השוק

סלברייט הישראלית חוגגת: ההכנסות צמחו ב-25%, התחזית להמשך עלתה

חברת סלברייט הישראלית (נאסד"ק: CLBT), פרסמה את תוצאותיה הכספיות לרבעון השני של 2024, מהן עולה כי החברה רשמה עלייה בכל הפרמטרים, והעלתה את התחזית להמשך השנה
מערכת ice | 
משרדי סלברייט ישראל (צילום יח"צ)
חברת סלברייט הישראלית (נאסד"ק: CLBT), מובילה עולמית בפתרונות לחקירות דיגיטליות עבור המגזר הציבורי והפרטי, פרסמה היום את התוצאות הכספיות לרבעון השני ולמחצית השנה שהסתיימה ב-30 ביוני, 2024. החברה מעלה את תחזית ההכנסות וה-EBITDA המתואם לשנת 2024, ומעלה את נקודת האמצע של ARR.

דגשים פיננסיים ברבעון הראשון של 2024: הכנסות של 95.7 מיליון דולר, גידול של 25% לעומת רבעון מקביל אשתקד. הכנסות ממנויים של 85.4 מיליון דולר, גידול של 27% לעומת רבעון מקביל אשתקד. הכנסות חוזרות שנתיות (ARR) של 345.9 מיליון דולר, גידול של 26% מהרבעון המקביל אשתקד. שיעור שימור הכנסות מלקוחות קיימים בדולרים של 124%.
רווח גולמי GAAP ושולי רווח גולמי של 79.5 מיליון דולר ו- 83.0%, בהתאמה; רווח גולמי Non-GAAP ושולי רווח גולמי של 80.1 מיליון דולר ו-83.7% בהתאמה. הפסד נקי GAAP של 23.8 מיליון דולר; רווח נקי Non-GAAP של 22.9 מיליון דולר. הפסד נקי למניה בדילול מלא GAAP של (0.12) דולר; רווח נקי למניה בדילול מלא Non-GAAP של 0.10 דולר. EBITDA מתואם ושולי רווח EBITDA מתואם של 21.6 מיליון דולר ו-22.6% בהתאמה
יוסי כרמיל, מנכ"ל סלברייט, מסר: "הביצועים המצוינים שלנו ברבעון השני של 2024 באו לידי ביטוי בהתקדמות אסטרטגית משמעותית וגידול מרשים של ה-ARR, ההכנסות וה-EBITDA המתואם. בחודשים האחרונים עמדנו ביעדים האסטרטגיים המרכזיים שלנו, קידמנו מהלכים חשובים אשר מרחיבים את קשרינו עם הממשל הפדרלי בארה"ב, המשכנו בהטמעת חדשנות מבוססת AI לפלטפורמת ה-Case to Closure שלנו (פלטפורמה לפענוח מהיר יותר של חקירות), ופעלנו לשיפור מבנה ההון של החברה ונזילות המסחר במניות החברה".
 


"אנחנו שמחים לראות גופי אכיפת חוק במגזר הציבורי ותאגידים ברחבי העולם מאמצים את פלטפורמת ה- Case to Closure, ובכך תורמים לחיזוק האצת עשיית הצדק 'Justice Accelerated', במטרה לסייע להפוך את העולם למקום טוב ובטוח יותר. הביצועים הפיננסים המצוינים במחצית הראשונה של השנה וההזדמנויות שאנו רואים למחצית השנייה, אפשרו לנו להעלות את התחזית לשנת 2024 כולה, ואנו צופים כי קצב גידול ה-ARR ושולי רווח ה- EBITDA המתואם, ישיגו או יעקפו את עקרון ה-‘Rule of 45’ זו השנה השנייה ברצף". 

יוסי כרמיל (צילום: גבע טלמור)

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה