ויראלי

נוכל הטינדר ישלח מתנה? האקסית שחשפה אותו ילדה תאומים

פרנילה סחהולום, מקורבנותיו של סיימון לבייב, יצאה מאושרת מחדר הלידה: "רצינו לבלות קצת זמן משלנו ורק להתרכז במשפחה החדשה שלנו, ואמא ואבא כל-כך מאושרים, אין לתאר. הלבבות הקטנים שהיו בתוכי עכשיו בחוץ. אני לא יכולה לדמיין איך חייתי עד עכשיו בלעדיכם"
מערכת ice |  1
סיימון לבייב (צילום אינסטגרם/ סיימון לבייב)
מה יאמר על זה נוכל סיימון לבייב? אחרי שהכריזה בחודש אוגוסט כי היא בהיריון, פרנילה סחוהולם, מקורבנותיו המוכרות של "נוכל הטינדר", הביאה לעולם תאומים, אחד מכל מין והיא שיתפה את הרגע הקסום באינסטגרם שלה.
היא סיפרה: "איך עבר ערב השנה החדשה שלכם? אני אספר לכם על שלנו. הייתי מאוד שקטה במשך שבוע, אז תנו לי לספר לכם למה, ב-31 בדצמבר התחילו לי צירים, ב-1 בינואר בשעה 16:00 הבן הבכור שלנו נולד. וכשעה מאוחר יותר, בשעה 17:00, הבת שלנו נולדה".

עוד המשיכה: "היינו מאוד לחוצים שהם ייוולדו בשנים נפרדות (2022 ו-2023), אבל לשמחתנו, זו הייתה לידה ארוכה. התינוקות יצאו בריאים, אבל עבורי זה היה מאוד קשה. איבדתי הרבה דם והייתה לי רעלת היריון"..
לסיום כתבה: "רצינו לבלות קצת זמן משלנו ורק להתרכז במשפחה החדשה שלנו, ואמא ואבא כל-כך מאושרים, אין לתאר. הלבבות הקטנים שהיו בתוכי עכשיו בחוץ. אני לא יכולה לדמיין איך חייתי עד עכשיו בלעדיכם. תודה לך, אהובי, שהבאת לי את הילדים הכי יפים בעולם ועל היותך האבא הכי טוב. אני אוהבת אותך ואת המשפחה שלנו כל-כך".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ומה עם תמונה של האימא
    ליז 01/2023/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    במקום תמונה של החולה נפש הזה
    סגור