השוק

סלברייט ממשיכה לצמוח: רכישת הענק ושורת המינויים בחברה נחשפים

סלברייט הקימה את החטיבה העסקית "Cellebrite Federal Solutions" אשר תגדיל את יכולתה של החברה לשרת את הצרכים הייחודיים של הממשל הפדרלי בארה"ב. מרכיב מרכזי במהלך הוא רכישת חברת Cytech. בכך, עובדי החברה יהוו חלק מהחטיבה העסקית של סלברייט. בנוסף, החברה הודיעה על שורת מינויים

מערכת ice | 
משרדי סלברייט ישראל (צילום יח"צ)
סלברייט,  מובילה בפתרונות לחקירות דיגיטליות עבור המגזר הציבורי והפרטי, מכריזה על הקמת החטיבה העסקית Cellebrite Federal Solutions ('סלברייט פתרונות פדרליים'), אשר תגדיל את יכולתה של החברה לשרת את הצרכים הייחודיים של הממשל הפדרלי בארה"ב באמצעות פלטפורמת Case-to-Closure (C2C)  שלה, המבוססת AI ומאיצה את תהליכי עשיית הצדק.
אותו מהלך מעניין מבוסס על ההיסטוריה של חברת סלברייט עבור לקוחות במערכת המשפט האמריקאית, גופי הביטחון, המודיעין, וסוכנויות אזרחיות-פדרליות אחרות עם פלטפורמת C2C שלה, המסייעת לשמור על הביטחון וההגנה על כלל האזרחים האמריקאים. 
מרכיב מרכזי במהלך הוא רכישת חברת Cytech, שנוסדה בשנת 2002, מביאה עמה מומחיות נרחבת בתחום השירות ובפורנזיקה דיגיטלית. עובדי CyTech יהוו חלק מהחטיבה העסקית של סלברייט, הם ירחיבו וישלימו את היכולות של  החברה, תוך תמיכה בתהליך הרחבת פעילות החברה בשוק הפדרלי.
המהלכים עליהם מכריזה היום (רביעי) סלברייט תומכים באסטרטגיית החברה להרחיב באופן משמעותי את עסקיה עם לקוחות פדרליים בארה"ב, בטווח הארוך. תנאי העסקה לא נחשפו.
טום הוגאן, יו"ר פעיל של סלברייט, אמר: "הצעד הנוכחי משקף את המסירות והתמיכה שלנו בגופי הממשל הפדרלי, כדי שיהיו להם את כלי החקירות הדיגיטליות הטובים ביותר. עם תגבור הטאלנטים של CyTech אנחנו במקום טוב עוד יותר שמאפשר לנו לתת מענה לצרכי הלקוחות הפדרליים שלנו ולתמוך בהם בביצוע משימותיהם".
"הקמת יחידה ייעודית זו מדגישה את המחויבות האסטרטגית של סלברייט למגזר הפדרלי, מתוך הכרה בתפקידם הקריטי ובפוטנציאל שלו, וזאת כחלק מהמשימה שלנו להגביר את ביטחון הציבור ולהאיץ את הצדק", כך אמר יוסי כרמיל, מנכ"ל סלברייט.
את היחידה החדשה יוביל אריק זקוויץ. אריק מוביל את עסקיה של סלברייט במגזר הפדרלי בארה"ב משנת 2020. בנוסף, Cellebrite Federal Solutions מקימה מועצת מנהלים של דירקטורים בלתי תלויים בעלי ניסיון במודיעין סייבר, ביטחון ושירותי ענן.  
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה