ויראלי

פאולה רוזנברג מרגישה מוטרדת? ״חיוך קריפי, בחן לי את הגוף״

רוזנברג העלתה סטורי לאינסטגרם שלה בו סיפרה כי אדם ברחוב שעבר מולה: "חייך אליה חיוך קריפי ובחן את כל הגוף שלה לדבריה", עוד היא הוסיפה כיתוב: "להיות אישה ברחוב, זר לא יבין זאת", כהאשטאג
מערכת ice |  1
פאולה וליאון (צילום צילום מסך קשת 12)
האם אפשר בכלל להפריד בין ליאון ופאולה רוזנברג. הפאוור קאפל של קשת 12 ועולם הטלוויזיה? השניים כבר כמעט 20 שנה ביחד, אבל גם להם יש כל אחד את חייו הפרטיים והדאגות היומיומיות. פאולה חשפה הבוקר (ראשון) אירוע מטריד במיוחד שעברה.
רוזנברג העלתה סטורי לאינסטגרם שלה בו סיפרה כי אדם ברחוב שעבר מולה: "חייך אליה חיוך קריפי ובחן את כל הגוף שלה לדבריה", עוד היא הוסיפה כיתוב: "להיות אישה ברחוב, זר לא יבין זאת", כהאשטאג.
רק ביום שישי המגישה כתבה על המערכות הזוגיות הקודמות שלה: "לפני הרבה זמן, בטרם הכרתי את ליאון, חייתי כמה שנים עם גבר חכם ומקסים שהוא גאון מחשבים מאין כמוהו. באמת. אין כמעט תקלה שהוא לא יודע לפתור. מקצוען נדיר".
עוד המשיכה: "כשהיו מתקשרים אליו לקוחות ומדווחים בלחץ על בעיה ברשת המחשבים, שנדלקות נורות או שתוכנה נתקעת, או שהמחשב עושה רעשים מוזרים, לפני שהוא היה ניגש לתקן או לפתור בעיה ספציפית, הדבר הראשון שהוא היה אומר להם זה: "קודם כל בואו נעשה ריסטרט, לפני שניגש למחשב בואו נכבה הכל, נסגור את כל מה שפועל ברקע, כדי לבדוק מה דורש תיקון צריך ראשית להפסיק את כל הפעילות. רק אז להפעיל מחדש ולהתחיל לברר מה לא עובד ומה התקלקל ומה צריך לשנות".
לסיום הסבירה: "למרות הידע המופלג שלו, הגישה ההגיונית שלו היא שכשיש בעיה, קודם כל עוצרים את מה שקורה כרגע. אני מרגישה לצערי שזה בדיוק מה שצריך כאן. חבל שאי-אפשר לעשות Restart למדינת ישראל".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אשכרה
    משה 06/2023/25
    הגב לתגובה זו
    2 0
    היא רוצה שאשכרה יענישו אדם ביגלל שהוא היסתכל עליה ברחוב, אם מדינת ישראל צריכה ריסטרט זה ביגלל אנשים כמוה
    סגור