טלוויזיה

כריס רוק יהיה הסטנדאפיסט הראשון שיופיע בשידור חי בנטפליקס

נטפליקס מעלה שלב במלחמה על הצופים, ורוצה אותם כאן ועכשיו: הסטנדאפיסט כריס רוק נבחר לקומיקאי הראשון שיעלה מופע בשידור חי בפלטפורמת הסטרימינג
מערכת ice |  1
כריס רוק (צילום מתוך האינסטגרם)
נטפליקס מנצלת את המעבר שלה לטכנולוגיית סטרימינג בשידור חי, כאשר כריס רוק יהפוך לקומיקאי הראשון שיבדוק זאת.
רוק יופיע בשידור חי באירוע סטרימינג עולמי בשנת 2023. זה מגיע לאחר שמגזין Deadline חשף במאי שענקית הסטרימינג התנסתה בטכנולוגיה.
צוין כי לרוק היה ספיישל נוסף של נטפליקס שהגיע היישר אחרי תקרית הסטירה הידועה לשמצה שחטף מוויל סמית' בטקס האוסקר. רוק יצא לסיבוב ההופעות שלו ב-Ego Death במהלך החודשים האחרונים ובמהלך הופעה בלונדון הבטיח שהוא ידון יותר על חווית האוסקר שלו בנטפליקס. "אנשים מצפים ממני לדבר על השטויות, אני לא הולך לדבר על זה עכשיו, אני אגיע לזה בסופו של דבר, בנטפליקס", אמר.
זה גם מסמן את הספיישל השני של נטפליקס של רוק בשנת 2018. הוא גם הופיע בפסטיבל Netflix is ​​a Joke לצד דייב שאפל מוקדם יותר השנה.
"כריס רוק הוא אחד הקולות הקומיים האייקוניים והחשובים ביותר של הדור שלנו", אמר רובי פראו, סמנכ"ל נטפליקס. "אנחנו נרגשים שכל העולם יוכל לחוות אירוע קומדיה חי של כריס רוק ולהיות חלק מההיסטוריה של נטפליקס. זה יהיה רגע בלתי נשכח ואנחנו כל כך מתכבדים שכריס נושא את הלפיד הזה".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    תקרית הסטירה
    דר' אמת 11/2022/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    פייק! מבוסס על סרט ישן
    סגור