגור
  • 3.
    אחמד, אתה חי?
    אבו אל אבו 01/2024/26
    הגב לתגובה זו
    3 0
    איפה אתה חשבנו שחטפו אותך!! די אתה פסה רוח אלבית ותרפא וגינות
    סגור
  • 2.
    שונאי ישראל
    שימי 01/2024/26
    הגב לתגובה זו
    8 0
    מי צריך לנסוע ולפרנס את הירדנים שונאי ישראל אנחנו מלקקים להם תתחת כל הזמן אנשים צמאי דם שרק רצח יהודים בראש שלהם
    סגור
  • 1.
    אג'נדה של פיגור שכלי מתקדם (או מתרחקת מהמציאות)
    אחד העם 1 01/2024/26
    הגב לתגובה זו
    6 1
    אם אתה סתם עוד קיצוני מנייק אתה יכול להרשות לעצמך לאמר כל מה שבראשך הטיפשי אבל אם אתה ח"כ אתה חייב להסית ולהראות עד כמה שאתה גזען אחרת לא יזכרו שאתה קיים
    סגור
  • איך אפשר לקרוא למסעדה בושה לירדן איזה שלום עים ירדן (ל"ת)
    יהודה 01/2024/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור