ויראלי

ג'יג'י חדיד ממשיכה לתמוך בקהילה היהודית: זה הפוסט החדש ששיתפה

לאחר ששיתפה מספר פוסטים באות תמיכה בקהילה היהודית, ג'יג'י חדיד ממשיכה במגמה אך הפעם משתפת פוסט שתומך בפתרון שתי מדינות
מערכת ice |  2
ג'יגי' חדיד תומכת בישראל (צילום אינסטגרם/ג'יג'י חדיד, freepik)
לאחרונה לאור מילותיו האנטישמיות של קנייה ווסט, קול תמיכה מפתיע ביותר מגיע דווקא מכיוון האחיות חדיד ובעיקר מצדה של ג'יג'י חדיד. חדיד פרסמה מספר פוסטים של תמיכה בקהילה היהודית ועל פי הדיווחים אפילו מחקה חלק מהפוסטים הקודמים שלה שתומכים בפלסטינים בסכסוך.
אמש, חדיד ממשיכה במגמה הזו ומשתפת פוסט תמיכה נוסף והפעם של חברת MCR אשר גם הייתה מקושרת לווסט ואף הפיקה את סרט הדוקומנטרי החדש שלו. כמו רבים אחרים חברה זו נטשה את ווסט ופרסמה פוסט שאומר כי החברה לא עומדת לצד הערכים שלו. לאחר מכן החברה, אשר מנוהלת על ידי יהודי, נוצרי וערבי, פרסמה פוסט "מכתב" שמאז פרסומו שותף על ידי עשרות ידוענים כולל חדיד.
המכתב של החברה מפרט כיצד ישנה עלייה חדה במקרי אנטישמיות בעקבות דבריו של ווסט וכי נוצר מצב נוראי במסגרתו אי הסכמה עם מדיניות ישראלית בשטחים הופכת במהרה גם לאנטישמיות והדבר ניכר באוניברסיטאות ובמוסדות לימודים מחוץ לארץ. המנהלים גינו את הפעילות הזו וקראו להפסקתה. 
חדיד שיתפה את הפוסט המדובר והוסיפה עליו: "אני עומדת לצד החברים היהודים שלי וכל הקהילה היהודית. אני מעריכה את הדרך שבה מנהלי MRC ניסחו את המכתב ורציתי לשתף". חשוב לציין כי במסגרת המכתב המדובר נכתב מספר פעמים כי ישנה זכות קיום לשתי המדינות.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    היילי מנסה לשטות בנו
    לימור 02/2023/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חחחחח....חושבת שנאמין לה אחרי כל הגידופים שטינפה עלינו??
    סגור
  • 1.
    אף אחד לא מאמין לה (ל"ת)
    יניב 10/2022/28
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור