ויראלי

עדי ביטי ושחקן נבחרת ישראל ביחד? "היה שם קליק"

ביטי הכירה במסיבה של הסוכנות שלה את אמרי רויטמן, שחקן נבחרת ישראל בכדורעף, דרך חברים משותפים. על פי הדיווח באתרי הרכילות, השניים היו צמודים כל הערב ואף עזבו את המקום ביחד, כשליפעת הללי ממאקו סיפרו: "היה שם קליק"
מערכת ice | 
עדי ביטי (צילום אינסטגרם עדי ביטי)
רק לאחרונה החלו שמועות כי זוכה "הכוכב הבא" ובנו של מיקי זוהר, אליאב זוהר, בזוגיות חדשה עם הזמרת עדי ביטי, כאשר ב-TMI אף נחשף תיעוד בו השניים נראו צמודים מתמיד ולא הייתה דרך להמנע מהשאלות, אבל נראה שביטי בכלל במקום אחר.
ביטי, אחת הזמרות הכי מדוברות של התקופה האחרונה, השתתפה במוצאי שבת במסיבה גדולה של הסוכנות המייצגת אותה, שרית אורן, ואפשר לומר בבירור שהיא הגיעה לשם לבדה ויצאה משם עם בחור לא אלמוני כלל.

ביטי הכירה במסיבה את אמרי רויטמן, שחקן נבחרת ישראל בכדורעף, דרך חברים משותפים. על פי הדיווח באתרי הרכילות, השניים היו צמודים כל הערב ואף עזבו את המקום ביחד, כשליפעת הללי ממאקו סיפרו: "היה שם קליק".
לגבי ביטי וזוהר, הם כבר נתפסו בצורה כזו פעמיים נוספות מבלים יחד בברים ברחבי תל אביב. כזכור, זוהר, שזכה ב"הכוכב הבא" עם שירו "מיכל", אותו כתב על האקסית, כבר הספיק לצאת מאז מזה מספר חודשים עם בת זוג חדשה, עם מוזיקאית צעירה בשם אלה אלגר וכבר אישר את הסטטוס הזוגי החדש בפוסטים ברשתות החברתיות. למרות זאת, השניים נפרדו אחרי תקופה ממושכת.
 
כמו כן, מאז זכייתו ב"כוכב הבא" זוהר השיק סיבוב הופעות ברחבי המדינה בהן הוא מבצע שירים מהאלבום שכתב ואף מארח את חברותיו הפיינליסטיות מהגמר של התוכנית. עד כה הוציא זוהר שני סינגלים שטרם הצליחו להשתוות להצלחה של "מיכל".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה