ויראלי

"הייתי בדיכאון במשך שנה, איבדתי שיער, לקחתי כדורים פסיכאטריים"

קייט קונלין, האקסית של נוכל הטינדר מדברת על הכל: "לקחתי את זה נורא קשה, לא היו סביבי הרבה אנשים- רק בן זוג שלי ואמא שלי ואחותי- לא היה לי קל להכיל את עצמי שלא לדבר על אנשים אחרים”. ומי סייע לה להתגבר על הדכאון?
מערכת ice | 
קייט קונלין (צילום אינסטגרם kate_konlin)
האקסית של סיימון לבייב, נוכל הטינדר בשמו הידוע יותר בזכות נטפליקס, קייט קונלין הצטלמה לקמפיין חדש ובראיון ליפעת הללי ממאקו היא מספרת על התקופה שלפני ואחרי החשיפה ועל הפרידה מלבייב ומה נגרם לה בשל כך.
קונלין הסבירה: ״אני עם תחושות מדהימות, כמו שאתה רואה אנחנו על סט צילומים של קמפיין שמלות כלה של ריקי דלאל, מאוד כיף לחזור לעבוד ולשגרה. גם נפשית אני במקום מה זה טוב היום. הרבה יותר טוב ממה שהייתי. הייתי בדכאון במשך שנה, איבדתי את השיער, עליתי במשקל, לקחתי כדורים פסיכיאטריים, לקחתי את זה נורא קשה, לא היו סביבי הרבה אנשים- רק בן זוג שלי ואמא שלי ואחותי- לא היה לי קל להכיל את עצמי שלא לדבר על אנשים אחרים”.

עוד סיפרה: ״לא יצאתי הרבה מהבית, הדכאון שלי התפשט ופשוט היה בא לי לאכול כמה שיותר, עייפה נפשית, הקיבה גמורה והולכת לישון. זה הדבר החומרי הראשון שהיה לי ליד היד, אז עליתי בחצי שנה עשרה קילו, ולא היה לי בגדים שהתאימו לי אז רוב היום הייתי בפיג’מות. לא הייתי במצב של להקים את עצמי מהמיטה”.
לסיום טענה: “הסביבה שלי הכילה אותי ברמה שלא פגשתי. בן הזוג שלי, הסבלנות שהייתה לו שזה משהו שלא מובן מאליו למישהו שרק נכנס איתך לקשר, מאוד קשה להתמודד עם בנאדם דכאוני- הוא ממש תמך בי. תמיד כשאמרתי אין לי כוח לחיות הוא אמר לי- סתמי אני אוהב אותך כמו שאת, תסתכלי במראה. היציאה מהדכאון זה הרוב הוא”.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה