כסף וצרכנות

TERMINAL X במבצע ענק חדש: תשבור את שוק האופנה?

חנות הדגל TERMINAL X SPACE של אתר האופנה והלייף סטייל TERMINAL X מכריזה על SAMPLE SALE שיתקיים בקניון עזריאלי שרונה בשבוע הקרוב.
מערכת ice | 
ניר הורוביץ מנכ"ל טרמינל איקס (צילום דימיטרי טוליאנסקי)
תחרות למבצע הענק של קסטרו. חנות הדגל TERMINAL X SPACE של אתר האופנה והלייף סטייל TERMINAL X מכריזה על SAMPLE SALE שיתקיים בקניון עזריאלי שרונה בשבוע הקרוב.  המבצע מתחיל מחר 13.6 עד 20.6.
מדובר על מבצע בלעדי לרוכשים בחנות הכולל הנחות של עד 70% על מותגים מובילים, ביניהם – TERMINAL X, GAP, VERO MODA, ONLY, ADIDAS, OLD NAVY, UNDER ARMOR ועוד.
אחרי מבצע הענק של קסטרו,  שגרם להתנפלות מטורפת על החנויות ולקריסתו של אתר האינטרנט של החברה, בקסטרו החליטו השבוע לשבור את השוק פעם נוספת ופרסמו מבצע חדש - הפעם על קולקציית הקיץ.  קסטרו, פותחת את מכירת סוף העונה שלה 'THE BIG SALE' בחנויות ובאתר, על קולקציית קיץ 2023 לנשים, לגברים ולילדים, עם פריטים החל מ-29.90 שקלים לפריט בקטגוריית הנשים והגברים והנחות עד 70% הנחה ופריטים החל מ-19.90 שקלים בקטגוריית הילדים והתינוקות.
 
בין מבצעי סוף העונה: ג'ינסים לנשים ב-79.90 שקל במקום 229 שקל, מגוון גופיות, טופים וטי לנשים החל מ-29.90 שקלים לפריט, טופים אוף שולדרס ב-29.90 שקל במקום 129.90 שקל, שמלות קיץ החל מ-29.90 שקל במקום 149.90 שקל, ועוד הצעות נוספות בהנחות משמעותיות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה