תקשורת ומדיה

עובדי אמזון סירבו לעבוד בעקבות שריפה, החברה השעתה אותם

האש פרצה בעקבות תקלה באחד המכונות במחסן החברה בסטטן איילנד. כוחות הכיבוי שהוזעקו למקום השתלטו על האש ונתנו את ההיתר לחזרה לשגרה; עובדי המחסן סירבו לקבל זאת
מערכת ice | 
ג'ף בזוס (צילום יוטיוב/ Tech Vision)
קבוצה של עובדי אמזון הושעו בעקבות סירובם לחזור לעבודה לאחר שפרצה שרפה במחסן בו הם עובדים בסטטן איילנד שבארצות הברית. האש פרצה כתוצאה מתקלה שהחלה במדחס קרטון הממוקם בפתח המחסן. מיד לאחר מכן פונו כל עובדי המקום לביתם ובהנהלת החברה מסרו כי העובדים קיבלו תשלום מלא על אותה המשמרת.
 
מנגד, עובדי משמרת הערב ששמעו על השרפה והכשל הבטיחותי במחסן הודיעו כי אינם מתכוונים להגיע למחסן. בהנהלת אמזון טוענים שלא דרשו מעובדיהם להגיע למחסן עד אשר קיבלו אישור מפקח מכבי האש המקומי כי המקום בטוח לשהות ולעבודה. בוושינגטון פוסט דווח כי לפחות 50 עובדים הושעו בעקבות כך.
סת' גולדשטיין עורך דין של איגוד העובדים באמזון מסר שהעובדים "לא הרגישו בטוחים לחזור לעבודה" לאחר השריפה. "הם עסקו בזכויות שמוגנות במשך 85 שנים על פי חוק יחסי העבודה הלאומי", אמר עורך הדין. גם נשיא איגוד הלייבור של אמזון, כריסטיאן סמולס, הביע הזדהות עם העובדים כששיתף ביום שלישי סרטון בחשבון הטוויטר שלו, שנראה כאילו מראה את השריפה מחוץ למחסן.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה