תקשורת ומדיה

פאולה רוזנברג נפרדת בדמעות: "הקפה הזה כבר לא יקרה"

מגישת הטלוויזיה ספדה לעורך המגזין לשעבר ב"ישראל היום" שהלך לעולמו בטרם עת: "היה העורך של הטור שלי, היינו אמורים להיפגש לקפה בשבוע שעבר ולא הספקנו"
מערכת ice | 
פאולה רוזנברג (צילום מסך קשת 12)
אתמול פורסם על האבל במערכת עיתון "ישראל היום" לאחר שנודע כי רז ישראלי, העורך לשעבר של מוסף "שישבת" של העיתון, הלך לעולמו בגיל 41 בלבד. ישראלי סיים את תפקידו בעיתון לפני מספר חודשים, לאחר כמה שנים בהן שימש בתפקידים שונים.
מי שנדהמה לשמוע על דבר מותו היתה מגישת קשת 12 פאולה רוזנברג, שפרסמה מילות פרידה מרגשות בחשבון האינסטגרם שלה.
"רז ישראלי היה העורך של הטור שלי ב'ישראל היום'", כתבה רוזנברג, "אבל בזכות הנשמה היפה והחכמה והעדינה והטובה שלו, הפכנו להיות מעבר לכותבת ולעורך. רזוש נפרד מהעולם הלילה ואני רוצה שתדעו שחי בעולם האיש המיוחד הזה, שהיה מלא רגש וסקרנות ותשוקה לחקירה פנימית ורצון אמיתי לחיות ולשמוח ולשמח.
"היינו אמורים להיפגש לקפה בשבוע שעבר ונסיבות החיים גרמו לדחיית הפגישה לשבוע הבא, והקפה הזה כבר לא יקרה בעולם הזה. אתגעגע לראייה העמוקה והרגישה שלך. הפסדנו את כל הדברים המדהימים שעוד יכולת לעשות כאן. אוהבת אותך", סיכמה רוזנברג.
 
גם כתב הרכילות של העיתון, ערן סויסה, ספד לישראלי וכתב: "במשך לא מעט שנים פתחנו יחד את היום וגם סגרנו אותו. כמעט היחיד שהסכמתי לשתף בסיפורים ואייטמים עוד לפני שבכלל יצאו לעולם, ובכל פעם התרגש כאילו זה הסיפור הראשון שלנו ביחד. פותר דילמות, מזקק סיפורים, ומשדרג כל טור בינוני למצוין. שקט ועדין כלפי חוץ, אבל בפנים הכל בעבע. רז ישראלי, חבר עיתונאי, עורך ואיש נדיר, שהטקסט הזה עליו נכתב הרבה מאוד מוקדם מדי".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה