תרבות ופנאי

דורון מדלי בקריאה חריגה: "תצילו את נפשכם ותדאגו לילדים"

בסדרת סטוריז באינסטגרם, הציע דורון מדלי לעוקביו להתנתק לזמן מה מהמסכים ולבצע "צום דיגיטלי", זאת בכדי לשמור על הבריאות הנפשית שלהם. דורון מדלי: "תצילו את נפשכם ותדאגו לילדים שמסביבכם"

מערכת ice | 
דורון מדלי (צילום שגיא שלפר)
אמש (ראשון) צוין ברחבי הארץ צום גדליה, אחד מארבעת הצומות לזכר חורבן בית המקדש. בסדרת סטוריז שפרסם הפזמונאי והמפיק המוזיקלי דורון מדלי בחשבון האינסטגרם שלו, הציע לעוקביו לקיים צום דיגיטלי. "להתרחק מהמסכים, למלא את הלו"ז באינסוף פעולות חיוביות. מה דעתכם על צום דיגיטלי?", כתב מדלי. 

(צילום: doronmedalie@)
בסטורי נוסף שפרסם הפזמונאי המוכר, כתב דורון מדלי: "יש שמועה שישראל היא מקום קדוש לכל מיני דתות. הייתי מצפה לרמה רוחנית מאוד גבוהה פה אבל הפוליטיקה חיסלה הכל ויש התמכרות קשה להזרקת טראומות לוורידים".
דורון מדלי הציג הצעה מעניינת לעוקביו ברשת החברתית לקראת ציון שנה לאירועי ה-7 באוקטובר וכתב:  "יש את גנדי ההודי לא גנדי טרנספר שאשכרה קרא לכל ההודים לעשות יום שכולו מדיטציה צום ותפילה. תארו לכם יום כזה לזכר הנרצחים לשלוח אנרגיה של ריפוי למשפחות השכולות? מאות אלפי אנשים יושבים יום שלם בתפילה ומדיטציה ושולחים אנרגיה לחטופים והחטופות".

(צילום: doronmedalie@)
לסיום, מדלי הציע לעוקביו לקיים היום (שני) להתרחק מכל תוכן שמזכיר את אירועי ה-7 באוקטובר, דבר שעלול לפגוע קשות בבריאות הנפשית שלהם ושל ילדיהם הקטנים. "בקיצור תצילו את נפשכם ותדאגו לילדים שמסביבכם.

(צילום: doronmedalie@)
שום סרטון זוועה, שום תזכורת, לא יהפכו אתכם לישראלים יותר, רק יהפכו אתכם למשוגעים יותר. הלוואי שמחר מישהו מהחלל ילחץ על כפתור ויודיע לכולנו – סיימנו". את דבריו חתם הפזמונאי המוכר בסטורי אחרון, בו כתב: "הדברים נכתבו מאהבה ודאגה אמיתית בחזקת כל המציל נפש אחת". 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה