שיווק ופרסום

אחרי החשיפה: קמפיין ראשון לקייט קונלין, אקסית נוכל הטינדר

לאחר שנחשפה בפתיחות בתוכנית "חשיפה" עם חיים אתגר וסיפרה כיצד נפלה קורבן לסיימון לבייב, הדוגמנית קייט קונלין קוטפת קמפיין נוצץ לשמלות כלה
מערכת ice |  1
קייט קונלין (צילום אינסטגרם kate_konlin)
כשבועיים וחצי אחרי שנחשפה בפתיחות מול מצלמות התוכנית "חשיפה" של חיים אתגר, גורפת קייט קונלין, האקסית ואחת מקורבנות "נוכל הטינדר", קמפיין אופנה ראשון מאז הפרשה.
קונלין חשפה בתוכנית כיצד היתל בה סיימון לבייב, העתיר עליה מתנות רבות עד שלבסוף החל לבקש ממנה הלוואות בסכומים של מאות אלפי שקלים. כדי לשמור על סיכוי לקבל את כספה חזרה, הגנה בתקשורת על לבייב (שמעון חיות), והכחישה את הטענות של קורבנותיו לשעבר. במסגרת התוכנית "חשיפה" ובעידודה הגיעה לתחנת המשטרה והגישה לראשונה תלונה כנגד לבייב.

כעת, הדוגמנית קוטפת את פירות 15 דקות התהילה, גם אם תהילה מסוג אחר. קונלין שכמעט ולבשה שמלת כלה עם לבייב, נבחרה לדגמן את שמלות הכלה של המעצבת ריקי דלאל.
 
לאחר פרסום שני פרקי התוכנית שיתפה קונלין באינסטגרם שלה: "אני מאוד שמחה שכל זה יצא. אפילו לא שמחה, זו אבן שירדה לי מהלב. שיצא, וכולכם נחשפתם למשהו שהתברר להפך הגמור מהמציאות שהייתה. עברתי שנה קיצונית מחרידה. אימה בתיאור של זה עוד מילה פשוטה, לשמור הכל בבטן כשכולם מאחלים לי מוות ואיומים, הבנקים קורעים לי את הטלפון על בסיס יום יומי 8 שיחות לפחות… עליה במשקל קיצונית. אלרגיה קשה בפנים שהייתה חודש ימים.
"כל בוקר קמתי עם נשירת שיער מטורפת וגם התוספות לא הסתירו את התופעה.. השיער היה בכל הבית , באוטו, בכל מקום. כדורים בבוקר להתעורר, כדורים ביום להיות רגועה, כדורים לפני שינה. וכל זה רק כדי לא להרגיש את החרדה של ההלוואות והגועל כלפי הסיטואציה ועצמי. היו לי לא מעט מחשבות אובדניות, כי איך ממשיכים מפה? חצי עולם חושב שאת טיפשה, והשני חושב שאת נוכלת כמוהו…
"אבל זהווווו… אני במקום אחר, חדש, ובריא ובזוגיות כבר כמה חודשים שהיא ההפך המוחלט ממה שהיה לי, שהוא מרים אותי ברגעי משבר, שבכיתי לו לילות שלמים, הכיל את כל הדכאון כשאף אחד לא היה שם. מעכשיו אין ולא יהיה יותר מקום לכדורים אפילו שהמצב רק בדרך להשתפר. אין מקום לדעות של אנשים , כי תמיד יהיה מה להגיד…"
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    סתם מגעילה נצלנית לא מאמין למילה שלה (ל"ת)
    דניאל 01/2023/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור