השוק

הראל ויזל במהלך מפתיע: אלו המותג שמצטרף ל-TERMINAL X

בשנה האחרונה אתר האופנה והלייף סטייל TERMINAL X התרחב בקטגוריית התכשיטים  עם מגוון מותגים חדשים שנכנסו לאתר, ומציע כיום מעל 1000 דגמים של מותגים בינלאומיים ושל מעצבות ישראליות, וכעת מכריז על המותג הבינלאומי KERENWOLF שמצטרף אל קטגוריית התכשיטים
מערכת ice |  1
הראל ויזל (צילום דימה טליאנסקי, מסך אתר terminalx.)
אתר האופנה TERMINAL X המציע למעלה מ-200 מותגים בינלאומיים ומקומיים במגוון רחב של קטגוריות- אופנה, ספורט, ילדים, ביוטי ועוד, ממשיך להתרחב בקטגוריית התכשיטים עם שיתוף פעולה חדש ומרגש עם מעצבת התכשיטים המובילה קרן וולף, בקולקציה ייחודית לחגים שתימכר באתר. את הקולקציה ניתן להזמין באתר האופנה TERMINAL X עם משלוח מהיום למחר עד הבית.
בשנה האחרונה אתר האופנה והלייף סטייל TERMINAL X התרחב בקטגוריית התכשיטים  עם מגוון מותגים חדשים שנכנסו לאתר, ומציע כיום מעל 1000 דגמים של מותגים בינלאומיים ושל מעצבות ישראליות, וכעת מכריז על המותג הבינלאומי KERENWOLF שמצטרף אל קטגוריית התכשיטים באתר. מדובר בשיתוף פעולה שמתווסף לשורה של שיתופי פעולה קודמים עם חברות תכשיטים בינלאומיות ומעצבים מקומיים מובילים ובכך למעשה ישלים את חוויית הקנייה באתר.

הקולקציה החדשה, ,The Golden Garden מציגה תכשיטים ייחודיים המבוססים על מוטיב הפרחים הנצחי. הקולקציה משלבת כסף בציפוי זהב 14 קראט, וכוללת עגילים ושרשראות בעיצובים ייחודיים.

צילום: דימה טליאנסקי
TERMINAL X ממשיכים להוביל בישראל עם מבחר פריטים שיימכרו באופן בלעדי באתר ויוצעו לרכישה עם שירות המשלוח 'מהיום למחר'. הקולקציה תימכר בטווח מחירים של 240 ₪ - 720 שקל, והיא צפויה להיות בין הקולקציות המבוקשות לקראת החגים הקרבים.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מזל טוב
    זהבה 09/2024/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל מה שעושה טוב הוא .ברכה והצלחה
    סגור