תקשורת ומדיה

כוכב 'קרתגו' מתפוצץ: "ימכרו משחה לטחורים כשהכל יירקב"

רשף לוי זועם על התכנית של שר המשפטים החדשים יריב לוין לשינוי במערכת המשפט: "אתה יכול להחליף את כל האנשים בוועדה לבחירת שופטים, ואתה יכול להחליף את כל השופטים בבית המשפט העליון. ובסוף אתה תמצא עשרה אנשים שיגידו לך שאריה דרעי לא מושחת ולא גנב והוא יכול להיות שר אוצר מעולה למרות שיש לו שלוש הרשעות"
מערכת ice |  4
רשף לוי (צילום פייסבוק/רשף לוי)
רשף לוי, יוצר סדרת הפשע 'הבורר' שמככב בימים אלה בקרתגו של כאן 11, יצא בפוסט חריף במיוחד נגד הממשלה ובמיוחד שר המשפטים החדש יריב לוין בעקבות הרפורמה הרחבה במערכת המשפטית שנועדה לצמצם את האקטיביזם השיפוטי ולשנות את אופן הבחירה של שופטים והתערבות היועצים המשפטיים.
לוי כתב: "סבא שלי התימני פחד מרופאי שיניים. פעם אחת הוא הלך לאחד מהם והרופא אמר לו "יש לך שן רקובה אני חייב לעקור אותה, אחרת כל השיניים שמסביב גם יירקבו". סבא שלי לא אהב את התשובה. אז הוא החליט ללכת לשמוע דעה שנייה. גם הרופא השני אמר לו את אותו דבר – "יעקב, השן שלך רקובה חייבים לעקור אותה אחרת כל הסט בפה ילך". אז סבא שלי חיפש עוד רופא. ועוד אחד. ועוד אחד. וכולם אמרו לו אותו דבר. עד שיום אחד הוא נסע בהמלצה לנהריה ומצא שם רופא שיניים אחד. הרופא הסתכל ואמר לו – "אני לא יודע מה אמרו לך – אבל אתה ממש לא חייב לעקור את השן שלך". והוא רשם לו משחה וביקש ממנו למרוח אותה פעמיים ביום".

עוד הוסיף: "אחרי שלושה חודשים סבא שלי הרגיש שכל השיניים שלו כואבות. הוא נסע לרופא האהוב עליו בנהריה. ואמר לו – "מה עושים?" הבחור מנהריה נאנח והתוודה – "אני לא באמת רופא שיניים. אני אוהב להגיד לאנשים את מה שהם רוצים לשמוע, ונותן להם משחה נגד טחורים שעושה נעים בפה".
לסיום הסביר: "אז ככה זה יהיה יריב לוין – אתה יכול להחליף את כל האנשים בוועדה לבחירת שופטים, ואתה יכול להחליף את כל השופטים בבית המשפט העליון. ובסוף אתה תמצא עשרה אנשים שיגידו לך שאריה דרעי לא מושחת ולא גנב והוא יכול להיות שר אוצר מעולה למרות שיש לו שלוש הרשעות בתחום. אבל הבעיה עם העשרה אנשים האלה שהם כבר לא יהיו שופטים. כי שופט זה מקצוע. בדיוק כמו רופא שיניים. הם פשוט סתם יהיו חבורה של אנשים מנהריה שימכרו לכולנו משחה נגד טחורים בזמן כל מה שטוב פה יירקב".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    עוד תימני שחייב להיות הכי סמולני, אחרת יעיפו אותו (ל"ת)
    טחורים 01/2023/05
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 3.
    קשקשן וסטנדפיסט כושל. מלקק את ישבני האדונים הלבנים שלו. (ל"ת)
    אבי 01/2023/05
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 2.
    רשף
    הלוי 01/2023/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לפי הסיפור שלך, כל רופאי השיניים של אבא או סבא שלך גרועים. ריקבון בשן אחת לא גורמת לריקבון של שאר השיניים. תחזוקת שיניים לא טובה גורמת לזה. הפיתרון- תחזוקה ולא עקירות. יש פעמים ששלושה אנשים יאמרו לך שאתה שיכור תהיה אמת ויש פעמים ששלושה יגידו לך שאתה שיכור וזה יהיה שקר.
    סגור
  • 1.
    חזק!!! (ל"ת)
    םש 01/2023/05
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור