משפט

טרגדיה בטבעון: אישה מתה בשריפה, בעלה ניסה להציל אותה ונחנק

טרגדיה בסף שבוע האחרון בקריית טבעון, שרפה פרצה בגלל נרות שבת, מותה של אישה בת 80 נקבע במקום
מערכת ice | 
מתוך הקמפיין למניעת שריפות מטעויות (צילום מסך)
אירוע מחריד התרחש בצפון ביום שישי האחרון. שרפה פרצה בדירה בקריית טבעון, כתוצאה מנרות שבת שהושארו ללא השגחה ולקחה את חייה של מאירה טל בת ה-80, שמותה נקבע על המקום, בעקבות הכוויות שקיבלה. בעלה שניסה להציל אותה, נחנק משאיפת עשק ונדרש לקבלת עזרה רפואית.
ממד"א נמסר: "צוותי מד"א קבעו את מותה של אישה כבת 80 שסבלה מכוויות קשות ומשאיפת עשן. אל בית החולים רמב"ם פונה גבר כבן 80 במצב בינוני עם סימני שאיפת עשן". פרמדיק מד"א, סאלח טבאש, שהיה באירוע מסר: "כשהגענו למקום ראינו עשן סמיך מהבית. גבר כבן 80 שחולץ, היה בהכרה וסבל משאיפת עשן. הענקנו לו טיפול רפואי שכלל חמצן ופינינו אותו במצב בינוני ויציב להמשך טיפול בבית החולים. לאחר סיום פעולות הכיבוי נכנסו לבית וראינו אישה כבת 80 עם כוויות קשות בגופה ללא סימני חיים, ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותה".
מרשות כבאות והצלה נמסר: "צוות חקירה מיוחד ממחוז חוף ומחוז דן בכבאות והצלה ובשיתוף חוקרי מז"פ של משטרת ישראל, קבעו כי השרפה שבה נספתה אישה ביום שישי - החלה מנרות שבת. אנחנו שבים וקוראים לציבור - היזהרו מאש דולקת ללא השגחה!!! הקפידו להדליק נרות בטווח ראייה ובמקום בטוח, הרחק מחפצים העשויים מעץ או מכל חומר שיכול להתלקח, וכמובן שהרחק מהישג ידם של ילדים". 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה