ויראלי

אליאב זוהר ועדי ביטי בזוגיות מפתיעה? התיעוד הדרמטי נחשף

אליאב זוהר, זוכה "הכוכב הבא", הגיע ליום הולדת של איש העסקים אלכס נסטר ונצפה צמוד מתמיד לעדי ביטי. השניים בזוגיות מפתיעה?
מערכת ice | 
אליאב זוהר (צילום מסך קשת 12)
זוכה "הכוכב הבא" ובנו של מיקי זוהר, אליאב זוהר, הגיע אמש (רביעי) ליום הולדתו של איש העסקים היזם אלכס נסטר, בפאב הג'וני בוי שבתל אביב, כאשר השמועות על זוגיות חדשה בין זוהר לזמרת עדי ביטי נמשכות, אחרי שב-TMI נחשף תיעוד בו השניים נראו צמודים מתמיד.
על פי הדיווח, ביטי וזוהר כבר נתפסו בצורה כזו פעמיים נוספות מבלים יחד בברים ברחבי תל אביב. כזכור, זוהר, שזכה ב"הכוכב הבא" עם שירו "מיכל", אותו כתב על האקסית, כבר הספיק לצאת מאז מזה מספר חודשים עם בת זוג חדשה, עם מוזיקאית צעירה בשם אלה אלגר וכבר אישר את הסטטוס הזוגי החדש בפוסטים ברשתות החברתיות. למרות זאת, השניים נפרדו אחרי תקופה ממושכת.
כמו כן, מאז זכייתו ב"כוכב הבא" זוהר השיק סיבוב הופעות ברחבי המדינה בהן הוא מבצע שירים מהאלבום שכתב ואף מארח את חברותיו הפיינליסטיות מהגמר של התוכנית. עד כה הוציא זוהר שני סינגלים שטרם הצליחו להשתוות להצלחה של "מיכל".



צילום תמונות: אור גפן

צילום: אור גפן

צילום: אור גפן
יתרה מכך, לאור הקריירה הפוליטית של אביו, מיקי זוהר, הזמר הצעיר היה קורבן לקריאות להדיח את הופעותיו - דבר אשר זכה לגינוי בקרב פוליטיקאים ואנשי תקשורת רבים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה