כסף וצרכנות

אתר TERMINAL X בגיוס תרומות לרכישת מארזי בגדים לילדי העוטף

לאור ימי המלחמה בהם מדינת ישראל נמצאת, אתר האופנה TERMINAL X וארגון לתת בשיתוף פעולה למען משפחות הדרום, מגייסים את הציבור לסייע ולתרום מארזי טקסטיל וביגוד לילדים. אלה המארזים והמחירים אותם מציעה הרשת
מערכת ice | 
רצים למקלטים (צילום פלאש 90/ גילי יערי)
לאור ימי מלחמת "חרבות ברזל" בהם מדינת ישראל נמצאת, אתר האופנה TERMINAL X וארגון לתת בשיתוף פעולה למען משפחות הדרום, מגייסים את הציבור לסייע ולתרום מארזי טקסטיל וביגוד לילדים. את כל המארזים ניתן למצוא באתר האופנה TERMINAL X. בנוסף למארזי התרומות, TERMINAL X תרמו 3000 מוצרי ילדים עבור משפחות הדרום.
TERMINAL X אתר אופנה כחול-לבן יחד עם ארגון לתת, הארגון המוביל בישראל לסיוע הומניטרי, בשיתוף פעולה בו יסייעו למשפחות הדרום עם מארזי טקסטיל וביגוד לילדים. TERMINAL X וארגון לתת רותמים את הציבור לתרום מארזים עבור המשפחות, אותם ניתן למצוא באתר האופנה.
באתר יוצעו 4 מארזי תרומה של מגוון מוצרים לילדים ובמחירים מגוונים: מארז של שלושה פרטי ביגוד חורף - בעלות של 50 שקל.  מארז של 8 פרטי ביגוד חורף - בעלות של 120 שקל. מארז של מגבות ושמיכה - בעלות של 200 שקל. מארז של 11 פרטי ביגוד חורף, שמיכה ומגבות - בעלות של 300 שקל. 
כל מארזי התרומה יינתנו במשלוח חינם ע"י TERMINAL X, ויועברו ישירות ממחסני האתר לארגון לתת ומשם לילדי משפחות הדרום. מאחלים לכולם ימים שקטים ורגועים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה