ויראלי

"פונקציה סודית באמזון עזרה לי לתפוס את בן זוגי בוגד"

בחורה אמריקאית בשם ג'סיקה לואומן, גילתה על הימצאות של אישה אחרת בבית שהיא חולקת עם הבן זוגה שלה, דרך הקלטות שמאוחסנות אצל אלכסה, אפליקציית הקול של אמזון
מערכת ice | 
בגידה (צילום freepik)
ג'סיקה לואומן חשפה בשבת האחרונה בטיקטוק, שאפליקציית הקול של אמזון "אלכסה" שומרת את כל הקלטות הקול, שניתן לאחזר לאחר מכן בדפדפן מחשב. "אז ככה תפסתי את האקס שלי בוגד", כתבה לואומן את הסרטון שלה, שזכה ל-3.6 מיליון צפיות תוך 48 שעות. "אפילו לא ידעתי שאלכסה אחסנה את זה".
הקליפ מראה את לואומן ניגשת להיסטוריית הקול שלה באלכסה, לפני שהיא גוללת מטה להקלטה חשודה שנלכדה על ידי המכשיר ב-17 בספטמבר. היא משמיע לאחר מכן את האודיו, הכולל קול של אישה המבקשת מהרמקול להשמיע שיר ספציפי. "אלכסה, תנגני את 'פאוור טריפ' מאת מיגל", מפצירת האישה הזרה. לאחר מכן מנגנת לואומן הקלטה שניה שנלכדה רק דקה לאחר מכן, הכוללת את קולו של החבר שלה שמבקש מאלכסה להגביר את הרצועה.
ההקלטות מוכיחות שהאישה הייתה בתוך ביתה של לואומן עם החבר שלה, מה שגרם לה להסיק להסיק שהגבר שלה כנראה בגד. בסרטון שני, לומאון חשפה שמאז היא זרקה את הבן זוג שלה והכריזה: "ובדיוק ככה: נהייתי רווקה". באמצעות אפליקציית אלכסה, אפשר להאזין להקלטות על ידי מעבר לתפריט ובחירה בהגדרות > Alexa Privacy > סקירת היסטוריית קול.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה