ויראלי

גאווה ישראלית: קלואי קרדשיאן לובשת שמלה בעיצובה של גליה להב

מסיבת חג המולד הנוצצת של משפחת קרדשיאן, היא אולי האירוע הכי נחשק בקרב הסלבס בהוליווד. באירוע שנערך מדי שנה, בנות המשפחה מקפידות לדפוק הופעה עם שמלות ערב מרהיבות. הפעם, הפרגון לעם ישראל ניכר במיוחד היות וקלואי האהובה, בחרה ללבוש שמלה מדהימה של המעצבת הישראלית גליה להב

מערכת ice | 
קלואי (צילום אינסטגרם kyliejenner)
מרי כריסמס: אתמול (ראשון), נערך ערב חג המולד המציין את הולדת ישו ובנות משפחת קרדשיאן האהובות, ערכו את המסיבה השנתית הכי לוהטת בעיר. נזכיר כי המסיבה השנתית נערכה בד"כ בביתה של כריס, עד שקים וקורטני נאלצו להטיל וטו ולהחליט שהאירוע השנתי יהיה בביתן. 
בין מגוון האאוטפיטים המרהיבים, אפשר להגיד שקלואי, אחותה הקטנה של קים לבשה את האאוטפיט המדהים מכולם. האמת, לא בגלל הנראות (למרות שהוא מהמם), אלא בעיקר בגלל שקלואי בחרה בשמלה ישראלית כחול לבן מבית האופנה של המעצבת הישראלית גליה להב. השמלה כסופה, נוצצת, צמודה וחשופת כתפיים ומחירה עומד על לא פחות מאשר 13 אלף דולר.
בית האופנה של גליה להב, זכה להצלחה בינלאומית. ללהב חנויות בתל אביב, לוס אנג'לס, המבורג ובעוד כ-70 נקודות מכירה ברחבי העולם. ב-2016 התקבעם ישראלל בית האופנה לפדרציה של החייטות העילית הצרפתית (הוט קוטור) והיה בכך לבית האופנה הישראלי הראשון שהגיע להישג זה. במהלך השנים להב הלבישה ידועניות רבות, ביניהן סרינה וויליאמס, מישל רודריגז, אנג'לה בסט, ג'וליאנה רנסיק, מייגן טריינור וסיארה. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה