ויראלי

כוכבת 'חתונה ממבט ראשון' נפרדה מהחתן וחושפת זוגיות חדשה

כוכבת 'חתונה ממבט ראשון', רותם פיינברג, חשפה כי הקשר עם רונן ששודך לה במסגרת התוכנית הסתיים והציגה לראווה את בן הזוג החדש - דין רפאלי: "באתי למצוא אהבה ו... מצאתי. בלי (יותר מדי) דרמות, בלי אנשי סאונד, בלי מצלמות. עם ביטחון, כנות, אהבה והכי חשוב... עם יין טוב"
תום נחום | 
חתונה ממבט ראשון (צילום מסך: קשת 12)
העונה השישית של חתונה ממבט ראשון הגיעה לסיומה בשבוע שעבר, עם החלטותיהם של שישה זוגות האם להמשיך את התהליך הזוגי מעבר לתוכנית. הזוג השביעי, כזכור, מור ושניר החליטו להיפרד מוקדם יותר העונה. כאשר אחרי שהחליטה לתת צ'אנס נוסף לרונן בפרק הסיום של התוכנית, רותם פיינברג, אחת הדיירות המדוברות ביותר של העונה, חשפה את הזוגיות החדשה שלה - ולמעשה, את העובדה שהקשר עם רונן לא נמשך זמן רב אחרי התוכנית.
רותם חשפה את בן הזוג דין רפאלי ממש רגע אחרי שידור הפרק, כאשר כתבה: "באתי למצוא אהבה ו... מצאתי. בתמונה - הגבר שלי ואני. בלי (יותר מדי) דרמות, בלי אנשי סאונד, בלי מצלמות. עם ביטחון, כנות, אהבה והכי חשוב... עם יין טוב".

רותם פיינברג ודין רפאלי (האינסטגרם של רותם פיינברג)
הזוג שמשך הכי הרבה עניין העונה היה רותם ורונןשקיבל החלטה לתת עוד צ'אנס לקשר ביניהם. בפתח הפרק רונן אמר כי יהיה קשה לו להמשיך בחוויה הנוכחית בקשר. רותם לעומתו הציגה את הקשר כיציב, שהקונפליקטים בו מעידים על רגשות חזקים. "הייתי לא נחמדה לרונן, והבעיה הייתה שהבנתי את זה טיפה מאוחר", הודתה רותם. "רונן רגיש והוא נפגע, והוא חשב שזה בא ממקום שאני באה לשלוט עליו". 

"אני חושבת שהקושי לא צריך להביא לסיום הקשר, והייתי רוצה להמשיך ולבדוק את הקשר שלנו ולהביא אותו למקום טוב", אמרה רותם. רונן הפתיע גם הוא ואמר, "גם אם אני חושב שאולי יהיה קשה מדי, אבל היא כבר שזורה לי עמוק בנשמה. הלב שלי רוצה אותה. התשובה היא כן".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה