ויראלי

אירוע מחריד בבית הספר באשדוד: תלמיד הכה באכזריות וגרם לסערה

תלמיד אלים הושעה מהלימודים ונחקר במשטרה, כשהוא משוחרר בתנאים מגבילים לאחר שתועד מכה באכזריות את חברו ללימודים. ראש העיר יחיאל לסרי הבטיח: "מערכת החינוך יחד עם גורמי האכיפה יביאו זאת לידי ביטוי במיצוי הדין עם הנער המכה"
מערכת ice |  2
בית ספר (צילום פלאש 90/ אבשלום ששוני)
אירוע מזעזע בבית ספר באשדוד לעיני התלמידים. תלמיד בכיתה ח' הכה באכזריות על יד חבר לספסל הלימודים. על פי אלמוג בוקר, כתב חדשות 13, אותו תלמיד אלים הושעה מהלימודים ונחקר במשטרה, כשהוא משוחרר בתנאים מגבילים.
ראש העיר ד״ר יחיאל לסרי מסר בעקבות הפצת הסרטון: "אירוע האלימות שהתרחש השבוע בין כותלי בית הספר באשדוד מזעזע בחומרתו, ומטופל באפס סובלנות וברגישות החינוכית המתבקשת ע״י המשטרה, הנהלת ביה״ס, מנהל החינוך בעיריה ומשרד החינוך. המסר שלנו נגד אלימות מכל סוג שהוא, בוודאי בין כותלי בית הספר בו התלמידים צריכים להיות מוגנים באופן מלא ובטוח, הינו חד-משמעי. ומערכת החינוך יחד עם גורמי האכיפה יביאו זאת לידי ביטוי במיצוי הדין עם הנער המכה". 
 
עוד הוסיף: "הנהלת ביה״ס בו התרחש האירוע מקיימת קשר אישי עם כלל הורי התלמידים, הכולל הסבר על האירוע ועל הפעולות הננקטות להבטיח את מוגנות התלמידים. בנוסף, הנחיתי לקיים מחר בכל מערכת החינוך באשדוד שעת לימודים, שתעסוק בשיח על מניעת אלימות לסוגיה". 

לסיום כתב: "לא נקל ראש ולא נשלים עם אלימות פיזית, מילולית, או אחרת, ונמשיך לדאוג שכל בית ספר יהיה בית בטוח עבור תלמידיו. אירוע מסוג זה עלול לערער את תחושת הביטחון של התלמידים, ויחד עם צוותי ההוראה ההורים והתלמידים נשיב את תחושת הביטחון הזו במהירות האפשרית".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    שייקבר בכלא הילד זבל הזה (ל"ת)
    למה שוחרר 12/2022/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    אין פלא...
    אברהם ביסמוט 12/2022/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אברהם אבינו אמר בחומש בראשית אם אין יראת השם והרגוני.......חינוך למתרנות. מביא דור של פשיעה דור של ילדות קטנות בזנות וכו ןכו וכו.
    סגור