דיגיטל וטק

אמזון חושפת: שת"פ החדש עם ענקית הסייבר הישראלית

ענקית הסייבר הישראלית סלברייט, חושפת שדרוג חדש למערכותיה בזכות שיתוף פעולה שלה עם חטיבת הענן של אמזון (AWS). הפתרון החדש זמין כעת דרך הענן והוא מענין לרשויות האכיפה כלים חדשים לביצוע חקירות ואף חוסך להם זמן יקר
מערכת ice | 
AWS (צילום Shutterstock)
חברת הסייבר הישראלית סלברייט (Cellebrite), הנסחרת בנאסד"ק הכריזה היום על פתרון Pathfinder in the Cloud, אשר שפותח בשיתוף עם חטיבת הענן של אמזון (AWS).
הכלי החדש, אשר מבוסס טכנולוגיית בינה מלאכותית מסייע ללקוחות החברה בפעילותם בפלטפורמה של סלברייט ואף חוסך להם זמן על ידי סינון התכנים שלא קשורים לתיקי החקירה.
בעזרת שימוש בזיהוי תווים אופטי (OCR), Pathfinder מאפשר ללקוחות לבצע חיפוש קל בנתונים כאשר הוא סורק וממיר טקסט מתמונות ממכשירים שונים. בנוסף, בעזרת שירותי התרגום האוטומטיים של Pathfinder שפותחו גם הם על ידי סלברייט, רשויות אכיפת החוק ברחבי העולם יכולות להתגבר במהירות על מחסומי שפה, ולהשיג גישה מהירה לנתונים קריטיים, כמו גם תובנות מראיות דיגיטליות במגוון שפות.
"עם הגידול הגובר בנפח ובמורכבות של ראיות דיגיטליות, זה קריטי שלחוקרים תהיה גישה לפתרון ענן מאובטח ומונע בינה מלאכותית שעונה על דרישות הארגון שלהם", אמר רונן ערמון, סמנכ"ל  מוצרים וטכנולוגיות ראשי בסלברייט. "Pathfinder ממנפת את Amazon VPC כדי להעצים גופי אכיפת חוק להגדיל במהירות ובאופן חסכוני את המשאבים והתשתית שלהן כדי לתת מענה לצרכים המתפתחים ולהאיץ את ניתוח הראיות הדיגיטליות".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה