השוק

קרן ההשקעות חוגגת עסקת ענק: רכשה 75% מחברת יונירום אלקטרוניקה

קרן ההשקעות מנור אוורגרין רכשה 75% מחברת יונירום אלקטרוניקה לפי שווי של כ-70 מיליון שקל. על אף שקרן ההשקעות רכשה 75% ממניות יונירום, שלושת המייסדים (צביקה טורטלטאוב, ערן בריל ועמיצור כפרי) ימשיכו לכהן כמנהלים בחברה ואף יחזיקו ביתר המניות

מערכת ice | 
עסקים - אילוסטרציה (צילום shutterstock)
קרן מנור אוורגרין, קרן השקעה שהוקמה ביוני 2023 על ידי אנשי העסקים אבי אורטל, יובל זעירא ולילך כץ, רושמת עסקה חמישית במספר. על פי הפרסום של אתר החדשות "כלכליסט", קרן ההשקעות רכשה את השליטה בחברת יונירום אלקטרוניקה, ספקית בינלאומית ומקומית של מערכות הגיבוי אל- פסק להגנת מחשבים ועומסים קריטיים אחרים בארץ ובעולם. 
על פי ההסכם בין השתיים, קרן ההשקעות מנור אוורגרין רכשה 75% ממניות חברת יונירום אלקטרוניקה לפי שווי של כ-70 מיליון שקל. עוד נודע, כי את המניות קרן ההשקעות רוכשה הישר ממייסדי החברה; צביקה טורטלטאוב, ערן בריל ועמיצור כפרי.
על אף שקרן ההשקעות רכשה 75% ממניות יונירום אלקטרוניקה, שלושת המייסדים ימשיכו לכהן כמנהלים בחברה ואף יחזיקו ביתר המניות. כידוע, חברת יונירום אלקטרוניקה הוקמה בשנת 1996 אשר עוסקת ביבוא, שיווק ומתו שירותים למערכות אל פסק, לוחות מתח ומצטברים מייצבי מתח.
לצד המתקנים החדשים של החברה, יונירום אלקטרוניקה מעניקה שירות ואחזקה  למרכזי המחשוב חשובים ברחבי הארץ בארץ, ביניהם: צהל- משרד הביטחון ,ממר"מ – מרכז המחשבים, יחידה 8200, בנק לאומי, בנק הפועלים, הבנק הבינלאומי, מזרחי טפחות, אינטל, סלקום, פלאפון, אפל, אמזון ומשרד ראש הממשלה.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה