ויראלי

חן אמסלם מתפוצצת על השמועות: "אחושר***ה משחקת"

העונה החדשה של זגורי אימפריה בעיצומן של ההכנות, והכוכבת חן אמסלם מצאה את עצמה מתעסקת בשמועה מוזרה במיוחד. "אני לא עוזבת את עולם המשחק ולא חזרתי בתשובה, בסה"כ אמרתי שאני לא עובדת בשישי בערב"
מערכת ice | 
חן אמסלם (צילום יוטיוב/ גיא פינס)
מי הטריל את חן אמסלם-זגורי? השחקנית המבוקשת נתקלה לפתע בכותרות שדיווחו שהיא חוזרת בתשובה, ולא זו אף זו, עוזבת את עולם המשחק(!).
בעקבות השמועות, שהתגלגלו אפילו לשינוי הערך שלה בוויקיפדיה, אמסלם יצאה בצעד נדיר והגיבה באופן מלא בסטורי שלה לשמועות המוזרות. 
"אני לא נוטה לדבר למצלמה אלא אם כן אומרים לי אקשן", אמרה, "זה מביך אותי, נשבעת, אבל לאחרונה קיבלתי כל כך הרבה הודעות שאני חוזרת בתשובה ועוזבת את עולם המשחק. אז אני לא עוזבת את עולם המשחק ולא חזרתי בתשובה, אני בסה"כ אמרתי שאני לא עובדת בשישי בערב."

בהמשך זעמה על כך שהשמועה פרשה כנפיים והגיעה למקורבים שלה: "הסוכנת שלי שלחה לי הודעה, חמי וחמתי התקשרו אליי לגבי זה. אז לא. הכל בסדר. מי שחוזר בתשובה שיבושם לו, זה מבורך וזה קדוש. אני, בסה"כ לא עובדת בשישי בערב. וכפרה, אני מה-זה משחקת, "אחושר***ה משחקת".
גם ביום שני האחרון הסטורי של אמסלם היה במוקד, אך בנושא אחר לגמרי. בסטורי שהעלתה היא סיפרה על עבודות שנערכו בתל אביב, ללא ידיעתם של התושבים, שכמעט הביאו למותם של בן דודה וחברה שלו: "בוקר טוב מדינת תל אביב. בן דודה שלי וחברה שלו כמעט נהרגו הבוקר כשהחליטו להשמיד את הבניין בשכונת באזל מבלי ליידע את השכנים של הבניין".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה