מינויים

סיגל וולף מונתה לסמנכ"לית משאבי אנוש בחברת באטמ

בעברה שימשה סיגל וולף כסמנכ"לית משאבי אנוש גלובלית בחברת טלקו סיסטמס; בנוסף, שימשה בתפקידי ניהול בכירים בתחום משאבי האנוש בחברות מובילות בתחום התקשורת והמדיקל
מערכת ice | 
סיגל וולף (צילום ליאת מנדל)
באטמ, חברת טכנולוגיה המתמקדת בפיתוח, ייצור ושיווק מערכות תקשורת וסייבר מתקדמות וציוד רפואי לבדיקות מעבדה הודיעה היום (שני) כי מינתה את סיגל וולף לסמנכלי"ת משאבי אנוש בחברה. במסגרת תפקידה תוביל  סיגל  את אגף משאבי האנוש של החברה שיכלול את כל חברות הבנות תחתיו. כמו כן, תקדם סיגל תוכנית משאבי אנוש אסטרטגית לצמיחת העובדים והחברה. סיגל תכהן כחברת הנהלה בבאטמ.
בעברה שימשה סיגל וולף כסמנכ"לית משאבי אנוש גלובלית בחברת טלקו סיסטמס - חברת תקשורת מובילה שהינה חלק מקבוצת החברות בבאטמ. בנוסף, שימשה בתפקידי ניהול בכירים בתחום משאבי האנוש בחברות מובילות בתחום התקשורת והמדיקל. סיגל היא בוגרת תואר ראשון בסוציולוגיה ואנתרופולוגיה ובעלת MBA.

באפריל האחרון, באטמ הודיעה כי הפריסה הראשונה בארגון גדול של Edgility, הפתרון לרשתות וירטואליות ומחשוב קצה, הקדים את לוחות הזמנים המתכוננים.
החברה החלה בהתקנת פתרון ה-Edgility עבור חברת CEMEX S.A.B, מובילה עולמית בתחום חומרי הבנייה והלקוחה הארגונית הגדולה הראשונה של באטמ עבור Edgility, בשנה הקודמת עם תכנון להשלמה בשנת 2024.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה