תרבות ופנאי

חן אמסלם חושפת את הדרמה שעברה: כך ניצלנו משריפה

ערב שישי מאוד לא רגוע עבר על חן אמסלם ובעלה מאור זגורי. דפיקות עזות בדלת בשעה חצות היו רק ההתחלה של לילה ארוך
מערכת ice | 
הסדרה פמת"א של כאן (צילום משה נחומוביץ)
השחקנית חן אמסלם פרסמה עם צאת השבת פוסט אשר מגולל את מה שעבר על משפחה בערב שישי. "אתחיל מהסוף: הכול בסדר ברוך השם", הרגיעה אמסלם את עוקביה וזאת כדי לא להסעיר אותם עם הסיפור המבהיל אותו חוותה עם משפחה בערב שישי.
"אתמול בערב, אחרי ארוחת שישי אצל ההורים שלי, בנוהל נכנסו לישון שבעים ומפוצצים", החלה בתיאור המוכר לכולנו מערבי שישי המשפחתיים. "בחצות, כשכולם ישנים – דפיקות בדלת, לא דפיקות, כמעט עקרו לנו את הדלת וצרחווווות. צרחות חזקות בחוץ, מבוהלים ורועדים פתחנו את הדלת, כלומר, מאור היה האמיץ לפתוח".

לסיבה שדפקו בדלת הם לא ציפו – "'צאו מהבית, הבית שלכם נשרף'", צעקו השכנים לעבר המשפחה ואמסלם מספרת כי באותו הרגע "שלפנו את הילדים, ההורים, סבתא שלי ויצאנו מהבית בלי כלום". אמסלם שיתפה את הרגשתה באותו הרגע "זה מחזה טראומתי להתעורר לצרחות ולראות אש עצומה מאחורי הבית שלנו".
היא שיתפה כי כוחות כיבוי האש שהגיעו השתלטו על האירוע והשריפה הייתה אצל השכנים בבית הסמוך להם הגג נשרף וקרס לתוך הבית, אך לא היו נפגעים ורצתה להודות לשכניה. "יש לנו שכנים מדהימים שהיו ערניים והצילו אותנו והזעיקו מכבי אש, שאם לא הם לא יודעת מה היה קורה. שהיו בשבילנו והביאו לנו מים ועזרו לנו ודאגו כל הלילה".
"חבקו את אהובכם, שחררו טינה ושטויות, הכול הבל הבלים", סיימה במסר מפייס ולא שכחה לבקש "אה, ותתקינו גלאי עשן, זה חשוב".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה