ויראלי

אילון מאסק מושפל: זה מה שקרה לו בהופעת הסטנדאפ

בהופעה של דייב שאפל בסן פרנסיסקו לראשונה הקומיקאי לא היה מוקד הביקורת אלא היה זה דווקא חברו אילון מאסק שזכה למצעד של קריאות בוז מהקהל במשך 10 דקות רצופות. צפו בתיעוד מהמופע
מערכת ice |  5
אילון מאסק (צילום יוטיוב/ Everyday Astronaut)
הקומיקאי דייב שאפל הוא בין הקומיקאים המצליחים והאהובים ביותר בארה"ב אבל ישנם גם לא מעט שיוצאים נגדו עקב הבדיחות שלו על קהילת הלהט"ב והרגישות הנמוכה שלו לכל דבר 'פוליטקלי קורקט'. אבל, בהופעה שלו שלשום בסן פרנסיסקו באופן מפתיע הוא לא היה מושא הכעס, אלא חברו הטוב - אילון מאסק.
מסיבה לא ברורה, שאפל העלה לבמה את מאסק שנכח במקרה בהופעה, מול 18 אלף הצופים באולם אך האיש העשיר בעולם והבעלים הטרי של הרשת החברתית האהובה ביותר בארה"ב לא התקבל בברכה על ידי הקהל.
על אף שהצילום במהלך ההופעה היה אסור, תיעוד מצולם של קריאות הבוז שמאסק קיבל עם עלייתו לבמה כבר עלו לרשת ובפרט לטוויטר ובהתאם לאחר כך גם הוסרו. על פי אחד המתעדים רוב גדול מאד של הקהל קרא בוז לעברו של מאסק ושכלל הקריאות הללו נמשכו כ-10 דקות רצופות.
מתברר כי שאפל, שלא חושש לרוב להעביר ביקורת על עליונות הלבנים בארה"ב, הפעם דווקא ירד על הקהל על תגובתם וגם זה כמובן כבר הספיק לקבל לא מעט ביקורת.
כזכור לאחרונה מאסק רכש את טוויטר לאחר מאבק משפטי קצר והשינויים שהוא מביא לרשת החברתית האהובה לא ממש עולים בקנה אחד עם החזון של המשתמשים עבור טוויטר. אחד מהצעדים הראשונים של מאסק בטוויטר כללו פיטורים נרחבים וגם החזרתו של האנטישמי קניה ווסט לרשת, למרות ההתבטאויות הקיצוניות והאלימות שלו. 
בחירות אלו ורבות נוספות הן אלו שכנראה הביאו את ההמון להשפיל כך את מאסק, אך נשאלת השאלה - למה הוא כל כך מופתע?
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    אילון מאסק הוא אדם דוחה, אם אפשר בכלל לכנות אותו "אדם"
    אריק בר דה רומא 12/2022/14
    הגב לתגובה זו
    1 3
    רשע, תאוות בצע, חוסר כבוד, רמיסה של עובדים. איכס
    סגור
  • 3.
    אוי
    הצודקת 12/2022/14
    הגב לתגובה זו
    2 0
    כמה שטויות בכתבה אחת.
    סגור
  • 2.
    יש תעמולה כבדה נגד מאסק מאז שרכש את טוויטר
    שון 12/2022/14
    הגב לתגובה זו
    2 1
    הסיבה לשנאה היא שמאסק הוציא לעין הציבור הוכחות לפעילות טוויטר לקידום המפלגה הדמוקרטית וקידום ג'ו ביידן בבחירות לנשיאות , נוצרה צעקה גדולה בקרב ראשי המפלגה הדמוקרטית נגד מאסק עקב כך ובמיוחד לעובדה שהפך את טוויטר למקום בו יש חופש ביטוי מוחלט בהתאם לחוקה האמריקאית ללא צנזור של אף אחד, השליטה כבר לא בידי הממשל . קניה ווסט אמנם הוחזר לטוויטר אך גם מהצד הדמוקרטי הכומר השחור האנטישמי אל שארפטן שצוטט תומך במעשי הנאצים גם נמצא בטוויטר ואינו מצונזר , אך התקשורת המשוחדת אינה מדווחת על אמירותיו האנטישמיות למרות שהוא משפיען גדול בארה"ב , מה שמצביע על צביעות כשמדובר על אנטישמיות מהצד הדמוקרטי, טוויטר כיום היא במה חופשית לחופש ביטוי הקהל יכול לבחור במי לתמוך ואין יד לאף מפלגה שתוכל להעיף כל מי שאינו תומך בפוליטיקה שלה כמן שנעשה במסך הברזך של רוסיה במשך עשרות שנים..
    סגור
  • איש מגעיל, זו לא תעמולה נגדו, זו מציאות
    ט 12/2022/14
    הגב לתגובה זו
    0 1
    לא מגיע לטיפוסים כמוהו במה. איש רע
    סגור
  • 1.
    הוא גיבור
    אני 12/2022/14
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אתם קנאים, שותפים לשקרים
    סגור